kyllä on kemi-tornio chatti-sivulla meno yltynyt rajuksi..31.01 jopa sefu innostui hieromasauvoista...heijastus taisi innostua pikkasen liikaa sekä vierailulla ollut sefu...ujompi chattaaja kyllä punasteli..eikä meno kyllä muuttunut seuraavana päivänäkään...sefuja ei kyllä silloin mukana ollut...eiköhän nämä jutut ja keskustelut kuuluisi "kuus-baariin"...seksi-osastolle
huh huh kemi-tornio
9
3159
Vastaukset
- aktiivinen sättääjä
Tämmöinen valitus kuuluu ylläpidolle, ei ne lue keskustelupalstoja.
Mikäli hieromasauvoista tms. keskustelu on liikaa niin nikithän voit ruksia ettet näe henkilöiden juttuja sen jälkeen. Kaupunkihuoneissa kekskustelu on vapaata kunhan ne eivät riko chat sääntöjä. Säännöt löytyvät chatin etusivulla olevasta linkistä.Minun mielestä hieromasauvasta keskustelu on ihan normaalia, ei mitenkään sexbaarin juttuja. Ehkä se ujostuttaa ihmisiä joilla on jotain estoja sänkyelämässä?
Sefuista sitten:
He ovat samanlaisia chattaajia kuin muutkin. Meinaatko etteivät he saa osallistua keskusteluihin? Sefuilla on vaan muutama "nappi" häiriköitä varten. - aktiivi nro,2
Kyllä olen huomannut saman asian,sefut listii sellaset heti jotka ei miellytä heitä.Kyseiset sefut on tehneet noin.Kiroilut on myös arkipäivää,jos sen turvin aletaan katsoon mitä saa sanoa.Mutta naisiahan näyttää olevan sefuina jo liikaa,niillä on omat kaappi kinkerit.kohta he taas suosittelee jonkun naisen muttei miehiä...Huono homma!
- Laajakaista
Voisitkos perustella ja käyttää omaa nimimerkkiäsi tuon äskeisen asian suhteen?
Kenet on listitty ja miksi?
Kaupunkihuoneissa chattailee iltaisin pääasiassa aikuisia ihmisiä, onko se jotenkin kamalaa jos siellä jollain perkele pääsee tai jotain muuta? Chatti sensuroi kaikista pahimmat kirosanat, joten sekään ei pitäisi ketään häiritä?!
Milläs sitten todistat sen että kaikki sefut ovat kaapissa?Omasta chattailusta voinkin kertoa että seurailen ylen keskustelua ja otan kantaa itseäni miellyttäviin aiheisiin. Asiattomiin puutun, mutta vain privana, joten kenenkään chattaajan ei pitäisi tietää että sefu on johonkin tilanteeseen puuttunut. Ainoastaan siinä tapauksessa jos hiljentää tai joutuu ulos huoneesta.
Tässä kohtaa voi päätellä kirjoituksestasi että olet joutunut jonkun toimenpiteen kohteeksi ja provosoit täällä.
Ja miehiäkin on yhdellä lailla seriffinä.
Laitappas perusteluja ja oma nimimerkki esille :)
Veikkaan että et uskalla omalla nikillä edes kirjoittaa ;)
No minä olin se vieraileva shefu, sen sanon suoraan. Yhtä suoraan sanon, että olen tottunut puhumaan avoimesti, oli kyse sitten hieromasauvoista tai mistä vaan. Samanlainen sättääjä minä olen kun kaikki muutkin. Ei se tähti pehvassa mihinkään sitä tosiasiaa muuta.
Kuusipaariin eli sex bar-puolelle olen pyytänyt ihmisiä siirtymään sillon, kun he selvästi esim. etsivät seksiseuraa. Tuollainen em. keskustelu ei mielestäni ole liian rajua kaupunkihuoneessa ja etenkin ilta-aikaan, jolloin siellä ei huomioideni mukaan ollut lapsia. Aamupäivällä olisin itsekin ollut varovaisempi.
Jos tästä nyt joku haluaa ylläpidolle valittaa, niin ihan vapaasti minun puolestani, kannan selkä suorana vastuun sanoistani, siksi tämän kirjoituksen teinkin ja ilmiannoin itseni.- tilla
Mieltä! Ei noista keskusteluhuoneista saa tehdä sellaisia tylsiä hyvän päivän toivotushuoneita, niinkuin joskus on. Jos joku ei halua jostain asiasta jutella, voi ihan hyvin siirtyä pois. Minä ainakin hekilökohtaisesti pidän siitä, että aihe on vapaa.
- Juicks83
mikä on SEFU? Täh.
- Lyyli43
Mikä on HIEROMASAUVA? Mittee?
- tiedä
Lyyli43 kirjoitti:
Mikä on HIEROMASAUVA? Mittee?
Sehän hieroo ja rentouttaa arkoja paikkoja.
- JB66
jestas että joilaki on tiukka pipo päässä...Sehän voi tarkoittaa montaa asiaa.Mie en uskalla puhua enää,jos jollaki on vilkas mielikuvitus.Jos sanoo että "kävin PANEMASSA rahaa tilille"niin haukutaan pervo-pellex..=(
relax people!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762