Kaffelaiset ovat julistaneet sodan meitä vastaan.
Nyt jokainen kynnelle kykenevä näyttämään heille kuka on kuka.
Nyt tää ilta vaan loppuu kesken, mut miettikää yön aikana millä saadaan ne tuhottua :=))))
Oppivat kyllä olemaan vielä ihmisiksi.
Sota on syttynyt
71
4755
Vastaukset
- NoitaNainen
Suomi24 on vapaa maa ja kaikilla on oikeus sanoa sanottavansa!
Huuhaa on vain yksi palsta muiden joukossa eikä mikään maailman napa!- kisavietti
..kun olet nätti.
- yksitypy
ei tuosta tuu mitään. Huuhaapalsta on juuri maailman napa. Ei tuolla tavalla mitään voiteta. :=(((
- yksitypy
kisavietti kirjoitti:
..kun olet nätti.
nättiä naisia. Kannattaa senkin takia liittyä huuhaa-sakkiin :=)))
Kaffepalstalla on sellasia keski-ikäisiä nirppanokkia vaan :=((( - NoitaNainen
yksitypy kirjoitti:
ei tuosta tuu mitään. Huuhaapalsta on juuri maailman napa. Ei tuolla tavalla mitään voiteta. :=(((
ja puolustan vain sitä..Oon voittanu tähän asti kaikki sodat, että äläs ala noidalle vinkumaan :)
Tai tästä tulee meidän välinen sota Kjäh!
- Jermu
Millähän sitä sais yön aikana mitään aikaiseksi, kun ette mahtaneet porukalla minullekkaan tänä iltana...Luultavasti se on siinä.
- yksitypy
mitään. Salli mun nauraa :=))))
Mitä oot muka saanut aikaseks tänä iltana?
Tuo sun kjäh. ei nyt meinaa vielä mitään. - Jermu
yksitypy kirjoitti:
mitään. Salli mun nauraa :=))))
Mitä oot muka saanut aikaseks tänä iltana?
Tuo sun kjäh. ei nyt meinaa vielä mitään.eli sallin sinun nauraa...Huahahahahahaaa..Siitäs sai sekin typy!
- yksitypy
Jermu kirjoitti:
eli sallin sinun nauraa...Huahahahahahaaa..Siitäs sai sekin typy!
olen kuules paljon parein nauramaankin kun sinä.
Olen hymystäni jopa tunnettu. Varsinkin aamuhymystäni kun sinä vielä makaat sängyn pohjalla ja hierot tukka pystyssä silmiäsi :=)))))))))))))) - Jermu
yksitypy kirjoitti:
olen kuules paljon parein nauramaankin kun sinä.
Olen hymystäni jopa tunnettu. Varsinkin aamuhymystäni kun sinä vielä makaat sängyn pohjalla ja hierot tukka pystyssä silmiäsi :=))))))))))))))hymyksi jossain Sokevan tehtaan pileissä väittää....
- yksitypy
Jermu kirjoitti:
hymyksi jossain Sokevan tehtaan pileissä väittää....
sanoit väärin. Ne ovat monituplahymyleukoja eikä mitään monistusleukoja. Laita ne pullonpohjakakkulat päähäsi ja katso tarkemmin... Sullahan on varmaan jo se ikänäkö :=))))
- suomen peli alkoi
yksitypy kirjoitti:
sanoit väärin. Ne ovat monituplahymyleukoja eikä mitään monistusleukoja. Laita ne pullonpohjakakkulat päähäsi ja katso tarkemmin... Sullahan on varmaan jo se ikänäkö :=))))
Olishan tuota teidän naljailua seurannut pitempäänkin mutta se peli pahus alkoi klo 22
lähtee....
syyyyyyy ku en tunne nuita kaffeelaisiiiiiii.........- yksitypy
etkö nyt näe millaista porukkaa he ovat.
Nehän haistaa jo kaukaa vaik ei niitä tunnekaan :=)))
Käys vaan taistoon!! yksitypy kirjoitti:
etkö nyt näe millaista porukkaa he ovat.
