kumma kun tuo Jermu viihtyy aina niin hyvin joka paikassa naisten kanssa. Oiskohan niin että on "mies" syntynyt pallittomana:DDDDDDDDDDDDDD
On se vaan
19
852
Vastaukset
- Jermu
silleen, että sinä et pärjäis niiden pallien kerallakaan...Meinaan edes naisen hahmossa.
Katsos, suosio on sellainen asia, ettei sitä heru kaikille ja sinä jäit siis nyt ilman, niinkö?- Narttu
lesbo enkä edes bi:DDDDDDDD
Ihan hetero vaan. Mutta toteuttaakos se Jermukki sitä bipeli taipumustaan miehen roolissa. Kiva kuherrella tytteleille:))))))) - Narttu
Narttu kirjoitti:
Ihan hetero vaan. Mutta toteuttaakos se Jermukki sitä bipeli taipumustaan miehen roolissa. Kiva kuherrella tytteleille:)))))))Katos tosinarttu tekee välillä narttumaisia paljastuksia:)))
- Jermu
Narttu kirjoitti:
Katos tosinarttu tekee välillä narttumaisia paljastuksia:)))
No kerroppas meille sitten se paljastuksesi..huahahahahahahahaaaa
Ei siinä ole mitään hävettävää, ettet pärjää naisten kera, etkä edes yksin miesten maailmassa.
Nyyhki siis lisää ja me vaan nauretaan! - Narttu
Jermu kirjoitti:
No kerroppas meille sitten se paljastuksesi..huahahahahahahahaaaa
Ei siinä ole mitään hävettävää, ettet pärjää naisten kera, etkä edes yksin miesten maailmassa.
Nyyhki siis lisää ja me vaan nauretaan!jo sen paljastuksen!
Eikös sua pyydetty Storyvilleenkin. Menehän sinne VAIMOSI kanssa:DDDDDDDDDDDDDD
Jotenkin, öhöm, köh, köh, tunnuit vähän hämääntyneeltä... - are
Narttu kirjoitti:
Ihan hetero vaan. Mutta toteuttaakos se Jermukki sitä bipeli taipumustaan miehen roolissa. Kiva kuherrella tytteleille:)))))))the idiot.
- Narttu
are kirjoitti:
the idiot.
täällä otetaan vakavasti asioita:O
Ollaan olevinaan niin huumorintajuisia että ja sitten tulee tällaista palautetta. Tässähän alkaa jo tosissaan miettimään että kolahti arkaankin paikkaan..*alkaa raapia ihmeissään päätään* - Jermu
Narttu kirjoitti:
jo sen paljastuksen!
Eikös sua pyydetty Storyvilleenkin. Menehän sinne VAIMOSI kanssa:DDDDDDDDDDDDDD
Jotenkin, öhöm, köh, köh, tunnuit vähän hämääntyneeltä...Että mä tuun Suomeen johonkin raflaan vaimoni kanssa vain sen takia, että täällä joku hermoilee....Jos jollain puuttuu se huumorin- ja todellisuudentaju, niin se on siinä....Eikä tarvitse edes tietää sukupuolista suuntautumistasi...Otit kaikkien aikojen kyykyn. Tsiisus, en olis uskonut, mutta totta tää tuntuu sulle olevan. Taidat kyntää aika syvällä...?
- Narttu
Jermu kirjoitti:
Että mä tuun Suomeen johonkin raflaan vaimoni kanssa vain sen takia, että täällä joku hermoilee....Jos jollain puuttuu se huumorin- ja todellisuudentaju, niin se on siinä....Eikä tarvitse edes tietää sukupuolista suuntautumistasi...Otit kaikkien aikojen kyykyn. Tsiisus, en olis uskonut, mutta totta tää tuntuu sulle olevan. Taidat kyntää aika syvällä...?
Huumori-Jermulla hermot???
- Jermu
Narttu kirjoitti:
Huumori-Jermulla hermot???
sulla meni todellisuudentaju. Olet muuten kyykyssä..Hops, nyt voit taas jutella normaaliasennosta..Kulkee sulla happikin perille asti.
- Narttu
Jermu kirjoitti:
sulla meni todellisuudentaju. Olet muuten kyykyssä..Hops, nyt voit taas jutella normaaliasennosta..Kulkee sulla happikin perille asti.
