mensan harjoitustestin keskihajonta

juu

Onko mensan harjoitustestissä käytetty 15 keskihajontaa? Sain tulokseksi noin 140 ja jos olisin ollut vähän tarkempi olisi tulos olla 150 paikkeilla. Vaikea uskoa, että oma älykkyyteni olisi näin korkea. Noita nettitestejä en pysty kunnolla tekemään, koska tarvitsen kynän, paperin ja rauhaa, että voin keskittyä.

Osaako kukaan mensa testiä tehnyt sanoa, kertooko tuo tulos mitään mistään? Tai lähinnä korreloiko nuo harjoitustestien tulokset niitä tuloksia mitä mensan virallisissa testeissä on saatu?

4

1400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti X
      • minä olen niin

tyhmä etten ole oppinut, enkä nytkään tajunnut tuon linkin keskihajonnan laskemista tai määrittämistä. en siis ymmärrä mitä se salainen keskihajonta fiksujen puheissa tarkoittaa???

• minä olen niin kirjoitti:

tyhmä etten ole oppinut, enkä nytkään tajunnut tuon linkin keskihajonnan laskemista tai määrittämistä. en siis ymmärrä mitä se salainen keskihajonta fiksujen puheissa tarkoittaa???

Se on perustaito!

• älykkö?

Kävin noin kuukausi sitten tekemässä sen testin, mutta en ole saanut vielä tulosta. Suurin ero nettitesteihin on rajattu aika, mikä oli ainoa rajoite. Tehtävät olisi osannut kaikki ratkaista jos joka osiolle olisi hieman enemmän aikaa. Mesan testit tulokset ovat psykologin arvioimia, mikä antaa tarkemman tuloksen. Myös ympäristö ja ajankohta on kaikille sama, mikä rajoittaa virheellisiä tuloksia. Miten yleensäkään voi arvioida älykkyyttä. Itsellä ainakin leikkaa joskus hyvin , mutta taas toisinaan ei.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27