Nehän haistaa jo kaukaa vaik ei niitä tunnekaan :=)))
Käys vaan taistoon!!ku tykkään sumpista....sumpin tuoksu ah.......
sori typy....meitsi vaan tarkkailee.....=:0))))))- Proxy_Error
BBrunetti kirjoitti:
ku tykkään sumpista....sumpin tuoksu ah.......
sori typy....meitsi vaan tarkkailee.....=:0)))))).....=:0))))))
Huomenta vaan!!! - toinennimetön
Proxy_Error kirjoitti:
.....=:0))))))
Huomenta vaan!!!ehkä himpun verran vahvaaa sumppia.....
Hyvää huomenta....=:8))) - Proxy_Error
toinennimetön kirjoitti:
ehkä himpun verran vahvaaa sumppia.....
Hyvää huomenta....=:8)))Tulin vilkasemaan kanssa vielä. Älä polta kieltäs ;)
- Kaffelainen
siellä papuja täällä
huuhaa-palsta on pihalla joka säällä!- yksitypy
meissä on sitä raakaa voimaa, joita ei edes pakkaset lannista.
Kiitos. Olemme otettuja :=))))
- multinikkinen
Mutten voi sotia lehmiä vastaan. Siellähän piileskelkööt kahvipalstallaan, kuten tähänkin saakka. Olen monet heistä tässä vuosien varrella savustanutkin tältä palstalta. Mm. tämän Jermun sekä mies savosta-nikin, joka onkin nyt kadonnut kokonaan. Viimeisin nikki oli joku Ruletti.
Siellähän kahvipalstalla rypekööt rauhassa keskenään. Ei niistä meille vastusta ole.
Minkähän nikin otan seuraavaksi? :) - rakas..
oletko saanut auringonpistoksen.......
- yksitypy
siellä reissussa kun olin siellä niin tulisten ihmisten kanssa se tarttui :=))))
Äksönia vähän tänne pakkasen keskellekin on saatava.
Niin ne sodat syttyy kun joku pirhana on nättinokkanen ja suuttuu leikistä. Pois meistä sellainen pikkusieluisuus:)))
- NoitaNainen
ovat julistaneet sodan Kanadaa vastaan....
Noita lähtee jännäämään ja kannustamaan Suomen ihania Leijonia ja nauttimaan tuoreesta kahvista! - TAISTELKAA
TAISTELKAA,TAISTELKAA
- yksitypy
lähden iltateelle. Juomaan ihanaa rooibos-teetä. Sen jälkeen nukkumaan. Olette kaffelaiset olleet ihan hyvä vastus. Täytyy nostaa teille hattua.
Jospa seuraavalla kerralla on teidän vuoronne voittaa sota.
Öitä. Sleep well :=)))))- yötä....
typsykkä:=)))))
- Fakki-Idiootti
......kaffelaiset.....onko ne joitain kaffetta pikkirilli ojossa siemailevia rouvashenkilöitä vai mitä....??....
- Fakki-Idiootti
tuputuu kirjoitti:
Ainakin heillä on erittäin sievät nenät:)))
....siis heistä on kuvia jossain..onko heidän nenänsä hiukan pystyssä..??
- PaksunahkainenPottunokka
Fakki-Idiootti kirjoitti:
....siis heistä on kuvia jossain..onko heidän nenänsä hiukan pystyssä..??
Niillä on aina nokka päin taivasta ja täynnä herneitä. Hipiä niin herkkä, että jos höyhenellä silittää, niin ne luulee santapaperiksi. Ja sitten ne ei ymmärrä vertauksia. Jos niille sanoo vaikka; kuin kala vedessä, niin ne huutaa yhteen ääneen: Mitä? Minäkö kala?
Kuin lintu oksalla.
Kuin täi tervassa.
Kuin lehmä nevassa. etc. etc. - näyttää
PaksunahkainenPottunokka kirjoitti:
Niillä on aina nokka päin taivasta ja täynnä herneitä. Hipiä niin herkkä, että jos höyhenellä silittää, niin ne luulee santapaperiksi. Ja sitten ne ei ymmärrä vertauksia. Jos niille sanoo vaikka; kuin kala vedessä, niin ne huutaa yhteen ääneen: Mitä? Minäkö kala?
Kuin lintu oksalla.
Kuin täi tervassa.
Kuin lehmä nevassa. etc. etc.sefulla olevan kaikkein herneisin nenä :)
- Otso
näyttää kirjoitti:
sefulla olevan kaikkein herneisin nenä :)
hän siis vetaissut kahvinpavun sieraimeensa..vai teelehden?
