Onko muille käynyt näin:
Juoksun aikana esinahka menee taakse ja terska hankautuu alushousuja vasten vuotaen hieman verta?
Paranee kyllä muutamassa päivässä, mutta ei ole kivaa. Mulla on kaksi kertaa käynyt näin, molemmat kovalla pakkasella eikä sitä huomaa, koska vehkeet on vähän jäässä.
''Vehje'' sai kipeetä juoksulenkillä...
8
1909
Vastaukset
- hiksa
Ei itselläni ole kokemusta tuollaisesta.
Neuvoisin kuitenkin suojaamaan sukukalleutesi paremmin niin etteivät jäädy.
Itse käytän kovilla pakkasilla alinna alushousut välissä pitkät välihousut ja päällimmäisenä permuuda malliset alushousut. ei munaskut jäädy ja tunto pysyy.- tosimies
lenkillä kondomia?
- käyny
tosimies kirjoitti:
lenkillä kondomia?
Tosimies painu takaisin tarhaan.
Ei oo vehjen kanssa käyny,mutta sama ongelma nännien kohalla,ja juuri pakkasten aikana.
Huom olen mies. - tosimies
käyny kirjoitti:
Tosimies painu takaisin tarhaan.
Ei oo vehjen kanssa käyny,mutta sama ongelma nännien kohalla,ja juuri pakkasten aikana.
Huom olen mies.en voinut vastustaa kiusausta. Vakavammin: nännejä tiedän teippaillun hankauksen estämiseksi. Itselläni joskus nännit myös kipeät, mutta ei kovin pahasti vaan niin että ne ikään kuin tottuvat muutaman lenkin jälkeen, mutta ajoittain onkelmaa on. Pippeli mulla on säilynyt kunnossa, en keksi muuta keinoa kuin pienemmät alkkarit joissa ei pääse hölskymään.
- Eero -x-
tosimies kirjoitti:
en voinut vastustaa kiusausta. Vakavammin: nännejä tiedän teippaillun hankauksen estämiseksi. Itselläni joskus nännit myös kipeät, mutta ei kovin pahasti vaan niin että ne ikään kuin tottuvat muutaman lenkin jälkeen, mutta ajoittain onkelmaa on. Pippeli mulla on säilynyt kunnossa, en keksi muuta keinoa kuin pienemmät alkkarit joissa ei pääse hölskymään.
Mulla nännit hiertyy vaan kesällä...!
- jotakin
Mulla on joskus muistaakseni hangannut pitkällä lenkillä vehkeen kärkeä ja pussinpohjia. Siis todella harvoin kylläkin...ehkä kerran pari muistan ja satoja lenkkejä on vedetty. Muistaakseni epäilin alushousujen saumaa aiheuttajaksi. Toisen malliset alushousut voivat korjata tilanteen. Vauvantalkki voi kans auttaa jos vaiva edelleen jatkuu :)
t. JP - p-oronen
näillä forumeilla saa.
No mutta minä käytän juostessa tiukkoja juoksukalsareita jotka ostin aikanaan Megasportista. Niissä on lyhyet lahkeentapaiset. Itse ostin ne estämään shortsien hankaamisen kesäkuumalla kun iho hikosi. Ovat varsin tiukat ja estävät kyllä kaikennäköisen helskymisen ja hiertymiset juoksun aikana.
Olen huomannut että asiallisista urheiluliikkeistä saa asiallisia ja asiantuntevia vastauksia ja ratkaisuja. - juokseva mies
Ei ihan noin ole käynyt, kylläkin "kassit" on kerran hiertynyt kun juostessa alkkareina oli löysät bokserit. Nännit on pari kertaa hiertynyt ja sisäreidet silloin kun oli enempi läskiä päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933621Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44821
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4754- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676