En ole sulkapallon harrastaja, mutta kaipaan apuanne. Minulla on muun urheilun vuoksi tarve kehittää omaa reaktionopeuttani ja sähäkkää liikkumista. Mietin sitten lajeja, mitkä ovat nopeatempoisia ja näin vaativia reaktiokyvylle ja liikkumiselle. Päädyin tänne.
Miten pelikentän ulkopuolella treenaatte reaktionopeutta, pelisilmää ja nopeatempoista liikkumista suunnanvaihtoineen?
Miten kehitätte reaktionopeuttanne?
5
1124
Vastaukset
- tuomo80
Itse sanoisin melkein että tennis on reaktion kannalta melkein vielä tehokkaampaa kuin sulkkis.
Ja jalkapallos maalivahtinakin täytyy ennakoida potkun paikka.jne.
tästä mitään hyötyä ollut mutta kuiteskin:) - jeppe
eipä kai tuota muuten kuin treenaamalla oikeita lajeja. mailapelit ovat hyviä ja itse korostaisin pingistä.
reaktionopeuden treenaus "sohvalta" on vähän vaikeaa käsittääkseni. en tiedä oisko siitä speden pelistä mihinkään.. (4 värillistä nappulaa tms peli:) - tehokkaita ovat!
esim. telinelähtöjä, lähtöjä selinmaakulta, vatsamakuulta, ja parasta olisi jos joku muu lähettäisi erilaisin taptutuksin tms. jolloin reaktionopeus kehittyy parhaiten.
- pelimies
se kehittyy noin 10v ikävuodentietämissä parhaiten...siellä ne treenit pitää tehdä esim. tikapuujuoksua jne... aikuisiässä voidaan nopeusvoimaa jne kehtittää muttei enää "nopeutta"
- kesäkuntoon
Moikka se kuulustaa vähän Speedbadminton:ilta,mitä olet vailla.En tiedä mitä sä muuten teet tai treenaat,vaa uskoisin tämän lajin olevan juuri sitä mitä haluat.Onko ikinä tullut pallo noin yli 300 Km/h vastaan?!Me puhutaan keskinopeudesta!Tää on uutuuslaji,vasta äskettäin tullut Suomeen.Mul kyl löytyy pelit ja vehkeet,eli jos haluat kokeilla.Oon täält Lahden suunnasta.Mistä päin olet itse?
Laita viestiä jos kiinnosta,mielelläni näytän mistä on kyse.
Terv.
Jukka
Lisätietoa lajista löytyy myös sivuilta www.speed-it.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875