Kysymys miehille

Nainen42

Miten miehen logiikalla käsitetään vastaus "seksin laatun olen tyytyväinen mutten määrään"? Aviomies loukkaantui tästä, ei kuulemma pysty tyydyttämään mua, koska haluan useammin kuin se. Kumma logiikka. Jos en tykkäisi en kai haluaisi lisää???

11

1112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolli Kellinen

      "Lisää tätä namia"

    • kärmestys

      Ei tunne kykenevänsä antamaan riittävästi, kun et ole tyytyväinen.

      • Kolli Kellinen

        Eikös tuo aloittaja nimenomaan kertonut olevansa seksin laatuun tyytyväinen ja SIKSI haluavansa lisää? Ainakin minä olen sitä mieltä, että jos seksi on hyvää, haluan sitä paljon useammin kuin jos se olisi huonoa.

        Tietysti jos nainen on ihan mahdoton nymfo, niin miehelle kuin miehelle voi iskeä suorituspaineet ja riittämättömyyden tunteet päälle. Se miehen tykki kun on iskukykyinen vain rajoitetun määrän päivässä.


      • Nainen42
        Kolli Kellinen kirjoitti:

        Eikös tuo aloittaja nimenomaan kertonut olevansa seksin laatuun tyytyväinen ja SIKSI haluavansa lisää? Ainakin minä olen sitä mieltä, että jos seksi on hyvää, haluan sitä paljon useammin kuin jos se olisi huonoa.

        Tietysti jos nainen on ihan mahdoton nymfo, niin miehelle kuin miehelle voi iskeä suorituspaineet ja riittämättömyyden tunteet päälle. Se miehen tykki kun on iskukykyinen vain rajoitetun määrän päivässä.

        Haluaisin vähintään kerran päivässä.. mut en mä niin ole miehelle sanonut. Sais edes kerran viikossa. Mies haluaa aika harvoin, jos en tee aloitetta saattaa mennä pari-kolme kuukauttakin.


      • Noita-lammas
        Nainen42 kirjoitti:

        Haluaisin vähintään kerran päivässä.. mut en mä niin ole miehelle sanonut. Sais edes kerran viikossa. Mies haluaa aika harvoin, jos en tee aloitetta saattaa mennä pari-kolme kuukauttakin.

        Et ole yksin. Meillä se menee kans samaa rataa jos en ite tee alotetta saisin odotella useampia viikkoja (pitempää en oo kestänyt odotella).
        Oon huomannut myös sellaisen jutun että jos edellisestä kerrasta alkaa olla yli viikko alan oleen kärtyinen ja mitä pitempään joudun olla ilman sen enempi alan muistuttaan noita akkaa, sitten seksin jälkeen oon lauhkee kun lammas, (en vaan mahda sille mitään että tulee kärtty olo).
        Mies ei tätä ymmärrä vaikka oon sille kertonut.
        Vaikka se on joka kerta ollut tosi tyytyväinen, ihmettelen sitä ettei se ite kuitenkaan tee aloitetta. En haluais aina olla se joka on vinkumassa seksiä, eikö se oo enemmän miesten homma? ; )


      • Kolli Kellinen
        Noita-lammas kirjoitti:

        Et ole yksin. Meillä se menee kans samaa rataa jos en ite tee alotetta saisin odotella useampia viikkoja (pitempää en oo kestänyt odotella).
        Oon huomannut myös sellaisen jutun että jos edellisestä kerrasta alkaa olla yli viikko alan oleen kärtyinen ja mitä pitempään joudun olla ilman sen enempi alan muistuttaan noita akkaa, sitten seksin jälkeen oon lauhkee kun lammas, (en vaan mahda sille mitään että tulee kärtty olo).
        Mies ei tätä ymmärrä vaikka oon sille kertonut.
        Vaikka se on joka kerta ollut tosi tyytyväinen, ihmettelen sitä ettei se ite kuitenkaan tee aloitetta. En haluais aina olla se joka on vinkumassa seksiä, eikö se oo enemmän miesten homma? ; )

        Ehkä mies ei ole tyytyväinen teidän suoritukseenne sängyssä? En minäkään haluaisi ehdottaa seksiä jos tietäisin että se ei tule olemaan hyvää. Vastaavasti olisin kyllä aina "vinkumassa" jos tietäisin että kohta paratiisin portit taas aukeavat.

        Älkää naiset kuvitelko, että mies on välttämättä tyytyväinen seksielämäänsä, vaikka pystyisi aina laukeamaan. Monilla naisilla on hirvittävät vaatimukset sängyssä. Miesten täytyy tyydyttää heidät kaikin mahdollisin tavoin ja ajan kanssa, mutta naiset pyrkivät itse vain siihen että mies laukeaisi mahdollisimman nopeasti sitten kun ovat itse saaneet orgasmin. Sitten naiset myhäilevät tyytyväisinä että "olenpas minä aika seksipakkaus, kun saan miehen laukeamaan niin nopeasti".

        Ei se niin mene! Mieskin haluaa sängyssä kiihotusta, hemmottelua ja sitä, että nainen panostaa kaikin tavoin miehen nautintoon. Välillä mieskin haluaa vain ottaa vastaan tyydytystä, eikä olla aina vaan se "suoritusporras".


