meillä on rppijuhlat maaliskuussa, ja en oikein tiedä mitä tarjota?? hyviä vinkkejä otetaan vastaan, kiitos etukäteen!
nitä tarjota rippijuhlissa
5
839
Vastaukset
- ehdottaa?
Öylättiä ja malagaa.
- hele
asti vieraat tulevat eli tarjotaanko ihan ruoka juhlien aikaan...
Meillä kyllä kaikki rippijuhlat missä olen ollut on olleet ihan kahvitarjoilu pohjalta.
Täytekakku,voileipäkakkua tai piirakoita tai voileipiä ja/tai jotain suolaista piirakkaa,jotain pikkuleipiä ja kenties kahvikakkua.Esim. pulla on melkein turha kaikissa perhejuhlissa,itse ainakin olen huomannut että joka paikassa pullalautanen jää koskematta. - linkistä
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=RNWE,RNWE:2005-18,RNWE:en&q=rippijuhlat tarjoilu
- Äiti-ihminen
...meillä edessä ensi kesänä...
Toisen lapseni rippijuhla oli v. 2002 ja koska konfirmaatio oli klo: 14, oletin, että vieraat ovat syöneet jo lounaan tuohon aikaan ja tarjosin siis päiväkahvit. Leivoin melkein kaikki itse eikä se ollut oikeastaan työlästä.
Tarjolla oli siis kahvia ja mehua sekä kahvipöydässä:
- lakkatäytekakku mokkakuorrutuksella
- pikkupullia
- pikkuleipiä kahta lajia (ne ostin kyllä leipomosta)
- tiikerikakku
- liha- ja kinkkuvoileipäkakku (helpot kääretorttuversiot)
- coctail-piirakoita (raakapakaste) ja munavoi
- ohrarieskaa ja munavoi
- kinkku- ja kasviskierteitä
- lohipaloja (taikina hapankorpuista)
Leivoin ihan reilusti kaikkia, sillä loput laitoin pakkaseen. Pakkasesta on kiva ottaa valmiita leivonnaisia esim. päiväkahville. Tosin suolaiset tarjottavat menivät kaikki konfirmaatiopäivänä...
Nyt heinäkuussa konfirmaatio on klo: 10, joten ajattelin tarjota lounaan kirkon jälkeen. Uudet perunat ovat silloin parhaimmillaan, joten ajattelin siis perunoita, ehkä pala- tai uunipaistia, erilaisia kaloja, salaatteja, leipää ja voita. Jälkiruuaksi riittäisi varmaan ihan täytekakkukahvit, korkeintaan lisäksi pikkuleipiä.
Eli minäkin otan mielelläni vastaan vinkkejä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895