miten pääsee Helsingistä keskustasta, mitä tietä Porvooseen pyörällä? Kestääkö matka kuinka kauan?
Pyörällä Porvooseen?
6
12109
Vastaukset
- Porvooseen
Itäväylää pitkin ja sitten vanhaa Porvoontietä. kesällä ajelivat tunnissa pyöräilyn Sm-kisoissa 47 km.
- Kreeta
Joo, ja varo sitten Mellunmäen jälkeen Sipoota päin mentäessä uusia liikenne järjestelyjä. Muuten vanha Porvoontie on kai edelleen turvallinen pyöräillä. Joskus nuorena vedin sen matkan fillarilla pari kertaa.
Ota kahvitermari ja vettä reppuun mukaan!
Onnea ja mukavaa pyöräilyä! - Ossi
Ajoin viime kesänä kahdesti Porvooseen ja takaisin Espoosta. Roihupellon jälkeen vähän tietyötä, muuten oli hyvä tie.
Suurimman osan matkasta on nykyisin pyörätie. Melko lähellä Porvoota pitää ajaa tien reunassa.
Aika hyvä reitti. Mulla oli vettä mukana matkalla, kävin kummallakin kerralla syömässä Porvossa. Miltä Porvoon torille on 65 km, kaksi ja puoli tuntia meni. Ei siis kisavauhtia... - mutta MUKAVAMPI
Lahdentien pyörätietä Kuninkaanmäkeen, siitä Kuninkaantietä Jokivarrentielle-Ennen Nikkilää ramppia oikealle Öljytielle, 1-2km ja vasemmalle. (Hinthaara?) taas Kuninkaantietä, ja sitä pitkin Porvooseen. On 100x mukavampi ajaa kuin Itiksestä suoraan Porvooseen. Siellä on 3-4km suoria peräkanaa ja ei mitään katseltavaa. Kuninkaantie on idyllinen ja VÄHÄN pidempi. 10-15km?
- kukka
Itse menin samaa reittiä, mutta lähtöpaikka oli vain Kerava. Oikein mukava ja kaunis maisemainen reitti.
- Paljon pyöräilevä
Kannattaa ehdottomasti mennä Hinthaaran kautta, kaunis ja rauhallinen pyöräreitti.
Joskus poljen Porvooseen Hinthaaran kautta ja tulen takaisin vanhaa porvoontietä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978