Juu! Lauantaina tulos sinne. Missäs ne kaupungin kuumimmat kissat silloin ovat? Dooris, Pohjanhovi vai joku muu?
Mihin kannattaa mennä?
11
2536
Vastaukset
- terret
no riippuu mitä sanalla kissa tarkoitat. Roippariin vaan jos varmaa pillua tahdot. Siellä hampaattomat tai kuppaset pilut ovat jo ovella odottamassa. mut eiköhän dooris tai tivoli oo aika jees. nitessä liikaa teinejä ja varmaan 80% 16-17 vee porukkaa.
- milla
et varmaankaan tarkoita yleistää että kaikki roipparissa käyvät on pillunjakajia? jotku pitävät sen tunnelmasta, ei liikaa ihqdaa-teinejä hyppimässä pikku blingbling-topeissa ympäriinsä. eiköhän asia ole niin että jokaisesta baarista löytää ihmisiä LÄHES jokaiseen makuun.
- ihan vaan mielipide
Noh, kyllähän se on niin, että Dooris vetää lauantaina väkee, mut on Hovissakin menoo. Nuorempaa ikäpolvea n.(20-25-39)Dooriksesta, hieman varttuneenpaa Hovista (25 ->)
- ihan vaan mielipide
Ja jottei kukaan ehtisi kommentoimaan tuohon painovirheeseen, korjaan sen itse, siis Doorikseen (20-25-30). Voihan siellä toki olla 39-vuotiaitakin, mutta harvemmin.
- ...
Yön kuumimmat kissat ja kundit:
http://www.peilipallo.com
Yhdistää bilettäjät ympäri maan. - jjoooo
ens la on beach partyt tivolissa..varmaa kaikki kykenevät menee sinne!! yleensä la on doris paras mut nuo bileet on iso happeninki!
- onki
iso niin silti ne eivät läheskään kaikkia kiinnosta...
Itse ainakin menisin lauantaina mielummin dorikseen..mutta tämähän oli vain minun mielipiteeni... - että kaikki
onki kirjoitti:
iso niin silti ne eivät läheskään kaikkia kiinnosta...
Itse ainakin menisin lauantaina mielummin dorikseen..mutta tämähän oli vain minun mielipiteeni...hoikat tytteröt on lauantanina Tivolissa bikineihin sonnustautuneina ja vähän vähemmän hoikat telttailee Doriksen/Roipparin suunnalla.Revi siitä sitten.
- Piina-Miina
että kaikki kirjoitti:
hoikat tytteröt on lauantanina Tivolissa bikineihin sonnustautuneina ja vähän vähemmän hoikat telttailee Doriksen/Roipparin suunnalla.Revi siitä sitten.
Ai että kaikilla hoikilla automaattisesti kiinnostaa mennä persus paljaana Tivoliin Beach Partyihin?
No tottakai, ja yleistykset menee aina metsään.
Ja sultahan tietysti löytyy armoton sikspäkki... HAH HAH HAA! - epelii
Piina-Miina kirjoitti:
Ai että kaikilla hoikilla automaattisesti kiinnostaa mennä persus paljaana Tivoliin Beach Partyihin?
No tottakai, ja yleistykset menee aina metsään.
Ja sultahan tietysti löytyy armoton sikspäkki... HAH HAH HAA!Sanokaa mitä sanotte mut tämä on tosi!
- Piina-Miina
epelii kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte mut tämä on tosi!
Oliko ne huomaavinaankaan sua? Saitko edes?
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965