Onko kokemuksia Tvinsin Orbitrek Platinumista? Koitin kuntokeskuksessa crosstraineria ja ihastuin, mutta jäsenyys on aivan liian kallis ja pitkäkestoinen. Siksi ajattelin hankkia sellaisen kotiin. Olen lukenut ulkomaalaisten keskustelusivujen arvosteluja Orbitrekista ja löytänyt negatiivisia ja positiivisia. Hajoaako laite ajan päälle vai kestääkö käyttöä? En haluaisi ostaa sikaa säkissä...
Orbitrek Platinum - kokemuksia?
9
11881
Vastaukset
- Cherry
Itse olen lukenut myös noita kommentteja, mutta päätin kuitenkin tilata sellaisen ja odottelen saavani sen tämän viikon loppupuolella. Toivon, että laite on sellainen, kuin videoissa on näkynyt.
- tilaanko
Millainen laite tuli?
- xxx
Hei,
Minäkin olen ollut kiinnostunut orbitrekistä eli kertoisitko itse omista kokemuksistasi? Kävin itse kokeilemassa plussakortin tarjousta Anttilassa, mutta sen laitteen liikerata ei oikein sopinut minulle (koska olen aika lyhyt) ja muutenkin crossarin kahvoissa oli minusta suunnittelu virhe. Ongelmana oli siis se, että kahvat menivät liikkeessä aika pitkälle ja jos ne kiinnitti toisella tavalla, hyvä ettei sormet jääneet kiinteän tangon väliin. Hankala näissä postimyynticrossareissa on se, että joutuu ostamaan sian säkissä. - Janey
Itellä ollu tuo laite nyt kutakuinkin kk:n päivät. Oon tykännyt ihan älyttömän paljon. Ite kokeilen ennen tilausta vastaavia muita laitteita ja täytyy kyllä sanoo että orbitrek on ollut ehdottomasti paras. Monissa muissa vastaavissa laitteissa liike oli sellaista töksähtelevää. Oon polkenu tolla orbitrekillä n. 4krt/vko ja n.45-60min kerralla.. itellä ainakin reisistä lähteny pari senttiä ja pebakin poikaystävän mukaan kiinteytynyt:) Suosittelen ehdottamasti tota laitetta.
- Seippu
Mä olen tässä vasta aloittamassa kuntoilua... jos vaikka innostuisin oikein. Mutta olen sekaisin siitä, että kumpi olis parempi, Orbitrek vai Gazaeel Freestyle? Ajattelinkin kysäistä, kun olet testaillu noita laitteita, että oletko sä koittanu myös sitä Gazellea?
- orbitrekinomistaja
Seippu kirjoitti:
Mä olen tässä vasta aloittamassa kuntoilua... jos vaikka innostuisin oikein. Mutta olen sekaisin siitä, että kumpi olis parempi, Orbitrek vai Gazaeel Freestyle? Ajattelinkin kysäistä, kun olet testaillu noita laitteita, että oletko sä koittanu myös sitä Gazellea?
itellä on orbitrek ollu nyt vähän yli viikon. oon polkenu sillä viis kertaa(en enempää kuumeen takia), puolentunnin ajan. kyllä on hiki virrannu ja oon laihtunu kilon! että suosittelen lämpimästi orbitrekkiä :)
- platinum
orbitrekinomistaja kirjoitti:
itellä on orbitrek ollu nyt vähän yli viikon. oon polkenu sillä viis kertaa(en enempää kuumeen takia), puolentunnin ajan. kyllä on hiki virrannu ja oon laihtunu kilon! että suosittelen lämpimästi orbitrekkiä :)
Minäkin olen kiinnostunut orbitrek platinumista, mutta onko sillä vaikea päästä alkuun että luovuttaako helposti vaiko onko laite helppokäyttöinen.
- Ikämies
platinum kirjoitti:
Minäkin olen kiinnostunut orbitrek platinumista, mutta onko sillä vaikea päästä alkuun että luovuttaako helposti vaiko onko laite helppokäyttöinen.
Olen pian 82 v. Jalat väsyy helposti rapakunto on muutenkin. Orbitek Platinum on ollut viikon verran. Montakaan minuuttia en ole jaksanut polkea, mutta usean kerran päivässä. Kävely sujuu nyt jo paremmin. Mittari siinä on kyllä täysin mitätön!
- Ikämies
Ikämies kirjoitti:
Olen pian 82 v. Jalat väsyy helposti rapakunto on muutenkin. Orbitek Platinum on ollut viikon verran. Montakaan minuuttia en ole jaksanut polkea, mutta usean kerran päivässä. Kävely sujuu nyt jo paremmin. Mittari siinä on kyllä täysin mitätön!
En huomannut että mittarin paristo oli peitetty muovikalvolla. Varmaan staattisesta sähköstä mittariin tuli jotain pientä eloa. Nyt se toimii ihan jees. Sammuu itsestään käytön jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791