mikähän mussa mättää?

kun kaikki naiset, joihin ihastun joko ei halua edes tutustua minuun, tai jos vaivautuvat tutustumaan eivät missään mielessä voi kuvitella minua muuna, kuin "kaveri johon ei tarvii pitää yhteyttä, paitsi jos tarttee apuu jossain". Ne harvat jotka tutustuu paremmin totee et mä oon todella ihana ihminen, mut en heitä varten, ja joku saa musta tosi hyvän miehen. Olen ystävällinen, hieman vanhanaikainen, ja huomioon ottava, herrasmies tai ainakin "yritän" olla, en vedo mitään roolia ja minua kiinnostaa vaan se 1 nainen, jos joku vaan huolii mut.

12

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama huomio

      sanoo kun, että "sama vika rahikaisella" :) En osaa syytä sanoa, ei pitäis olla pläsissäkään mitään varsinaista vikaa. Ja kaikki muukin ok tai plussan puolella tavanomaisesta, kaippa. Mutta? Uskon, että suuri vaikutus on kasvojen ilmeillä (ja kuinka osaa hymyillä) ja yleisellä miellyttävyydellä. Kasvotkin voivat olla komeat, mutta luotaantyöntävät, vihamielisen oloiset tai hyökkäävät tms. Eli, mikään ei varsinaisesti mätäkään. Pitää vaan opetella hymy! Se ei liene kellään luotaantyöntävä vaan viehättävä.

    • sä panit samanlaisen viesti...

      Älä kysele mikä sussa mättää, ole itsevarma.

      Älä osoita herkkyyttä naiselle, tai säännöstele vahvasti. Älä ole aktiivisempi osapuoli.

      Älä halua mitään, älä ole epätoivoinen. Puuhastele, vanhanaikaisuus ei ole pop.

    • ninnuli

      Odota vielä viisi vuotta, kyllä ne YH:t sitten alkaa kiinnostumaan susta.

      • tuo on kai tehtävä, mut ihmetyttää vaa ku kaikki peräänkuukuttaa rehellisyyttä mut rehelliset ei kelpaa. =(


    • huolii mut.

      Siinähän se on, sä olet säälittävä. Sellaista ei naiset kestä, edes teinit. Sun tarttee vaihtaa elämänäasennetta, lopettaa ainakin itsesäälissä kieriskely ja alkaa elää. Siitä se sitten pakka rupee purkaantumaan.

      • kyl must on muutama immeinen ollu kiinnostunu, mut heillä ollu niin erilainen elämäntapa/asenne
        /joku muu, et mä en oo kiinnostunu heistä.


    • jees-mies?

      Itseäni ainakin omakohtaisesti inhottaa sellaiset mauttomat ja hajuttomat jees-miehet, jotka tekee aina niinkuin nainen haluaa tai yrittää miellyttää liikaa... Mä haluan välillä ärhennellä, hemmetti vie!

      • pyrin suhteessa tasaarvoon, mutta on jotian juttuja, joihin minä haluan sanoa viimeisen sanan, muitten mielipiteitä toki kuuntelen.


    • Serpico

      että sä olet liian mukava. Kiva mies otetaan kaveriksi kauppaan verhoja valitsemaan, mutta kipinää on turha odottaa. Intiimimmän kiinnostuksen sytyttämiseen tarvitaan rosoa, särmää. Ymmärrätkö liikaa, nyökytätkö päätä?

      • tää sun mielipide, mut minkä sille mahtaa et on niin kiltti ja ymmärtäväinen, mä oon kuullu kaikkien kaveriks laskemieni likkojen (jos en ny kaikkii mut melkei ainaki) huolet ja murheet, aina ollu lohdutamassa, ku joku on saanu näpeillee, ehkä mä vaan oon liian kiltti.


    • Liian kiltti

      Olen kohtelias, iloinen, älykäs, keskustelen ja kuuntelen, korjaan koneet, kokkaan, en arvostele, avaan ovet, kannan kassit, kehun vaatteet, lainaan rahaa, en vonkaa, täysin raitis, siisti jne. Mutta ei kelpaa kuin oudoille tapauksille (sellaisille, joilla on joku iso trauma taustalla, eivätkä pelkää minua). Jokainen, josta olen ollut kiinostunut on antanut pakit (olen jo aika vanha). Eritysen märkää rättiä on tullut jos kertoo mitä oikeasti tuntee. Pitkä suhde sellaisen vähän oudon kanssa takana, enkä taida enää ketään löytää. Viimeisin ehdokas moitti että olen aina hyvää seuraa, mutta en ole poikakaveriksi tarpeeksi aikuinen (itse paljon minua nuorempi)

    • kiteytys

      paljastuu aloitusviestistisi kohdasta:

      "...minua kiinnostaa vaan se 1 nainen, jos joku vaan huolii mut."

      Epätoivoisuus haisee jo kauas. Itse juoksisin pikapuoliin pakoon, jos moinen mies omalle kohdalle osuisi. Yksi kaikista epäviehättävimmistä piirteistä ihmisisessä (pätee varmasti molempiin sukupuoliin).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2145
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      270
      1849
    3. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1810
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1797
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1635
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      58
      1372
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1254
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1228
    Aihe