Kuka selostaa curling- otteluita?
Kuka selostaa?
12
3474
Vastaukset
- Liukkonen
selostaa
- Kaijak.
Eipä tee Voitto ainakaan minuun vaikutusta =(
- Voliukk
Kaijak. kirjoitti:
Eipä tee Voitto ainakaan minuun vaikutusta =(
Voitto on kuningas, et vaan ymmärrä, nainen!
- *mutta*
Voliukk kirjoitti:
kyllä Eurosportilla on paremmat ja asiantuntevammat selostajat.
- Chelios
Voliukk kirjoitti:
...parempi pari selostamassa, Jussi Uusipaavalniemi (onkohan Markun veli?) ja Perttu Piilo
- voiton voittanutta
Chelios kirjoitti:
...parempi pari selostamassa, Jussi Uusipaavalniemi (onkohan Markun veli?) ja Perttu Piilo
Kyllä Voitto on paras valinta selostamaan curlingia,jos siihen lajiin nyt selostajaa tarvitaan(paras hetki selostuksesta, kun tuli teksti "ääniyhteydessä häiriöitä"). Lajina yllättävän koukuttava. En ennen näitä kisoja ole seurannut yhtään curlingia,mutta kyl nyt täytyy sanoa että on se hieno urheilumuoto.=) "Kivi Lipuu kohti nänniä ja menee takapesään" =)
- pesästä
voiton voittanutta kirjoitti:
Kyllä Voitto on paras valinta selostamaan curlingia,jos siihen lajiin nyt selostajaa tarvitaan(paras hetki selostuksesta, kun tuli teksti "ääniyhteydessä häiriöitä"). Lajina yllättävän koukuttava. En ennen näitä kisoja ole seurannut yhtään curlingia,mutta kyl nyt täytyy sanoa että on se hieno urheilumuoto.=) "Kivi Lipuu kohti nänniä ja menee takapesään" =)
pois.HYVÄ SUOMI
- enduser
Chelios kirjoitti:
Jussi (kyllä, hän on Markun isoveli) ja Perttu ovat molemmat itse kokoneita curlingpelaajia ja se kyllä kuuluu selotuksissa. Asiantuntemus on AIVAN eri tasolla kuin Vodella.
- asiantuntemus
enduser kirjoitti:
Jussi (kyllä, hän on Markun isoveli) ja Perttu ovat molemmat itse kokoneita curlingpelaajia ja se kyllä kuuluu selotuksissa. Asiantuntemus on AIVAN eri tasolla kuin Vodella.
on siinä, että hän kuuntelee mitä pelaajat sanovat ja sen jälkeen toistaa sen. Yleensä hän ei kylläkään itse tajua pätkääkään mitä pelaajat yrittävät.
Lisäksi Vodea tuntuu jotenkin kiihottavanb tuplapoistot, aina ekana sanomassa tuplapoistosta.
Piilo&Paavalniemi mycket bättre - muuten
asiantuntemus kirjoitti:
on siinä, että hän kuuntelee mitä pelaajat sanovat ja sen jälkeen toistaa sen. Yleensä hän ei kylläkään itse tajua pätkääkään mitä pelaajat yrittävät.
Lisäksi Vodea tuntuu jotenkin kiihottavanb tuplapoistot, aina ekana sanomassa tuplapoistosta.
Piilo&Paavalniemi mycket bättrekuulleet vote-räppiä kurlingista. aikasti hyvä.
- is the best
Kyllä sillä Voitolla on ihanan satusetämäinen ääni. Ja puhuu niin rauhallisesti. Sais tulla lukemaan mulle vaikka iltasatua. Itse kyllä pidän tyylistä=) Miksi muuten tarvitsisi kaksi selostajaa? Tuntuu, että nykyihmiselle pitää kaikki vääntää rautalangasta, eli selostaa joka ikinen käänne... Omaa ajattelua kehiin(?)
- borneo
yksi kuuluisimmista voden kommenteista on jostain olympialaisista joka on muuten "se on siinä" ohjelmassa....
eli: "noniin, nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee äänikin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798