Saako liikuntapisteitä syödä joka viikko halutessaan sen 15, jos liikuntatavoite täyttyy? Onko väliä, syökö ne kerralla? Entäpä jos ei syö ollenkaan liikuntapisteitä?
Painonvartijat ja liikuntapisteet
6
3466
Vastaukset
- tietoa
Varmaan oma ohjaasi kertoo sen sinulle seuraavalla tapaamiskerralla.
- tietämätön...
Vaan kun ei ole ohjaajaa, olen kirjekurssilla!
- painonvartija
tietämätön... kirjoitti:
Vaan kun ei ole ohjaajaa, olen kirjekurssilla!
suositellaan käytettäväksi enintään 12 liikuntapistettä. Toki voit syödä ne kaikki, mutta kyllä laihdutus tehostuu, kun et syö kaikkia. Olethan laihdutuskuurilla. Itse olen kauhean perso kaikelle makealle ja hyvälle, että ymmärrän sua tosi hyvin. Mut käy ensin lenkillä ja mieti sitten, raskitko pilata hyvää lenkkiä syömällä. Sehän menee hukkaan. Mut sitten toisin päin, kun tiedät et on juhlia ja on kakkua sun muuta tarjolla, niin silloin voi just käyttää liikuntapisteitä hyödyksi. Voit seurustella toisten kans ihan normaalisti ja syödä ilman että menee koko päivän pisteytys ihan plörinäksi.
Tsemppiä laihdutukseen! - tietämätön...
painonvartija kirjoitti:
suositellaan käytettäväksi enintään 12 liikuntapistettä. Toki voit syödä ne kaikki, mutta kyllä laihdutus tehostuu, kun et syö kaikkia. Olethan laihdutuskuurilla. Itse olen kauhean perso kaikelle makealle ja hyvälle, että ymmärrän sua tosi hyvin. Mut käy ensin lenkillä ja mieti sitten, raskitko pilata hyvää lenkkiä syömällä. Sehän menee hukkaan. Mut sitten toisin päin, kun tiedät et on juhlia ja on kakkua sun muuta tarjolla, niin silloin voi just käyttää liikuntapisteitä hyödyksi. Voit seurustella toisten kans ihan normaalisti ja syödä ilman että menee koko päivän pisteytys ihan plörinäksi.
Tsemppiä laihdutukseen!Kiitos vastauksesta!
Laihdutan miesten MP5-ohjelman avulla ja mulla on viikon liikuntapisteet 20. Ruokapisteitä päivää kohti 25. Ohjeissa sanottiin, että 15 liikuntapistettä voi käyttää viikon aikana syömiseen. En siis "huvikseni" niitä söisi, mutta joskus iltaisin on ollut nukkumaan mennessä pieni nälkä. Juon paljon vettä, syön appelsiineja ja 0-pistesoppaa myös.
- liikuntapisteitä
Itse lasken pointseja ja neljä viikkoa on takana, kiloja on lähteny -4 kg.
liikun aika paljon ja en käytä ollenkaan niitä pistetä, en olis varmaan laihtunu juuri ollenkaan jos olisin ne käyttänyt.
Olen liikkunut paljon jo ennen laihdutusta, olis varmaan eri asia jos se liikkuminen olis uusi juttu. - Pisara
Käytän liikuntapisteitä ihan terveelliseen syömiseen silloin kun olen treenannu paljon ja elimistö viestittää ravinnon tarpeesta. Teen fyysistä työtä ja sen lisäksi treenailen, jolloin en koe että liikuntapisteiden harkittu käyttö olisi pahasta jos olo sillä helpottuu. Paino laskee tasaisesti n. 0,5 kiloa viikossa ja musta se on sopiva vauhti. Tarkoituksenani on muutenkin syödä laihdutuksenkin aikana niin, että painotavoitteeni saavutettua jatkaisin samoilla linjoilla. Jokaisella on tietysti erilaiset tarpeensa, mutta mä en näe liikuntapisteiden syömistä niin pahana asiana. Treenaus vaatii energiaa, enkä halua käydä säästöliekillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581