eli monituplaleukahymyni teillekin :=))))))))))
Tulette jäämään siihen vielä koukkuun. No ei vainkaan. Taisittte jo säikähtää.
Ei sota yhtä naista kaipaa. Nyt tarjoan teille rauhan piippua ja lähden taas leivän perään.
Hyvää alkavaa viikkoa niin vihamiehilleni kuin ystäville.
Tässäpä kuulu aamuhymyni
12
990
Vastaukset
- sitte
saaneet meitä viel tuhottua?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000014257444&view_mode=threaded Hyvää alkavaa viikkoa sinullekin, vaikka en vihamiehiisi kuulukaan.
Tämä sota on kuule pientä mitä käytiin pari, kolme vuotta sitten tuolla chat-keskustelupalstalla. Minua ei silloin naurattanu yhtään, hurjaa menoa, sanoja ei säästelty. Pakeninkin tuolloin tälle palstalle.- Jermu
Eilen sain katsella tuon Huuhaan sanailua ja nehän aloitti siellä jo keskenäänkin toisiaan vainoomaan ja kiroilemaan....aijai, aijai, ei sellaisesta porukasta voi olla vastusta tälle populaatiolle.
Jermu kirjoitti:
Eilen sain katsella tuon Huuhaan sanailua ja nehän aloitti siellä jo keskenäänkin toisiaan vainoomaan ja kiroilemaan....aijai, aijai, ei sellaisesta porukasta voi olla vastusta tälle populaatiolle.
vaikka itsekin sinne sekaan vähän sohin.
Muistatkos kun sefu joutui valvomaan yötä päivää kun uurasti poistojen kanssa. Poistettavaa tuotetta kun syntyi koko ajan.- Jermu
Mariet kirjoitti:
vaikka itsekin sinne sekaan vähän sohin.
Muistatkos kun sefu joutui valvomaan yötä päivää kun uurasti poistojen kanssa. Poistettavaa tuotetta kun syntyi koko ajan.Tuolla kaffeella sefu poimii minun lausunnot pois tuolta, ehkäpä taistelutyylini tuottaa siellä harmia ja suurta huolta.
Hah! Me ollaan voittajia kaikki, kun oikein sanat asettelee, me ollaan voittajia ihan nikki jokainen!
- norMix evk
...agitaattorillekin :))
- yksi typy evk
Sinäkö tykkäät että olen kiihoittaja?
Tuon otan jo ihan kohteliaisuutena :=))) - norMix evk
yksi typy evk kirjoitti:
Sinäkö tykkäät että olen kiihoittaja?
Tuon otan jo ihan kohteliaisuutena :=)))...sullakin näemmä joskus leikkaa :=DD
- yksitypy evk
norMix evk kirjoitti:
...sullakin näemmä joskus leikkaa :=DD
on jotenkin kummasti leikannut vaikka on maanantai. Saas nähdä kuin leikkaa loppuviikolla :=))
- oma***
aamuhymyni näyttää parhaimmalta paperipussi päässä varsinkin näin alkuviikosta >:(
- Jermu
monistuskaulaliinasta?
- yksitypy evk
jos sielläkään. Tiedä mitkä luurankobailaukset jatkuu siellä maan aallakin.
Mutta enhän mä täällä töissä voi istua koko aikaa netissä. Helppo sun on täällä kehua että olette voittaneet, kun en ehdi vastaileen.
Mutta palaan kyllä illalla taas asiaan :=))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601