Oon ajatellu tässä ruveta syömään tota maitorahkaa ku siinä on mukavasti noita proteiineja. Oon lukenu tuolta pakkotoisto.comin foorumilta että maitorahkan sekaan ku laittaa esim. fun-ligtii tai muuta vastaavaa tiivistettä ni tulee hyvää. Niin kysynkin tässä että kuinka paljon sitä tiivistettä suunnillee n laitetaan purkilliseen maitorahkaa? Ei haluttas kantapään kautta oppia. :)
Maitorahka ja mehutiiviste?
8
4259
Vastaukset
- mehukatten
Oma suu kertoo...mutta itse laitan n.2rkl,riippuu rahkasta(ja tiivisteestä). Jos syöt Ehrmann-rahkaa, niin silloin minun mielestäni muutama rkl riittää, mutta valion vastaava vaatii enemmän.
- maitorahkarakkaus
Mä laitoin pikkusen vajaa 2rkl fun lightin ananas guanabana tiivistettä ja se oli kyl ehdoton maximi, ku sit maistoin sitä... joku 1-1,5 rkl olis mun makuun riittänyt.
- ---jjj
Joo voi siihen laittaa mehutiivistettä, mutta myös sekahedelmä purkki tai ananas paloja kun laittaa purkillisen niin tulee tosi hyvää. Tohon mehutiiviste velliin kyllästyin itse ainakin aika nopeesti.
Ja kyllä se paras konsti on vaan kokeilla itse, siinähän se samalla tulee kokeiltua. Joka kerran sitä kuitenkin joutuu vähän säätämään sitä makua. - hyvälle maistuu
Minä laitan paljon hunajaa rahkaan. :D
- 16
Sä mitään proteiinia tarvitse. Makaat sohvalla ja haiset paskalle !
- hyvälle maistuu
Niinkö luulet, olen viehko itsestään huolta pitävä nainen.
- rahkaherkku
Noiden edellämainittujen lisäksi myös kannattaa testata nämä rahkan kanssa:
-pakastemarjat (plussana vitamiinit), itse tykkään puolukat canderel-makeutusjauhe
-vauvansose, itse tykkään vauvansose pilkottu banaani -yhdistelmästä
-mehukeitot, vaihtoehtoja on - hyvälle maistuu
Just söin rahkaa hunajalla, mantelia ja rusinoita, mehulla vähän notkistin sössöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010306K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2445993Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735424PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142612
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172434- 282284
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822207