      • noita-lammas
        Kolli Kellinen kirjoitti:

        Ehkä mies ei ole tyytyväinen teidän suoritukseenne sängyssä? En minäkään haluaisi ehdottaa seksiä jos tietäisin että se ei tule olemaan hyvää. Vastaavasti olisin kyllä aina "vinkumassa" jos tietäisin että kohta paratiisin portit taas aukeavat.

        Älkää naiset kuvitelko, että mies on välttämättä tyytyväinen seksielämäänsä, vaikka pystyisi aina laukeamaan. Monilla naisilla on hirvittävät vaatimukset sängyssä. Miesten täytyy tyydyttää heidät kaikin mahdollisin tavoin ja ajan kanssa, mutta naiset pyrkivät itse vain siihen että mies laukeaisi mahdollisimman nopeasti sitten kun ovat itse saaneet orgasmin. Sitten naiset myhäilevät tyytyväisinä että "olenpas minä aika seksipakkaus, kun saan miehen laukeamaan niin nopeasti".

        Ei se niin mene! Mieskin haluaa sängyssä kiihotusta, hemmottelua ja sitä, että nainen panostaa kaikin tavoin miehen nautintoon. Välillä mieskin haluaa vain ottaa vastaan tyydytystä, eikä olla aina vaan se "suoritusporras".

        "Ehkä mies ei ole tyytyväinen teidän suoritukseenne sängyssä?"
        - Kummasti se virnuilee ja myhäilee onnesta jälkeenpäin. Käveleekin kummasti, syö jääkaapista valotkin.

        "Miesten täytyy tyydyttää heidät kaikin mahdollisin tavoin ja ajan kanssa, mutta naiset pyrkivät itse vain siihen että mies laukeaisi mahdollisimman nopeasti sitten kun ovat itse saaneet orgasmin."
        - Yleensä se menee näin: esileikkiä, sitten minä hoidan loput, aikaa menee kolmestavartista pariin-kolmeen tuntia, tai siihen asti että "kaadun uupumuksesta" tai tajuttomana lattialle (yleensä 2t. päästä), enkä kykene liikuttaan muuta kun silmiä vähän aikaan... : ) en siitä tajuttomasta orgasmista vaan siks kun on lyyti niin loppu, kun olis maratoonilla käynny, muuta jumppaa ei tarvikkaan

        "Sitten naiset myhäilevät tyytyväisinä että "olenpas minä aika seksipakkaus, kun saan miehen laukeamaan niin nopeasti".
        - Jos se menee nopeesti ei mee ku se 45 min. enkä puhu p.tä. Mies opetellut pidättämään laukeamistaan kunnes ei enää voi vastustaa.

        Seksiin ei olla kumpikaan tyytymättömiä, mä vaan haluaisin että aloite tulis joskus toiseltakin suunnalta ja että sitä sais vähän useammin. : ))))


      • Kärmestys
        noita-lammas kirjoitti:

        "Ehkä mies ei ole tyytyväinen teidän suoritukseenne sängyssä?"
        - Kummasti se virnuilee ja myhäilee onnesta jälkeenpäin. Käveleekin kummasti, syö jääkaapista valotkin.

        "Miesten täytyy tyydyttää heidät kaikin mahdollisin tavoin ja ajan kanssa, mutta naiset pyrkivät itse vain siihen että mies laukeaisi mahdollisimman nopeasti sitten kun ovat itse saaneet orgasmin."
        - Yleensä se menee näin: esileikkiä, sitten minä hoidan loput, aikaa menee kolmestavartista pariin-kolmeen tuntia, tai siihen asti että "kaadun uupumuksesta" tai tajuttomana lattialle (yleensä 2t. päästä), enkä kykene liikuttaan muuta kun silmiä vähän aikaan... : ) en siitä tajuttomasta orgasmista vaan siks kun on lyyti niin loppu, kun olis maratoonilla käynny, muuta jumppaa ei tarvikkaan

        "Sitten naiset myhäilevät tyytyväisinä että "olenpas minä aika seksipakkaus, kun saan miehen laukeamaan niin nopeasti".
        - Jos se menee nopeesti ei mee ku se 45 min. enkä puhu p.tä. Mies opetellut pidättämään laukeamistaan kunnes ei enää voi vastustaa.

        Seksiin ei olla kumpikaan tyytymättömiä, mä vaan haluaisin että aloite tulis joskus toiseltakin suunnalta ja että sitä sais vähän useammin. : ))))

        Voisikohan olla syynä juuri se, että on aika hemmetin uuvuttavaa tuollainen parin kolmen tunnin sessio. Vaikka se sitten olisikin mukavaa jälkeenpäin. Se on kuitenkin suorittamista ja mies voi tuntea, että odotat sen kestävän aina yhtä kauan. Eli siihen saakka kun Lyyti tosiaan on ihan loppu.


    • Heebo

      "Saan hyvää seksiä, mutta aivan liian harvoin, ja olen siksi puutteessa. Eikö sinulta tosiaan saa useammin ?"

    • Gallileo

      sulla ei oo mitään oikeuttaa käyttää miestäs vaan omien himojes tyydyttämiseen!! miehet on tuntevia olentoja ei mitään sexiopjekteja!!! naiset ajattelee vaan seksiä!!!

    • vetäkää joskus alle 10 min pikaset, saatte molemmat purettuu ainaki pikkusen, eikä kummallekkaa tuuu järin isoi suorituspaineita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe