NASA:lle ID-päällystakki: "BB vain teoria, mielipide"

NASAn webbisivuihin ei voine enää luottaa..

Jo aiemmin viikko sitten New York Times paljasti, että NASA:n PR-virkailija, USA:n Bushin hallituksen "politrukki", yritti hiljentää ja sensuroida arvostetun
ilmastotutkijan luentoja ilmastonlämpenemisestä (esti paikallisen YLEn haastattelupyynnön jne), tutkijoiden haastattelun aikana puhelinta kuunnellaan Neuvostoliitto-tyyliin jne.:


http://keskustelu.skepsis.fi/html/KeskusteluViesti.asp?ViestiID=194990


Edellinen uutinen sai NASAn ihmisiä avautumaan ja nyt New York Times paljasti lisäksi, että samainen nuori 24-vuotias
journalistipolitrukki Deutsch on myös halunnut NASAn webbisivuille..


http://keskustelu.skepsis.fi/html/KeskusteluViesti.asp?ViestiID=195635


..BigBang:in perään "teoria" koska se on vain mielipide, uskonnollinen asia,
eikä ole NASAN asia julistaa semmoista joka väheksyy Luojan älyllista suunnittelua, sanoi Georg Deutsch emailissaan.


Astronomit ovat hyvin raivoissaan:

http://cosmicvariance.com/2006/02/04/administration-official-big-bang-is-just-a-theory/

http://www.badastronomy.com/bablog/2006/02/04/outrage-at-attacks-on-nasa-science/

10

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU voi valmistautua tutkijapakolaisten tulvaan USA:sta, käänteisesti se mikä tapahtui 70 vuotta sitten. Tai siihen mitä tapahtui NL:ssa, kun tutkijoita pakeni kun puhe- ja mielipidevapautta tukahdutettiin.

      Ihailkaa nyt uskikset USA:a, te uskikset jotka NL:n rappiolla melskasitte ..
      Ja mihin unohditte Kiinan ateismin? Eikö se olekaan rappiolla ? Suurempi kuin USA ja USAn valtio korvia myöten velkaa ateisti-Kiinalle.. hmm ?

      • kieli pitkällä USA:n

        romahdusta.

        Kulttuuri-intellektuellit laidasta laitaan ennustelevat samaa romahdusta ja uskisten eräs nokkaprofeetta mukana:

        1. Todd, Emmanuel
        Teos Imperiumin jälkeen / Emmanuel Todd ; [suomentanut Inkeri Koskinen]
        Julktiedot Helsinki : Rasalas, 2003

        2. Huntington, Samuel P.
        Teos Kulttuurien kamppailu ja uusi maailmanjärjestys / Samuel P. Huntington ; suomentanut Kimmo Pietiläinen
        Julktiedot Helsinki : Terra Cognita, 2003

        3. Galtung, Johan
        Teos Rauhan tiellä / Johan Galtung ; suomentanut Veijo Kiuru
        Julktiedot Helsinki : Tammi, 2003

        Kaikissa mm. enteillään Amerikan romahdusta, mutta eri perustein.
        Todd perustaa taloudelliseen tilanteeseen. Amerikka elää pelkässä pörssikuplassa ja rahastaa muuta maailmaa tyhjällä.
        Huntington ratsastaa uusien kulttuurien jyräyksellä.
        Galtung lähtee imperialismin kylvämien tuhonsiementen itämisestä.
        Kaikki kompastuvat amerikan juutalaisuuden asemaan.

        4. Wilkerson David
        Jumala huolehtii" Kuva ja sana 1999.

        Wilkerson keskittyy kirjassaan Amerikan tulevaan syvälliseen romahtamiseen. Wilkerson nostaa tuhon syyksi amerikkalaisten moraalisen rappion. Jumala pitää romahdusvalmiin ja konkurssikypsän maan vielä toistaiseksi pystyssä, kunnes maa saa syntiensä mitan täyteen. Laukaisevana syntinä tullee olemaan juutalaisten ja kristittyjen laajamittaiset vainot, joita ei vielä esiinny paljoakaan.

        Vainojen tulee olla niin rajuja, että miljoonat juutalaiset muuttavat omaan luvattuun maahansa. Sitten tulee romahdus. Ainakin pörssikuplan puhkeaminen, joka ajaa koko maailman todellisen lamaan. Mahdollisesti paljon muutakin, sisällissotia, rotumellakoita, luonnonmullistuksia, osavaltiot irrottautuvat keskushallinnosta.


        Uutinen ilmastonlämpenemisestä, josta ollaan oltu aika hiljaa:

        Nasan mukaan vuosi 2005 oli kaikilla olennaisilla tasoilla mittaushistorian lämpimin.
        http://data.giss.nasa.gov/gistemp/tabledata/GLB.Ts.txt
        Poikkeama keskiarvosta 1951-1980
        lämpimin ja toiseksi lämpimin.
        2005 0.749
        1998 0.713

        Pohjoisella pallonpuoliskolla erityisesti
        http://data.giss.nasa.gov/gistemp/tabledata/NH.Ts.txt
        Poikkeama keskiarvosta 1951-1980
        lämpimin ja toiseksi lämpimin.
        2005 0.984
        1998 0.892

        Vyöhyke 44-64 astetta pohjoista leveyttä
        2005 / 1.32
        2003 / 1.26

        Brittien mittaustulos, jossa jäätiin toiseksi, pääsi maailmalle, mutta he mitannevat jollain muulla tavoin
        http://www.cru.uea.ac.uk/ftpdata/tavenh2v.dat


    • "Vain teoria"
      • listalla

        Joukossa on paljon astronomian, astrofysiikan ym. professoreita, ja alalla varsin tunnettuja nimiä.


      • Alex
        listalla kirjoitti:

        Joukossa on paljon astronomian, astrofysiikan ym. professoreita, ja alalla varsin tunnettuja nimiä.

        Moi !

        Pikainen silmäily paljasti tosiaan tunnettuja ja tunnustettuja tiedemiehiä.

        Silmään pisti esimerkiksi Touho Ankka suomesta ;-)

        Tosi luotettava sivusto ;-)

        --


      • Sitten propagoivat harhaanjohtavasti:

        |>"What is more, the big bang theory can boast of no quantitative
        predictions that have subsequently been validated by observation."
        ..
        "Plasma cosmology and the steady-state model both hypothesize an
        evolving universe without beginning or end. These and other
        alternative approaches can also explain the basic phenomena of the
        cosmos, including the abundances of light elements, the generation
        of large-scale structure, the cosmic background radiation, and how
        the redshift of far-away galaxies increases with distance." Näistä koostuu yhteensä ^4.
        Näin SB-mittaus on erittäin herkkä mittari laajenemiselle.

        Tätä ei pidä sekoittaa valo-opilliseen "kirkkauteen", valotehoon ~
        1/r2, josta oli viime kuussa puhe. Pintakirkkaus on eri asia.
        Jos menette Merkuriukseen eli paljon lähemmä aurinkoa ja katsotte
        Merkuriuksessa ohuen mehupillin (0,4 asteen näkökenttä) läpi, niin
        siitä auringonpinta hohtaa yhtä kirkkaana kuin Maan etäisyydeltä
        kuussa. SB~sama. Vaikka ihonne uhkaa palaa karrelle Merkuriuksessa..

        Hoylelaiset steady-state-kosmologiat ovat
        Out of date - out of game.

        t. Mr.K.A.T.


      • Ja niitä tulee tarkastella ...

        Tiede on menetelmä, jolla tehdään luontoa tai muuta tutkittavissa olevaa koskevia teorioita ja arvioidaan niiden kelpoisuutta. Siten tieteessä kaikkia teorioita tulee tarkastella kriittisesti.

        Jotkut teorioiksi väitetyt oppirakennelmat eivät tätä mahdollista. ID on niistä yksi esimerkki. Se ei ennusta mitään tai kaiken, riippuen miten sen muotoilee. Lisää tietoa tieteenfilosofian alkeisteoksista tai tunnettujen ID:n edustajien kirjojen (missä olivatkaan heidän tieteelliset julkaisut?) kritiikistä. Hyvä harjoitustehtävä monelle paasaajalle täällä.


      • luulisi
        Ja niitä tulee tarkastella ... kirjoitti:

        Tiede on menetelmä, jolla tehdään luontoa tai muuta tutkittavissa olevaa koskevia teorioita ja arvioidaan niiden kelpoisuutta. Siten tieteessä kaikkia teorioita tulee tarkastella kriittisesti.

        Jotkut teorioiksi väitetyt oppirakennelmat eivät tätä mahdollista. ID on niistä yksi esimerkki. Se ei ennusta mitään tai kaiken, riippuen miten sen muotoilee. Lisää tietoa tieteenfilosofian alkeisteoksista tai tunnettujen ID:n edustajien kirjojen (missä olivatkaan heidän tieteelliset julkaisut?) kritiikistä. Hyvä harjoitustehtävä monelle paasaajalle täällä.

        mutta kaikki eivät ajattele yhtä kaavamaisen tarkopitushakuisesti kuin Sinä


    • Pai Pai Politrukki
      • "erosi"

        Eipäs saanutkaan potkuja, vaan "erosi". Ihan eri juttu! ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe