muistaakos joku näitä tikkareita.? Ehkä kymmenisen vuotta sitten niitä vielä myytiin meiän lähikaupassa..enää en ole nähnyt missään. Tikkarit oli eri värisiä hedelmätikkareita,niissä oli myös eri värinen tikku, joiden päässä oli aina joku merkki. Sitten ne oli kääritty läpinäkyvään muoviin.
klunssi-tikkari
7
4180
Vastaukset
- ???
Oliko niissä tikkuna joku liikennemerkki?
- tinttadaa
saattopa ollakkin liikennemerkki..joku merkki kumminkin. Mut tosiaan mahtaako olla missään enää myytävänä?
- kaipor
tinttadaa kirjoitti:
saattopa ollakkin liikennemerkki..joku merkki kumminkin. Mut tosiaan mahtaako olla missään enää myytävänä?
Sipulinmuotoinen jossa pystysuuntaisia raitoja, ei niitäkään missään enää oo. Tai jos on niin heti kertokaa.
- Gebaduba
kaipor kirjoitti:
Sipulinmuotoinen jossa pystysuuntaisia raitoja, ei niitäkään missään enää oo. Tai jos on niin heti kertokaa.
Linnan mäen sealand vai mikä se nyt oli siellä on klunsseaja
- käa
Meilläpäin niitä tikkareita sanottiin moukuiksi.Tosi kovia olivat,ja niissä oli muovitikku jonka päässä oli liikennemerkki.
- Anonyymi
Vihreitä ja punaisia ainakin oli
- Anonyymi
porissa myytiin ainakin maauimalan kioskilla joskus 40v sitten, niissä oli tikun päässä joku kolmio tai vastaava, vihreitä. punasia ja keltaisia oli eli etiopian lipun värit:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258