Jospa jatkettaisiin sitä edellistä keskustelua:)(Tuntuu etenevän kuin Husseinin oikeudenkäynti.) Narttu on erään tabloidlehden freelancertoimittaja joka tekee sellaista, öhöm..niinsanottua tutkivaa journalismia. Siis olen valtuutettu tekemään tutkimuksen onko Jermu täti vai setä. Tuolla eräällä ikäryhmäpalstalla on jo pitemmän aikaa vihjailtu että Jermu-setä olisikin Jermu- täti. On vihjailtu että Jermun pöksyistä löytyisi yllätys...mitähän tuo sitten tarkoittanee? *punastelee hieman ja vaihtaa hämillään asentoa*
Tässä olis Jermulle kysymyksiä 1. Oletko mies vai nainen? 2. Mistähän nuo huhut Jermun mahollisesta naissukupuolesta johtuvat? 3. Miten aiot todistaa että olet todella mies? 4. Missäs ulkomailla se Jermu asustelee? Tuollaisia aggressiivisia mummonpotkijoita sikiää ainakin ulkomailla Hervannassa *kiertää kaukaa sen kaupunginosan*
On se Jermu vaan niin epämiehekkäästi potkinut naisia, esim. allekirjoittanutta. Ei herrasmiehet potki naisia, joten sekin antaa epäilyksen että aggressivinen tätilöinen on ottanut rahvaanomaisen miehen imagon jotta voi "potkia" mielin määrin. Tuo bi-juttu nyt oli sellainen heitto vain mutta kyllähän Jermulla jotain ainakin transun elkeitä voi olla:DD
Ehdotankin että Jermu lähtee jonkun tämän lehden miespuolisen toimittajan kanssa kaljalle ja sitten kun tulee tuo rakon tyhjennyksen aika niin tuo toimittaja kurkkii WC:n oven raosta että kuinka se pissiminen seisten Jermulta oikein onnistuu vai meneekö Jermu oiken kunnolla kyykkyyn:DDDDDDDD - Jermu
Narttu kirjoitti:
Jospa jatkettaisiin sitä edellistä keskustelua:)(Tuntuu etenevän kuin Husseinin oikeudenkäynti.) Narttu on erään tabloidlehden freelancertoimittaja joka tekee sellaista, öhöm..niinsanottua tutkivaa journalismia. Siis olen valtuutettu tekemään tutkimuksen onko Jermu täti vai setä. Tuolla eräällä ikäryhmäpalstalla on jo pitemmän aikaa vihjailtu että Jermu-setä olisikin Jermu- täti. On vihjailtu että Jermun pöksyistä löytyisi yllätys...mitähän tuo sitten tarkoittanee? *punastelee hieman ja vaihtaa hämillään asentoa*
Tässä olis Jermulle kysymyksiä 1. Oletko mies vai nainen? 2. Mistähän nuo huhut Jermun mahollisesta naissukupuolesta johtuvat? 3. Miten aiot todistaa että olet todella mies? 4. Missäs ulkomailla se Jermu asustelee? Tuollaisia aggressiivisia mummonpotkijoita sikiää ainakin ulkomailla Hervannassa *kiertää kaukaa sen kaupunginosan*
On se Jermu vaan niin epämiehekkäästi potkinut naisia, esim. allekirjoittanutta. Ei herrasmiehet potki naisia, joten sekin antaa epäilyksen että aggressivinen tätilöinen on ottanut rahvaanomaisen miehen imagon jotta voi "potkia" mielin määrin. Tuo bi-juttu nyt oli sellainen heitto vain mutta kyllähän Jermulla jotain ainakin transun elkeitä voi olla:DD
Ehdotankin että Jermu lähtee jonkun tämän lehden miespuolisen toimittajan kanssa kaljalle ja sitten kun tulee tuo rakon tyhjennyksen aika niin tuo toimittaja kurkkii WC:n oven raosta että kuinka se pissiminen seisten Jermulta oikein onnistuu vai meneekö Jermu oiken kunnolla kyykkyyn:DDDDDDDD-Mies
-Vinoilut johtuvat siitä, että olen puolustanut sanailuillani muutamaa naisnikkiä joitakin miesnikkien sekoiluja vastaan. He ei ole tykänneet siitä, että mä olen mätkinyt niitä siellä sanailulla kuonoille. Naiset ovat ilmeisesti tykänneet saamastaan huomiosta.
-Naisillekkin pitää joskus antaa vauhtia/tai onnenpotkiksia ja siitä ei voi koko ajan olla kitisemässä, jos vähän tulee monoa..Kivunsietoa pitää olla nääs. Se on sitä tasa-arvoa. Sitäpaitsi, olen mä joskus 10 vuotta sitten avannut ovenkin yhdelle rouvalle. Avasin just ulko-ovea ja jäin kattoon ambulanssin ohiajoa, niin joku vanha mummo meni siitä silloin pummilla ohitseni...Joten kohteliaisuutta siis löytyy.
-Todistaa, jonakin päivänä pyyhkäistään sit kaljoille ja sitten mennään syömään filepihvit ja juomaan kunnon viiniä. Siinä on todisteita ihan riittävästi.
