Avajaiset olivat pitkästä aikaa hienoa katseltavaa. Ohjelma oli tyylillä ja hyvällä maulla tehty. Italialaiset eurooppalaisena vanhana kulttuurin, taiteen ja muotoilun tyyssijana näytti, että on mistä ammentaa. Poissa oli ylenpalttinen amerikkalaistyyppinen rahalla pröystäily, ja poliittisia tarkoitusperiä pönkittävä mahtipontinen spektaakkeli.
Toivottavasti itse kisatkin ovat jatkoa tälle tyylikkäälle avaukselle, jolloin emme saa pelkkiä urheilukilpailuja, missä vain sekunti ja sentti ovat kunniassa, vaan hienon tapahtuman joista myös esteettiset ja eettiset arvot ovat korkealla.
Hienot avajaiset
7
271
Vastaukset
- tiitu
Minun mielestäni taas teatteriesitystyyliset pukuspektaakkelit ei kuulu urheilukilpailuihin! mieluummin olisin katsellut vaikka erivärisiin pukuihin pukeutuneiden voimistelijatyttöjen kuviomuodostelmia
- Kaunosielu
Kaikki kunnia mielipiteellesi, mutta näitä voimistelijatyttöjen kuviomuodostelmia näkee lähes kaikissa suomalaisissa tapahtumissa, karjanäyttelyistä lähtien, satamäärin vuodessa, jos oikein aktiivinen on. En ainakaan minä, kaipaa niitä enää kansainvälisiin tapahtumiin.
Jos muutama hieman tasokkaampi esitys silloin tällöin sinua huimaa, olen pahoillani puolestasi, ja toivon että kestät sen muutaman kaunosielun tähden. - huokauksia
Kaunosielu kirjoitti:
Kaikki kunnia mielipiteellesi, mutta näitä voimistelijatyttöjen kuviomuodostelmia näkee lähes kaikissa suomalaisissa tapahtumissa, karjanäyttelyistä lähtien, satamäärin vuodessa, jos oikein aktiivinen on. En ainakaan minä, kaipaa niitä enää kansainvälisiin tapahtumiin.
Jos muutama hieman tasokkaampi esitys silloin tällöin sinua huimaa, olen pahoillani puolestasi, ja toivon että kestät sen muutaman kaunosielun tähden.Nojaa, minua kyllä hävetti yhä edelleen kun näitä avajaisia katsellessa tuli taas mieleen Suomen viime kesäiset MM-kisat ja ne ÄÄRETTÖMÄN nolot avajaiset Redneksineen ja avaruusaluksineen jotka täällä YLEn amatöörit välitti kaikkialle maailmaan. Koko kisoja seuranneesta vesisateesta puhumattakaan.. mille nyt ei sinänsä voinut mitään. Avajaisjärjestelyille kyllä olisi voinut ottaa mallia vähän muualta.
Viime kesäisiä MM-avajaisia kutsuisin enemmän karjanäyttelyksi. Italiassa kyllä ihan eri meininki ja avajaisten idea selvillä.
Lisäksi Ferrari kruunasi kaiken... - Pekka Klaukalasta
huokauksia kirjoitti:
Nojaa, minua kyllä hävetti yhä edelleen kun näitä avajaisia katsellessa tuli taas mieleen Suomen viime kesäiset MM-kisat ja ne ÄÄRETTÖMÄN nolot avajaiset Redneksineen ja avaruusaluksineen jotka täällä YLEn amatöörit välitti kaikkialle maailmaan. Koko kisoja seuranneesta vesisateesta puhumattakaan.. mille nyt ei sinänsä voinut mitään. Avajaisjärjestelyille kyllä olisi voinut ottaa mallia vähän muualta.
Viime kesäisiä MM-avajaisia kutsuisin enemmän karjanäyttelyksi. Italiassa kyllä ihan eri meininki ja avajaisten idea selvillä.
Lisäksi Ferrari kruunasi kaiken...Olen täysin samaa mieltä. Silloin kyllä hävetti.
Ohjelma oli à`la Aalto, eli kantti kertaa kantti ja suomalaista öky junttiutta korkeimmassa asteessa siihen päälle. Kun siihen vielä lisätään Halosen muutaman lauseen luku paperista ja urheilupomo Rochen kiusaantunut olo siinä vieressä, ei siinä jäänyt puuttumaan kun oopperalaulaja Salmisen turpajumppa kuvattuna viidentoistasentin päästä nenäkarvoineen ja ihomatoineen.
- hienot
HIENOT MUTTA LIIAN PITKÄT PRKL!eihä niitä jaksa kukaa kattoo!
- oli avajaiset
Olet oikeassa. Hienot kemut, mutta JÄRKYTTÄVÄN pitkät. 4-5 tuntia vai menikö siitäkin yli?!
- avajaiset...
Kun muistelee viimekesäisen Helsingin MM-fiaskokisojen avajaisia ja kisajärjestelyjä, niin suomalaisten junttien kannattaisi ottaa mallia vaikkapa italialaisilta siitä kuinka kansainvälisiä arvokisoja järjestetään.
Oli siis vain hyvä että köyhä ja takapajuinen punikkien Suomi luopui tavoittelemasta vuoden 2006 olympiaisännyyttä. Järjestettäköön kisoja vastaisuudessakin vain siellä missä on tietotaitoa ja resursseja hoitaa homma kunnialla alusta loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935