Onko joku saanu Baanalla toimimaan ylen nettilähetksiä?? Miten se tapahtuu? Se ei oo kiinni proxysta, mutta mistä sitten. Jos joku saa sen toimimaan ni vois laittaa tänne yksityiskohtaiset ohjeet. Kiitos
Miten näkee Ylen nettilähetykset?
12
885
Vastaukset
- SIIS APUA
En ymmärrä koneista paljoon mitään, työpaikan koneen asetuksaia, enkä edes ohjelmistoa tiedä, mut ei kai niillä pitäs väliä olla, mut ei pelitä kuitenkaan ja NBC on ihan tiltissä! Tää päivä on jo menetetty
- voihan....
vattu sitten vaihto nimimerkin :))))))))))))))))
- hemppa
En saa minäkää näkymään sitä..:( muaki kiinnostas tietää miten sen saa näkyviin.
- Toiveikas surffaaja
Eipä ole vattu vaihtanut nimimerkkiä...
En tosiaan saa millään toimimaan nuita clippejä tai suoraa lähetystä. Olen yrittäny kaikenmaailman proxyja ja viimeksi vaihdoin pppoe-clientinki, mutta aina sama juttu: ensin vähän aikaa muka puskuroi ja sitten sanoo että valmis.
Koulussa testasin ja siellä toimi loistavasti. Kuva ihan katottavaa koko ruudussakin..- Nimetön
Minulla myöskin baanan nettiyhteys. Ja sain nettilähetyksen näkymään koulun (OAMK) proxyn kautta. Opoyn proxy ei auttanu.
- Toiveikas surffaaja
Nimetön kirjoitti:
Minulla myöskin baanan nettiyhteys. Ja sain nettilähetyksen näkymään koulun (OAMK) proxyn kautta. Opoyn proxy ei auttanu.
Tarkotatko pwproxy.oamk.fi, vai www-proxy.oamk.fi. Ensin mainitulla mulla ei toimi ja jälkimmäinen ei hyväksy students -tunnuksia.
- Nimetön
Toiveikas surffaaja kirjoitti:
Tarkotatko pwproxy.oamk.fi, vai www-proxy.oamk.fi. Ensin mainitulla mulla ei toimi ja jälkimmäinen ei hyväksy students -tunnuksia.
Proxyhan on tuo pwproxy.oamk.fi ja se toimii vain jos on oamk-sähköpostitunnukset. Jos olet oamk-opiskelija, pistä tunnuksiksi sähköpostin tunnus ja salasana.
- Toiveikas surffaaja
Sain toimimaan tuon netti-tv:n, mutta en ikävä kyllä pysty paljon auttamaan muita siinä, koska minulle ratkaisu oli lopulta koulun proxy. Olin yrittäny sitä jo aikasemmin, mutta tämmöstä tämä on. Elikkä jos ei toimi ni kokeilkaa vaihtaa proxya...
- m2m
Minulla on proxy tiedossa ja koulun salasanat. Miten saan lähetyksen toimimaan? Kertokaa ohjeet, mihin laitan proxy-osoitteen jne. jne.
- Toiveikas surffaaja
Niin sen proxyn saa laitettua internet selaimen työkalut tai tools valikosta. Sieltä internet asetukset / internet options ja yhteydet/connections -> lähiverkon astetukset / LAN sentting ja sieltä välityspalvelin / proxy
OAMK:n tapauksessa pwroxy.oamk.fi ja portti -kenttään 8080... Jos käytät jotain toista proxya niin, luonnollisesti sen osoite ja sen käyttämä portti.
Elikkäs niin.
- m2m
Klikkaa kuvan kohdalla hiiren oikeaa näppäintä ja asetukset kohta. Asetukset välilehdellä Virtautetun median protokollat kohdassa klikkaa kaikki muut täpät paitsi http-kohta pois. Käynnistä selain uudelleen ja nyt lähetys pitäisi avautua. Mulla ainakin toimii.
- Toiveikas Surffaaja
Tuo oli hyvä konsti. Eipä tartte käyttää mitään turhia proxyja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841