KUKA OLISI KIINOSTUNUT ZONE-diettistä?

Justin

Jos löytäisimme pienen ryhmän voisimme lähteä yhteisvoimin toteuttamaan tälläistä Zone-dieetti ohjelmaa. Kirjoitelkaa tähän mielipiteitä ja jos kiinnostusta on, otamme keskenämme yhteyttä ja sovimme jatkosta miten etenemme. Tässä ei ole takana mitään kaupallista touhua vaan teen aloitteen aivan puhtaasti omasta tarpeestani laihtua. Laitan yhteystietoni tuonne allemmaksi 8/2-06

4

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justin
    • laihtua pitäs...

Kertoisitko tämän Zone-dieetin periaatteet?

• Justin

ovat lyhyesti mainittuina Zone ruokavalion suosittama kalorijako 40% hiilihydraatteja ja 30% proteiinia sekä 30% rasvaa. Aterioita on useita pieniä annoksia vuorokaudessa. Tällöin saavutetaan tasapainoinen ihannetila. Elimistö polttaa ravinnon tasaisesti ympärivuorokauden. Tähän voidaan sopeuttaa hieman liikuntaa jne. Dieetti perustuu
        USA-laiseen julkaisuun (kirjoittaja Barry Sears/Bill Lawren) ZONE kirjaseen. Kannattaa lukea vaikka kirjastossa. Aiheesta on joskus ollut myös vilkas keskustelu kansanradiossa muutama vuosi sitten. Täällä Suomessa on myös jokin hoitola joka noudattaa menetelmää.

• emmiina33

minä laihdutin zonella uhdessä välissä 30mkiloa ja siinä on muutenn mahtava ohje ennen urheilusuoritusta no, siis että ennen ku esim lähtee salille niin kannattaa vaikka kuoria ja pilkkoa appelsiini ja siihen vähän rasvatonta raejuustoa ja mantelirouhetta. noin puoli tunita ennemmin tais olla ja sit jaksaa tehä töitä ja kilot kasirisee oikeesta paikasta. paino tuli kyllä sairastamisen myötä takasin ja nyt uusi painonpudotus edessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2855
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      41
      2271
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      110
      1712
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1169
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1141
    Aihe