- vedellä
Otso kirjoitti:
hän siis vetaissut kahvinpavun sieraimeensa..vai teelehden?
molemmat :)))))
- Otso
vedellä kirjoitti:
molemmat :)))))
kuulostaa pahalta. Toisesta sieraimesta roikkuu teelehti ja toisessa pullottaa kahvipapu??
Hoidon tarpeessa varmaankin, jos noin on! - tuo
Otso kirjoitti:
kuulostaa pahalta. Toisesta sieraimesta roikkuu teelehti ja toisessa pullottaa kahvipapu??
Hoidon tarpeessa varmaankin, jos noin on!Typy hoitele ,....lirputi lärpyti tööt.. :)))
- Otso
tuo kirjoitti:
Typy hoitele ,....lirputi lärpyti tööt.. :)))
hyvä, että joku hoitelee. Tympeetä olla papu nenässä koko ajan..
- yksitypy evk
tuo kirjoitti:
Typy hoitele ,....lirputi lärpyti tööt.. :)))
tykkään ýleensäkin hoidella miehiä. Onhan ne sellasia makupaloja. Nam.. :=)))))
ässönssit...kuka mitä misä???
- töppöseen
nyt Typy, koitahan saada mahtumaan päähäsi ettei yhden sodanjulistus tarkoita jokaista. Kuten ei varmaan sinunkaan puheet tarkoita koko huuhaata, vai tarkoittaako?
Jäitä hattuun. :))))) - varmaan
tosi ylpeitä ittestänne nyt.
- Otso
tämä sitä, että teen juojat sotivat kaffeen juojia vastaan? Entäs, jos käyttää molempia piristeitä??
Millaisilla aseilla sotaa oikein käydään?
En kyllä ole vielä valinnut puoltakaan, kun kaffe on niin hyvää...mut teekin....pitänee vielä harkita.- Carmencita
Olethan sinäkin vielä elossa, missäs se mies on oikein luurannut kun ei ole näkyny??!!!
Kahvintuoksuiset terkut kaikille. ;-)) - Otso
Carmencita kirjoitti:
Olethan sinäkin vielä elossa, missäs se mies on oikein luurannut kun ei ole näkyny??!!!
Kahvintuoksuiset terkut kaikille. ;-))sinun se tietää, että talviunilla olen ollut, mutta nyt heräilen vähitellen odotteleen kevättä ja kärpäsiä. Siis kahvia vai teetä?
- Carmencita
Otso kirjoitti:
sinun se tietää, että talviunilla olen ollut, mutta nyt heräilen vähitellen odotteleen kevättä ja kärpäsiä. Siis kahvia vai teetä?
Nyt alkaa pikkuhiljaa vesi tippumaan räystäiltä ja karhut nousee ylös murahdellen. ;-))
Kahvia kiitos, yhdellä sokerilla ja maidolla.
Teekin kyllä joskus käy,,flunssassa lähinnä. - Otso
Carmencita kirjoitti:
Nyt alkaa pikkuhiljaa vesi tippumaan räystäiltä ja karhut nousee ylös murahdellen. ;-))
Kahvia kiitos, yhdellä sokerilla ja maidolla.
Teekin kyllä joskus käy,,flunssassa lähinnä.Meillä on kahvin suhteen sama resepti!
Ja viikonloppuna join pelkästään teetä, kun olin flunssassa. Ei tehnyt yhtään mieli...siis kahvia, mut tee maistui ja vähän hunajaa sekaan niin NAMI,NAMI.. - Carmencita
Otso kirjoitti:
Meillä on kahvin suhteen sama resepti!
