minä veikkaan että kuitunen ottaa ainoan kultamitalin suomen joukkueesta perinteisen 15 km matkalla
kuitunen voittaa
10
619
Vastaukset
- mölö
kympillä ottaa
- jani.keto
muistin matkan väärin
- mikä teitä vaivaa
Mahdottomuus voittaa matkaa jota ei hiihdetä.
- Marjut Orolig
niin kymppiä varmasti tarkoitti. Voi hyvin ottaa, jos lyö Smigunin, 'vatsatauti'-Maritin ja Hilden.
Mutta onhan näitä suomalaisia arvokisamitalisteja ollut ennenkin: mm. Kuitunen itse (Lahti 2001), Myllylä (mm. Nagano 1998) ja Kirvesniemen Marja-Liisa (mm. Sarajevo, 1984).
Virpin voitto olisi jatkoa tuohon hienoon voittoperinteeseen !
Hyvä Virpi ! Ja loppusuoralla ainakin itse yllyn kannustamaan Virpiä kuin Vähäsöyringin Pekka aikoinaan tv-lähetyksessä, jos kultaa on tulossa ! - on hän
Marjut Orolig kirjoitti:
niin kymppiä varmasti tarkoitti. Voi hyvin ottaa, jos lyö Smigunin, 'vatsatauti'-Maritin ja Hilden.
Mutta onhan näitä suomalaisia arvokisamitalisteja ollut ennenkin: mm. Kuitunen itse (Lahti 2001), Myllylä (mm. Nagano 1998) ja Kirvesniemen Marja-Liisa (mm. Sarajevo, 1984).
Virpin voitto olisi jatkoa tuohon hienoon voittoperinteeseen !
Hyvä Virpi ! Ja loppusuoralla ainakin itse yllyn kannustamaan Virpiä kuin Vähäsöyringin Pekka aikoinaan tv-lähetyksessä, jos kultaa on tulossa !Kuitunen on kärynnyt doupingista ja tuskin ilman sitä pääsee yhtähyvään kuntoon kuin lahdessa.
Vähäsöyrinki kannusti doupattua porukkaa,joilta lisäksi otettiin mitali pois.
Vähäsöyringin selostukset ylellä loppuivat siihen,etenkin kun itse sotkeutui doupping juttuihin myöskin.
Suomalaisten hiihtohistoria on douping käryjen varjostamaa jo 20 v ajan.
Maailmalla suomen hiihtoa eo paljoa arvosteta näitten asioitten takia.
Virpi Kuitusen Valmentahja on Riski jolla on toimitsija kielto maailmalla douppin-tuomioitten takia.
Varista on tiettävästi valmentanut toinen*Pääpiru*Douping-käryssä,eli K_P Kyrö.
Suomen hiihto ja valmennus on epärehellisten ihmisten tärvelmä,koko Suomen kansan rehellisyys kärsii tuollaisesta yksittäisten ihmisten rahanahneudesta. - Marjut Orolig
on hän kirjoitti:
Kuitunen on kärynnyt doupingista ja tuskin ilman sitä pääsee yhtähyvään kuntoon kuin lahdessa.
Vähäsöyringin selostukset ylellä loppuivat siihen,etenkin kun itse sotkeutui doupping juttuihin myöskin.
Virpi Kuitusen Valmentahja on Riski jolla on toimitsija kielto maailmalla douppin-tuomioitten takia.
Suomen hiihto ja valmennus on epärehellisten ihmisten tärvelmä,koko Suomen kansan rehellisyys kärsii tuollaisesta yksittäisten ihmisten rahanahneudesta.sarkastisesti yritin sanoa samantapaisesti kuin sinä ! Samoja epäilyjä minulla. Ja osahan on faktaa.
- tarkkana
on hän kirjoitti:
Kuitunen on kärynnyt doupingista ja tuskin ilman sitä pääsee yhtähyvään kuntoon kuin lahdessa.
Suomen hiihto ja valmennus on epärehellisten ihmisten tärvelmä,koko Suomen kansan rehellisyys kärsii tuollaisesta yksittäisten ihmisten rahanahneudesta.Virpin menoa huomenna ja tortaina.Virpin taso on huomattavasti korkeanpi kuin Lahdessa.Ja mitaleja tulee ropinalla.
- ei sitten
tarkkana kirjoitti:
Virpin menoa huomenna ja tortaina.Virpin taso on huomattavasti korkeanpi kuin Lahdessa.Ja mitaleja tulee ropinalla.
hemoklobiini taso ole niin korkea että *flunssan* takia pitää lähtöjä lykätä...heh
- gjg
ei sitten kirjoitti:
hemoklobiini taso ole niin korkea että *flunssan* takia pitää lähtöjä lykätä...heh
virpin kunto ei ollu lahessa lähelläkään tämänhetkistä..ja voi jumankeuta eikö niitä menneitä voida ikinä unohtaa?!ei suomes näköjää
- " menneitä?"
gjg kirjoitti:
virpin kunto ei ollu lahessa lähelläkään tämänhetkistä..ja voi jumankeuta eikö niitä menneitä voida ikinä unohtaa?!ei suomes näköjää
Nykypäivää se on...jos ei flunssa, niin vatsatauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064