-Ai missäkö...? Hah, ookkona täysillä nyt mukana, en taatusti kerro..Perskeles ja kjäh! - sä nyt
Narttu kirjoitti:
täällä otetaan vakavasti asioita:O
Ollaan olevinaan niin huumorintajuisia että ja sitten tulee tällaista palautetta. Tässähän alkaa jo tosissaan miettimään että kolahti arkaankin paikkaan..*alkaa raapia ihmeissään päätään*noin vakavasti otit... :))))))))
- Narttu
Jermu kirjoitti:
-Mies
-Vinoilut johtuvat siitä, että olen puolustanut sanailuillani muutamaa naisnikkiä joitakin miesnikkien sekoiluja vastaan. He ei ole tykänneet siitä, että mä olen mätkinyt niitä siellä sanailulla kuonoille. Naiset ovat ilmeisesti tykänneet saamastaan huomiosta.
-Naisillekkin pitää joskus antaa vauhtia/tai onnenpotkiksia ja siitä ei voi koko ajan olla kitisemässä, jos vähän tulee monoa..Kivunsietoa pitää olla nääs. Se on sitä tasa-arvoa. Sitäpaitsi, olen mä joskus 10 vuotta sitten avannut ovenkin yhdelle rouvalle. Avasin just ulko-ovea ja jäin kattoon ambulanssin ohiajoa, niin joku vanha mummo meni siitä silloin pummilla ohitseni...Joten kohteliaisuutta siis löytyy.
-Todistaa, jonakin päivänä pyyhkäistään sit kaljoille ja sitten mennään syömään filepihvit ja juomaan kunnon viiniä. Siinä on todisteita ihan riittävästi.
-Ai missäkö...? Hah, ookkona täysillä nyt mukana, en taatusti kerro..Perskeles ja kjäh!Pikkasen on kyllä tuhnun hajua tossa selityksessä!
Se ei vielä ole olleskaan varmaa vaikka virtuaalihahmo Jermu on mies että näppiksiä näpyttelis mies. Jotenkis Narttu on ollut huomaavinaan samankaltasia sanontoja eräällä täti-immeisellä ja sillä on kyllä hallussaan se Tätien Paras Tawara:DD
*keräilee haastatteluvehkeitään kasaan ja miettii että saattaapi palata vielä joskus asiaan..* - Jermu
Narttu kirjoitti:
Pikkasen on kyllä tuhnun hajua tossa selityksessä!
Se ei vielä ole olleskaan varmaa vaikka virtuaalihahmo Jermu on mies että näppiksiä näpyttelis mies. Jotenkis Narttu on ollut huomaavinaan samankaltasia sanontoja eräällä täti-immeisellä ja sillä on kyllä hallussaan se Tätien Paras Tawara:DD
*keräilee haastatteluvehkeitään kasaan ja miettii että saattaapi palata vielä joskus asiaan..*enkä tarkoita hiirtä. Sullapas on kauheet vehkeet, noin niinku naiseksi....
Jermu kirjoitti:
enkä tarkoita hiirtä. Sullapas on kauheet vehkeet, noin niinku naiseksi....
Täällä sitä vielä kukuksitaan nartun kanssa.
Öitä Jermukalle, minä menen unimaan.- Narttu
Jermu kirjoitti:
enkä tarkoita hiirtä. Sullapas on kauheet vehkeet, noin niinku naiseksi....
Nyt ei tajua..:O Ai niin! No tietysti juu, se mikkihän oli koko ajan sun suus läheisyydessä ja siitähän se. Säpäs sen sanoitkin:)) *lähtee tuulettamaan mikrofonia joka on ollut Jermun suun edessä haastateltaessa että paskan haju lähtis pois*
- Jermu
Narttu kirjoitti:
Nyt ei tajua..:O Ai niin! No tietysti juu, se mikkihän oli koko ajan sun suus läheisyydessä ja siitähän se. Säpäs sen sanoitkin:)) *lähtee tuulettamaan mikrofonia joka on ollut Jermun suun edessä haastateltaessa että paskan haju lähtis pois*
Missä sekin mikki on käy sinun kanssa vibraamassa....Ja sitten työnnät sen vielä toisten nokan alle..Hyi hitto.
- Narttu
Jermu kirjoitti:
Missä sekin mikki on käy sinun kanssa vibraamassa....Ja sitten työnnät sen vielä toisten nokan alle..Hyi hitto.
Jermu varmaan impannut liikaa liimoja siellä pyöräkellarissa paikatessaan pyöränkumiaan kun puhuu ihan pehmeitä. Sullahan on ne kumit puhki jatkuvasta kaljapöhnässä kantabubin ja himan välillä fillaroinnista.
*heittää Jermun hönkimän mikin roskikseen*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601