Ja viikonloppuna join pelkästään teetä, kun olin flunssassa. Ei tehnyt yhtään mieli...siis kahvia, mut tee maistui ja vähän hunajaa sekaan niin NAMI,NAMI..Jopa minullakin flunssa vaivaa, ja teetä meni vähän enemmän..hunajan kera tietty. ;-))
Nyt maistuu jo kahvikin, itse asiassa kävinkin kahveella just äsken. Olipas hyvää. ;-))
Mites muuten on menny?? Minä vaan töitä paiskin, ja elelen muuten tyytyväisenä. ;-)) - Otso
Carmencita kirjoitti:
Jopa minullakin flunssa vaivaa, ja teetä meni vähän enemmän..hunajan kera tietty. ;-))
Nyt maistuu jo kahvikin, itse asiassa kävinkin kahveella just äsken. Olipas hyvää. ;-))
Mites muuten on menny?? Minä vaan töitä paiskin, ja elelen muuten tyytyväisenä. ;-))sinulle tyytyväisyytesi johdosta! Toivottavasti kestää pitkään. Tuntuu olevan aika harvinainen olotila.. Heh no tiedän erään toisenkin, joka kärsii samasta "vaivasta".. No mulla menee ihan tavallisesti...siis ei huonostikaan ja se on tietty asenteesta kiinni miten menee, joskushan ei ole mihinkään tyytyväinen. Kahvi muuten alkaa taas täälläkin maistua jo hyvältä. Onnea siitäkin et sulla töitä..
- Carmencita
Otso kirjoitti:
sinulle tyytyväisyytesi johdosta! Toivottavasti kestää pitkään. Tuntuu olevan aika harvinainen olotila.. Heh no tiedän erään toisenkin, joka kärsii samasta "vaivasta".. No mulla menee ihan tavallisesti...siis ei huonostikaan ja se on tietty asenteesta kiinni miten menee, joskushan ei ole mihinkään tyytyväinen. Kahvi muuten alkaa taas täälläkin maistua jo hyvältä. Onnea siitäkin et sulla töitä..
Ja luulen että kestäää..siis onnellinen olotila.
Ei se aina asenteesta ole kiinni, joskus on vain tehtävä asian eteen jotain .
Mutta hyvä että sinullakin menee hyvin, ei ole vesiputket poksahtaneet niinkuin n. vuosi sitten, kun jouduin sinut pelastamaan. ;-))) - Otso
Carmencita kirjoitti:
Ja luulen että kestäää..siis onnellinen olotila.
Ei se aina asenteesta ole kiinni, joskus on vain tehtävä asian eteen jotain .
Mutta hyvä että sinullakin menee hyvin, ei ole vesiputket poksahtaneet niinkuin n. vuosi sitten, kun jouduin sinut pelastamaan. ;-)))oikeassa..ei ole aina asenteesta kiinni.Katsoin asoita "suppeasta" näkökannasta..(siis omasta).
Kaikkea ei tarvitse hyväksyä ja kestää.
Valitettavasti onnellinen olotila ei ole ikuista-ei edes sinulle- mut hope että kestäs mahdollisimman piiiiiiiitkään. Lvi-asiat olleet kondiksessa nyt... KOP;KOP :puuta. Kiitos muuten pelastuksesta silloin.. - yksitypy evk
sodassa nyt ole siitä juomingista kyse, vaan noitten kaffelaisten käyttäytymisestä. Ovat vähän käytöksellään ärsyynnyttäneet meidän huuhaalaisten mieltä. Tulivat tänne huuhaalle, kun heidän oma palsta alkoi tuntua niin tylsältä.
Ehdottivat että vaihdettais paikkoja vähäks aikaa.
Ja hyökkäsivät jopa tänne. Jermun johdolla.
Mutta en nyt ehdi tässä enempää selitteleen. Jatkan töitä.
Ovat kuitenkin jo perääntyneet :=))))))))) - Carmencita
Otso kirjoitti:
oikeassa..ei ole aina asenteesta kiinni.Katsoin asoita "suppeasta" näkökannasta..(siis omasta).
Kaikkea ei tarvitse hyväksyä ja kestää.
Valitettavasti onnellinen olotila ei ole ikuista-ei edes sinulle- mut hope että kestäs mahdollisimman piiiiiiiitkään. Lvi-asiat olleet kondiksessa nyt... KOP;KOP :puuta. Kiitos muuten pelastuksesta silloin..kaiken maailman pelastuksiin. ;-))
(entinen partiolainen).
Tuohon en oikein yhdy ettei onni ikuisesti kestä, tai juu kaikkihan me joskus täältä mennään ja joku jää suremaan, mutta normaali elämä voi olla onnellista, vaikka se "ensi huuma" kaikkoaakin. Nih, pentele. ;-)) - Otso
Carmencita kirjoitti:
kaiken maailman pelastuksiin. ;-))
(entinen partiolainen).
