Miksi Ylen netti-tv ei toimi?

vattu

kertokaa nyt mitä pitää tehdä?

9

9812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scorpa_79

Toimii se! Itse katsoin ylen netti-tv:tä todistettavasti koko eilisen päivän. Jos sulla näkyy väriraitoja ja kuuluu piippausta niin se tarkoittaa, että juuri sillä hetkellä ei ole lähetys käynnissä. Mulla ainakin toimii tosi hyvin koko ajan. Pieniä ongelmia ylellä tuntuu olevan, kun ajoittain selostus lakkaa kuulumasta hetkeksi. Kyllä lähetystä kuitenkin pystyy ihan hyvin seuraamaan.

• vattu

tiedä näistä asetuksissa tahi edes koneen ohjelmaa, ei anna edes ladata WMP 9:ä... vattu, kisat pöpelikössä!

• Nimetön
        vattu kirjoitti:

tiedä näistä asetuksissa tahi edes koneen ohjelmaa, ei anna edes ladata WMP 9:ä... vattu, kisat pöpelikössä!

Mikä tuo Netti-tv juttu oikein on? Pystyykö siis olympialaisia seuraamaan ilmaiseksi netin välityksellä reaaliajassa? Onko näin? Voiko joku neuvoa minullekin, kuinka Netti-tv:n saa näkyviin.

• Friikki
        Nimetön kirjoitti:

Mikä tuo Netti-tv juttu oikein on? Pystyykö siis olympialaisia seuraamaan ilmaiseksi netin välityksellä reaaliajassa? Onko näin? Voiko joku neuvoa minullekin, kuinka Netti-tv:n saa näkyviin.

Onnistuu osoitteessa:

http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/torino/index.html

• toimimaton

• nils
        toimimaton kirjoitti:

tyhjä ruutu vain tulee mediaplayeriin ja lukee valmis

Jo rupee toimimaan. Tarvii myös vähintään 512 kbps nettiyhteyden.

• toimii jo
        nils kirjoitti:

Jo rupee toimimaan. Tarvii myös vähintään 512 kbps nettiyhteyden.

löyty seuraavat ohjeet ylen keskustelusta

Mene windows media playerin asetuksiin, siellä verkko välilehdelle ja ota kaikki muut virtautetun median protokollat pois päältä, paitsi HTTP. Mulla rupes toimimaan heti.

ja rupes pelaamaan

• hukkaaja
        toimii jo kirjoitti:

löyty seuraavat ohjeet ylen keskustelusta

Mene windows media playerin asetuksiin, siellä verkko välilehdelle ja ota kaikki muut virtautetun median protokollat pois päältä, paitsi HTTP. Mulla rupes toimimaan heti.

ja rupes pelaamaan

Mistä löydän ne asetukset media playeriin? Jotenki hukassa...

• oulun mara
        Nimetön kirjoitti:

Seurasin eilen ajankohtainen 2 ohjelmaa Tampereelta. MInua erikoisesti vaivaa tapa millä
        toimittajat käsittelevät ajankohtaista ja vakavaa
        asiaa. Juonnot ovat pilkallisia ja tyhmällä
        huumorilla maustettuja. Niistä huokuu erittäin
        nekatiivinen suhtautuminen tiettyyn puolueeseen
        ja sen vetäjään. Ironia ja pilkka ovat toimittajien pää motiivit. Toivoisin asiallisempaa otetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3388
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1683
    3. 68
      1249
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1077
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      58
      1041
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      986
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      971
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      817
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      792
    Aihe