heippa. haluaisin muistuttaa kaikkia kiinnostuneita että huommenna tulee tosi tv.ssä dokumentti torniolaisesta jari pänttäjästä ja taitaa olla ohjelman tekijäkin tornion poikia, suvinen pekka?
tosi tv tiistaina
9
1958
Vastaukset
- juke73
kun muistutit. Entisenä Torniolaisena ajattelin katsoa.. Greedy pig taitaa olla legenda, itse en kyl välitä mut kuitenki!
- Tylsä....
oli harvinaisen tylsä ja pitkävetinen mukadokkari.
Mitähän järkeä tuossa ohjelmassa oikein muka oli. Vanhat äijät kuvittelevat olevansa ikiteinejä. Kasvaisivat aikuisiksi.- yfd
et ole tainnut nähdä koskaan greedy pigiä keikalla..oot varmaan 80-luvulla synytynyt?
gp on tosi mahtava keikalla ja biisitkin on aika hyviä ja pänttäjällä on hyvä ääni ja lavakarismaa,toivois laajempaa suosiota bändille jos ei kylkään oo alkuperjäs kuin pänä.
kuka tietää uuden levyn kohtalosta?? - sammma
yfd kirjoitti:
et ole tainnut nähdä koskaan greedy pigiä keikalla..oot varmaan 80-luvulla synytynyt?
gp on tosi mahtava keikalla ja biisitkin on aika hyviä ja pänttäjällä on hyvä ääni ja lavakarismaa,toivois laajempaa suosiota bändille jos ei kylkään oo alkuperjäs kuin pänä.
kuka tietää uuden levyn kohtalosta??..eikä se mikään pahannäk mies oo et kattelee miel
- Tähän
yfd kirjoitti:
kuka tietää uuden levyn kohtalosta??Mun lapset on 80-luvulla syntyneet! Pänttäjä on siis minun ikäluokan mies, hieman nuorempi minua.
GP:n keikalla olen käynyt silloin aikanaan ja sehän on sellainen kyläbändi, paikallisbändi, jonka musiikki kolahtaa pieneen marginaaliryhmään, joka on amerikaksi white trash, eli valkoiseen roskasakkiin. Kouluttamattomiin ajelehtijoihin.
Mitään filosofista tai fiksua ei ohjelmassa ollut vaan se oli sisällöltään ontto ja todella tylsä.
Pänttäjän laulutaitoon ja soittotaitoon en ota sen enempää kantaa, mutta kannattaisi varmaan siirtyä kokonaan kivibisnekseen. - Pee
Tähän kirjoitti:
Mun lapset on 80-luvulla syntyneet! Pänttäjä on siis minun ikäluokan mies, hieman nuorempi minua.
GP:n keikalla olen käynyt silloin aikanaan ja sehän on sellainen kyläbändi, paikallisbändi, jonka musiikki kolahtaa pieneen marginaaliryhmään, joka on amerikaksi white trash, eli valkoiseen roskasakkiin. Kouluttamattomiin ajelehtijoihin.
Mitään filosofista tai fiksua ei ohjelmassa ollut vaan se oli sisällöltään ontto ja todella tylsä.
Pänttäjän laulutaitoon ja soittotaitoon en ota sen enempää kantaa, mutta kannattaisi varmaan siirtyä kokonaan kivibisnekseen."Pänttäjän laulutaitoon ja soittotaitoon en ota sen enempää kantaa, mutta kannattaisi varmaan siirtyä kokonaan kivibisnekseen."
Et näköjään ymmärrä musan päälle mitään, (oletettavasti akateeminen) pelle, "kouluttamattomiin ajelehtijoihin", voi jumalauta!! Greedy Pig on aivan loistava bändi ja Pänttäjä loistava biisintekijä ja kitaristi, joka omaa persoonallisen lauluäänen. Sopii tähän musatyyliin ku nyrkki silmään. Alansa parhaita bändejä ja -89 & -92 tehdyt levyt kuulostaa edelleen todella hyviltä, niin soundien ku biisienki puolesta.
Monestiko oot nähny puolen tunnin mittaisen henkilödokumentin, joka olis ollu filosofinen saati fiksu? Taidat vaan olla kateellinen, kun itselläsi ei ole mahdollisuutta samanlaiseen elämäntyyliin etkä pääse työssäsi toteuttamaan itseäsi. - Mistä...
Pee kirjoitti:
"Pänttäjän laulutaitoon ja soittotaitoon en ota sen enempää kantaa, mutta kannattaisi varmaan siirtyä kokonaan kivibisnekseen."
Et näköjään ymmärrä musan päälle mitään, (oletettavasti akateeminen) pelle, "kouluttamattomiin ajelehtijoihin", voi jumalauta!! Greedy Pig on aivan loistava bändi ja Pänttäjä loistava biisintekijä ja kitaristi, joka omaa persoonallisen lauluäänen. Sopii tähän musatyyliin ku nyrkki silmään. Alansa parhaita bändejä ja -89 & -92 tehdyt levyt kuulostaa edelleen todella hyviltä, niin soundien ku biisienki puolesta.
Monestiko oot nähny puolen tunnin mittaisen henkilödokumentin, joka olis ollu filosofinen saati fiksu? Taidat vaan olla kateellinen, kun itselläsi ei ole mahdollisuutta samanlaiseen elämäntyyliin etkä pääse työssäsi toteuttamaan itseäsi.Kysymys ei ole nyt minusta vaan siitä, että GP ei ole kovinkaan hyvä bändi. Eihän siitä koskaan kuulu mitään esim julkisuudessa. Musiikkiaan hyvänä pitää vain jo aiemmin mainitsemani pieni piiri. Edes maakunnan tasolla GP ei ole mitenkään suosittu.
En siis liene mielipiteineni yksin.
Toki on ihan hienoa, että Pänttäjä asettaa itsensä alttiiksi koko kansalle dokumentissa. Voihan olla niinkin, että dokumentin toteutus ei ole onnistunut ja että ohjaaja ei ole tavoittanut oleellista asiaa.
Olen nähnyt useita henkilödokumentteja (mm tässä tositarina-sarjassa), joita voidaan pitää hyvinä ja ansiokkaina.
Varmaanikin musiikkimaussani on parantamisen varaa, mutta en ole muodostanut mielipidettäni kuuntelematta yhtyeen musiikkia ja se nyt vain ei sytytä.
Älä siis turhaan kohota verenpainettasi mokoman asian tähden. - ikiteini
Jo on diippiä shittiä...kyllä mun mielestä Pänttäjän ja co kannattais jatkaa musisointia forevör, ei se kato ikää ollenkaan, eihän ikä oo ku numeroita. Helevatan hyvä dokkari mutta puoltoista tuntia liian lyhyt :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711665Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san324609Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2462792Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382529- 991537
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81005- 82800
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.201771- 10698
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59683