300g riittää muka kasvaville lapsille. Koko tämä mainos oli melkoinen järkytys.
Perunamuusia pahvitötteröstä
7
1726
Vastaukset
- ??!??!?!?_
Mikä ihmeen perunamuusia pahvitötteröstä.. No niin täälläkin myydään mämmiä suihkepullossa...
- ????????????????????
NUIJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HANKI TV!!!!!Tai edes avaa se joskus!
- perusteella
ostin tuota muussia. Yrtti-sellaista. Oli oikein hyvän makuista. Itselleni se riitti kolmeksi kerraksi. Maksoi siinä kaupassa 1,75 euroa, joten ei se niin kalliiksi tule joskus syötynä. En ymmärrä, että joku voisi syödä koko purkin kerralla!
- lissu
voiko sen muusin pakastaa,ja onko se enään terveellistä tai hyvää?
- pakastetta!
lissu kirjoitti:
Siihen laitetaan vähän maitoa, muistaakseni 1,2 dl. laitetaan mikroon 7 minuutiksi. Hyvää on. Pakkasessahan se voi olla niin kauan kun on tarve tehdä siitä ruokaa.
- buahhahhaa
lissu kirjoitti:
Luuletko että jokin einesperunamuusi voisi olla terveellistä muutenkaan?
Osta kuule kaupasta pottuja ja maitoo ja tee ite. Saat varmasti lisäaineettoman ja terveellisemmän muusin.
- no ilmankos
No tällaisien viestien jälkeen ei enää tarvitse ihmetellä miksi suomalaiset ja suomalaiset lapset ovat nykyään niin tajuttoman LIHAVIA. 300g on kuule jo ihan liikaakin, olettaen että ruoka sisältää jotain muutakin kuin pelkkää perunamuusia. Ja jos taas kyse on pelkästä perunamuusista, niin ihmettelen kyllä vanhempia jotka ruokkivat lapsiaan pelkällä tärkkelyksellä.
Muutenkin olen hyvin hyvin skeptinen mikromuusin maun suhteen. Kuulostaa ällöttävältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693