Tuohon en oikein yhdy ettei onni ikuisesti kestä, tai juu kaikkihan me joskus täältä mennään ja joku jää suremaan, mutta normaali elämä voi olla onnellista, vaikka se "ensi huuma" kaikkoaakin. Nih, pentele. ;-))Silloin voi olla elämäänsä tyytyväinen jos edes joku jää suremaan? Entäs jos kukaan ei jää???????
No voi se olla ehkä mahdollisesti hieman onnellista ensi huumankin jälkeen....VAi voiko?
No voi, voi!!! EHKÄ... - Otso
yksitypy evk kirjoitti:
sodassa nyt ole siitä juomingista kyse, vaan noitten kaffelaisten käyttäytymisestä. Ovat vähän käytöksellään ärsyynnyttäneet meidän huuhaalaisten mieltä. Tulivat tänne huuhaalle, kun heidän oma palsta alkoi tuntua niin tylsältä.
Ehdottivat että vaihdettais paikkoja vähäks aikaa.
Ja hyökkäsivät jopa tänne. Jermun johdolla.
Mutta en nyt ehdi tässä enempää selitteleen. Jatkan töitä.
Ovat kuitenkin jo perääntyneet :=)))))))))ehdin jo valmistautua sodankäyntiin.. Tulkaa takaisin senkin raukat kahvin ryystääjät?
Odotamme peitset tanassa!
Ja teepussit olalla!!
Olikohan ne Liptonia...En muista. - Carmencita
Otso kirjoitti:
Silloin voi olla elämäänsä tyytyväinen jos edes joku jää suremaan? Entäs jos kukaan ei jää???????
No voi se olla ehkä mahdollisesti hieman onnellista ensi huumankin jälkeen....VAi voiko?
No voi, voi!!! EHKÄ...Nyt sinä kiusaat..tiedät itsekkin että elämää on myös alkuhuuman jälkeekin, !! ;-)) Muutenhan sitä oltas eroamassa joka vuosi!;-)
Suremisesta taas, jos kukaan ei jää suremaan niin aikas yksinäisen elämän on viettänyt. ;-(
Se taas ei ole hyvä ollenkaan. - Otso
Carmencita kirjoitti:
Nyt sinä kiusaat..tiedät itsekkin että elämää on myös alkuhuuman jälkeekin, !! ;-)) Muutenhan sitä oltas eroamassa joka vuosi!;-)
Suremisesta taas, jos kukaan ei jää suremaan niin aikas yksinäisen elämän on viettänyt. ;-(
Se taas ei ole hyvä ollenkaan.kiusaankin. On sitä elämää alkuhuuman jälkeen ja voi jo olla ihan hyvääkin elämää, mut toivottavasti se alkuhuuma kestää mahdollisimman pitkään..esim 15 vuotta ja sitten sellaista tasaisempaa huumaaaaaaaaaaaaaaa. Miltä kuulostas?
- Carmencita
Otso kirjoitti:
kiusaankin. On sitä elämää alkuhuuman jälkeen ja voi jo olla ihan hyvääkin elämää, mut toivottavasti se alkuhuuma kestää mahdollisimman pitkään..esim 15 vuotta ja sitten sellaista tasaisempaa huumaaaaaaaaaaaaaaa. Miltä kuulostas?
enkä usko että se huuma häviää ihan kokonaan koskaan jos ihminen on oikea, tietysti elämässä on ylä-ja alamäkiä, mutta sehän kuuluu asiaan.
Vuosi on ollut jo aikamoista huumaa, eikä ainakaan vielä loppua näy. ;-))
- nylkkäri
ei tämän sodan voittajasta ole epäselvää
- Jermu
Edelleenkin teillä on puhti poissa ja se kyllä näkyy..Hah!
mites olis sumppit....[_]o...just keitin....
Mulla on kattila pääs joks uskallan riisuu vai vielkö soditte........*viheltelee...*
=:8)))))))))- Jermu
BBrunetti kirjoitti:
mites olis sumppit....[_]o...just keitin....
Mulla on kattila pääs joks uskallan riisuu vai vielkö soditte........*viheltelee...*
=:8)))))))))Meidän puolisko sen niinku voitti...Joo kiitti kahvista...Katsos, kun te rupesitten keskenänne riitelemään..Ei sellaista sotatilanteessa kuules..
Meillä kahvilan puolella ei sellaista kielenkäyttöä kuules oikein suvaita, mitä se siulle kirjaili..Toisaalta siellä nyt ei kyllä passais kiroillakkaan, niinku sää teit.
Kuis tälleen aamusta, millaiset on teilläpäin ilmat...Siis ei saa kertoa liian tarkkaan, silleen vaan ylimalkaisesti vaan kerrot. Jermu kirjoitti:
Meidän puolisko sen niinku voitti...Joo kiitti kahvista...Katsos, kun te rupesitten keskenänne riitelemään..Ei sellaista sotatilanteessa kuules..
Meillä kahvilan puolella ei sellaista kielenkäyttöä kuules oikein suvaita, mitä se siulle kirjaili..Toisaalta siellä nyt ei kyllä passais kiroillakkaan, niinku sää teit.
Kuis tälleen aamusta, millaiset on teilläpäin ilmat...Siis ei saa kertoa liian tarkkaan, silleen vaan ylimalkaisesti vaan kerrot.mites mää nyt silleen..........kiroilin.....hävettää....
jees lyhkäsesti ilmoja on pidelly.....pilvessä on eikä pakkanen pauku...=:)))- Jermu
BBrunetti kirjoitti:
mites mää nyt silleen..........kiroilin.....hävettää....
jees lyhkäsesti ilmoja on pidelly.....pilvessä on eikä pakkanen pauku...=:)))että jonkun kirjoittajan "perään" ampui heti kiinni joku tuolla tavalla....Se on teidän joku vanha juttunne, näemmä...Mutta siitä huolimatta tarttee COOL-tilanne säilyttää...aina. Se on tärkeää, jos aikoo sanailun voittaa.
Jermu kirjoitti:
että jonkun kirjoittajan "perään" ampui heti kiinni joku tuolla tavalla....Se on teidän joku vanha juttunne, näemmä...Mutta siitä huolimatta tarttee COOL-tilanne säilyttää...aina. Se on tärkeää, jos aikoo sanailun voittaa.
voittaa kaffepuolen häiriköiden suhteen....heh..
siin se onkii ku ei tiedä miks tuollain kimppuun hyökkii....nooh antaa toisen kytsiä jos sillä ei muuta tekemistä....=:8))- Jermu
BBrunetti kirjoitti:
voittaa kaffepuolen häiriköiden suhteen....heh..
siin se onkii ku ei tiedä miks tuollain kimppuun hyökkii....nooh antaa toisen kytsiä jos sillä ei muuta tekemistä....=:8))pahemmin..Näillä palstoilla vaan kirjailen.
Mä en antais paljon armoa tuollaiselle tyypille. Hieman köyttä ja sitten miinaverkko siihen ja katselisin rauhassa, kun se siinä puheissaan sekoais...Silleen se meikäläinen noita pikkutappeluksia hoitelee..Hiljalleen hyvä tuleepi. Jermu kirjoitti:
pahemmin..Näillä palstoilla vaan kirjailen.
Mä en antais paljon armoa tuollaiselle tyypille. Hieman köyttä ja sitten miinaverkko siihen ja katselisin rauhassa, kun se siinä puheissaan sekoais...Silleen se meikäläinen noita pikkutappeluksia hoitelee..Hiljalleen hyvä tuleepi.lopetti sen heh......... siks me useat tonne sätin puolelle siirryttiin kun tuli sanomista ku tääl kirjoteltiin...meille neuvottiin et menkää sättimään...heh.....jestas....
Mut jermunen... oot muksa tyyppi...=:0)))))
pitää taas lähtee läpytteleen tästä....=:0))))
kenties palaillaan astialle...:))- Jermu
BBrunetti kirjoitti:
lopetti sen heh......... siks me useat tonne sätin puolelle siirryttiin kun tuli sanomista ku tääl kirjoteltiin...meille neuvottiin et menkää sättimään...heh.....jestas....
Mut jermunen... oot muksa tyyppi...=:0)))))
pitää taas lähtee läpytteleen tästä....=:0))))
kenties palaillaan astialle...:))kun taisin olla häiriöksi.
No menehän siitä, Hah!
- dansku-29
mä nukkumassa, kun jotain tapahtuu,
mutta ei se haittaa sekään,
mä rauhaa rakastan ja hiljaisuutta :))
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6232606Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182056Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232040JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191586- 671554
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641498- 1261262
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191044Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16988