Ihmettelen miksei Lapinlahden Pohjolan siskoksia oltu valittu Tikkurilassa pidettyyn Tähdistöturnaukseen? Mari -tuo mahtava puolustaja- olisi ollut erinomainen lisä. Puhumattakaan nuoremmasta siskostaan Annesta, joka liikkuu luistimilla kuin liitäen ja laukoo kuin Suomen puolustusvoimien tykki. Onko kellään tietoa asiasta?
Miksei Pohjolan siskoksia oltu valittu Tähdistöturnaukseen?
Utelias
1
1345
Vastaukset
- Turnausta seuraamassa ollut
Marin valitsematta jättämyydestä en tiedä, mutta Anne oli valittu joukkueeseen. Livakoista luistelijoista olisin kaivannut paikalle myös Parkkosen Miiaa. On varmaan Suomen nopein ringeten pelaaja eikä mailan käsittelytaidoissaankaan jää moitteen sijaa. Niissä taidoissa on monilla nuorilla vielä opettelemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171