kertokaa nyt mitä pitää tehdä?
Miksi Ylen netti-tv ei toimi?
9
9812
Vastaukset
- scorpa_79
Toimii se! Itse katsoin ylen netti-tv:tä todistettavasti koko eilisen päivän. Jos sulla näkyy väriraitoja ja kuuluu piippausta niin se tarkoittaa, että juuri sillä hetkellä ei ole lähetys käynnissä. Mulla ainakin toimii tosi hyvin koko ajan. Pieniä ongelmia ylellä tuntuu olevan, kun ajoittain selostus lakkaa kuulumasta hetkeksi. Kyllä lähetystä kuitenkin pystyy ihan hyvin seuraamaan.
- vattu
tiedä näistä asetuksissa tahi edes koneen ohjelmaa, ei anna edes ladata WMP 9:ä... vattu, kisat pöpelikössä!
- Nimetön
vattu kirjoitti:
tiedä näistä asetuksissa tahi edes koneen ohjelmaa, ei anna edes ladata WMP 9:ä... vattu, kisat pöpelikössä!
Mikä tuo Netti-tv juttu oikein on? Pystyykö siis olympialaisia seuraamaan ilmaiseksi netin välityksellä reaaliajassa? Onko näin? Voiko joku neuvoa minullekin, kuinka Netti-tv:n saa näkyviin.
- Friikki
Nimetön kirjoitti:
Mikä tuo Netti-tv juttu oikein on? Pystyykö siis olympialaisia seuraamaan ilmaiseksi netin välityksellä reaaliajassa? Onko näin? Voiko joku neuvoa minullekin, kuinka Netti-tv:n saa näkyviin.
Onnistuu osoitteessa:
http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/torino/index.html - toimimaton
Friikki kirjoitti:
Onnistuu osoitteessa:
http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/torino/index.htmltyhjä ruutu vain tulee mediaplayeriin ja lukee valmis
- nils
toimimaton kirjoitti:
tyhjä ruutu vain tulee mediaplayeriin ja lukee valmis
Jo rupee toimimaan. Tarvii myös vähintään 512 kbps nettiyhteyden.
- toimii jo
nils kirjoitti:
Jo rupee toimimaan. Tarvii myös vähintään 512 kbps nettiyhteyden.
löyty seuraavat ohjeet ylen keskustelusta
Mene windows media playerin asetuksiin, siellä verkko välilehdelle ja ota kaikki muut virtautetun median protokollat pois päältä, paitsi HTTP. Mulla rupes toimimaan heti.
ja rupes pelaamaan - hukkaaja
toimii jo kirjoitti:
löyty seuraavat ohjeet ylen keskustelusta
Mene windows media playerin asetuksiin, siellä verkko välilehdelle ja ota kaikki muut virtautetun median protokollat pois päältä, paitsi HTTP. Mulla rupes toimimaan heti.
ja rupes pelaamaanMistä löydän ne asetukset media playeriin? Jotenki hukassa...
- oulun mara
Nimetön kirjoitti:
Seurasin eilen ajankohtainen 2 ohjelmaa Tampereelta. MInua erikoisesti vaivaa tapa millä
toimittajat käsittelevät ajankohtaista ja vakavaa
asiaa. Juonnot ovat pilkallisia ja tyhmällä
huumorilla maustettuja. Niistä huokuu erittäin
nekatiivinen suhtautuminen tiettyyn puolueeseen
ja sen vetäjään. Ironia ja pilkka ovat toimittajien pää motiivit. Toivoisin asiallisempaa otetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792