Taktisia mietteitä

t.i.ruskeepaa

Tiesittekö, että uudelleenohjaus on tehokkaampi puolustuksen muoto kuin blokkaaminen?

9

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweert6

ajattelitko että koukkaus vasemmalta olisi parempi?

Mutta on se kyllä aikas paljo vaikeampaa se.

• t.i.ruskeepaa

Vaikeus ei liity taktisuuden tarkasteluun. Se liittyy siihen mikä estää taktisuutta.

• Ei ennalta

voi tietää voimasuhteita, joten olisi aika tyhmää väittää, että jokin taktiikka olisi tehokkaampi kuin jokin toinen taktiikka.

• t.i.ruskeepaa

Äläpäs levitä tuota palkkatyöläispropagandaasi ilman minun vastavoimaani. Kaikki abstrakti ajattelu perustuu sille, että luodaan hypoteeseja mahdollisista parannuksista. Pragmatismi kieltää kaikki paranemismahdollisuudet, koska sen mukaan vain käytännössä voidaan tietää mitä voidaan tehdä. Ihan samanlainen ajattelutapa on nimimerkki "www"n tapa puhua tehokkuuden sijasta vaikeudesta. Se ei yksinkertaisesti liity millään tavalla kysymykseen paremmista vaihtoehdoista. Tuollainen konkreettissidonnainen työläisfilosofia estää tuhoisasti myös kritiikin esittämisen, kun mitään käytännön ulkopuolella olevaa luokkataistelua ei muka voi olla!!

• Omituisia juttuja
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

Äläpäs levitä tuota palkkatyöläispropagandaasi ilman minun vastavoimaani. Kaikki abstrakti ajattelu perustuu sille, että luodaan hypoteeseja mahdollisista parannuksista. Pragmatismi kieltää kaikki paranemismahdollisuudet, koska sen mukaan vain käytännössä voidaan tietää mitä voidaan tehdä. Ihan samanlainen ajattelutapa on nimimerkki "www"n tapa puhua tehokkuuden sijasta vaikeudesta. Se ei yksinkertaisesti liity millään tavalla kysymykseen paremmista vaihtoehdoista. Tuollainen konkreettissidonnainen työläisfilosofia estää tuhoisasti myös kritiikin esittämisen, kun mitään käytännön ulkopuolella olevaa luokkataistelua ei muka voi olla!!

sinulla, siis nuo luokkataistelut, kun en niistä mitään puhunut. Mutta itse asiaan, kyse oli vain siitä, että sinun matriisissasi oli aivan liian vähän erilaisia muuttujia. Mitä enemmän muuttujia teoria ottaa huomioon, niin sitä paremmin teoria voi toimia käytännössä.

• t.i.ruskeepaa
        Omituisia juttuja kirjoitti:

sinulla, siis nuo luokkataistelut, kun en niistä mitään puhunut. Mutta itse asiaan, kyse oli vain siitä, että sinun matriisissasi oli aivan liian vähän erilaisia muuttujia. Mitä enemmän muuttujia teoria ottaa huomioon, niin sitä paremmin teoria voi toimia käytännössä.

teoriaa. Yrität metsästää uskottavuutta ja arvostusta pätemällä kädentöiden taidossa. Ne ovat sinulle välttämätön kapitalistien pakottama paha, mutta kuitenkin pidät niitä tärkeämpinä kuin itseäsi.

Hyvä teoria on sellainen, mikä on mahdollisimman yksinkertainen ja jotain muuta. Niin sanotaan oikeita tutkintoja suorittaneiden akateemikoiden kesken.

• ARROGANT

Väitteesi uudelleenohjauksen paremmuudesta johtuu vain siitä, ettet pysty nousemaan massan yläpuolelle. Uudelleenohjaus kuulosta seksikkäämmältä, koko liikemäärää ei tarvitse kumota. Kuitenkin objekti jää yhä elämään. Blokkauksessa objektista ei tarvitse enää tapahtuman jälkeen välittää. Absoluuttista yleistä totuutta tuskin on mahdollista löytää. Kysymys kuitenkin ilmaisee yhteiskuntamme suunnatonta pelkoa liikemäärän käsitettä kohtaan.

• t.i.ruskeepaa

Olet oikeassa, jos minä olen tavis. Mistä tiedät olenko vai enkä ole?

Vastauksesi kuvastaa abstratioiden pelkoa, jossa yksiselitteinen ja yksinkertainen ratkaisu on ainoa oikea, eikä muuta edes saa ajatella.

Kuka sanoo, että objekti täytyy nujertaa kerralla? Eihän sekään oleta sinun tuhoutuvan hyökkäyksessä kerralla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe