Lyhyesti ja ytimekkäästi:Mikä on maailman paras bändi.Lyhyesti ja ytimekkäästi vain bändin nimi,ei perusteluja.Katsotaan jonkin ajan kuluttua mikä on saanut eniten vastauksia.
Oma vastaukseni kysymykseen:System of a Down.
Maailman paras bändi
23
1415
Vastaukset
- Dream Theater
Dream Theater
- Valedro
Lordi
- lammas
Black Eyed Peas
- ten thousand fists
Disturbed
- paras
paras
- ei taidot riitä
Martti Servo & Napander.
- Urputtaja
Musiiki tarkoittaa jokaiselle ihmiselle eri asiaa. Myös musiikkimaku on jokaisella ihmisellä erilainen. Joku tykkää trancesta, joku metallista, joku jazzista. Kaikin puolin on siis täysin mahdotonta sanoa mikä on maailman paras bändi. Lähinnä kaikki tällaiset kyselyt etsivät tällä hetkelle tunnetuinta bändiä, ei niinkään parasta. Varmasti arvoisa topikin tekijä löytää vielä jonkun bändin joka on parempi kuin SOAD, mutta joka vielä soittaa jossain autotallissa. Minäkään en väitä että se artisti josta tällä hetkellä eniten pidän (Hydroid) on se josta eniten pidän, sillä en ole kuullut maailman kaikkia kappaleita enkä kaikkia maailman bändejä.
No tulipahan taas avauduttua. - ........
.............
- Zeppelin
Mun miälestä
- finarmy
iron maiden
- Borgir
- niiden fani
... on paras bändi.
- Rudie Can't Fail
the Clash, oli ensirakkauteni.
- Alice Cooper
paras bändi on ehkä Led Zeppelin, mutta itse tykkään eniten Alice Cooperista. Eli Led Zeppelin.
Sieltä se kaikki alkoi
- !!!!!!!!!!!!!
Black Sabbath.
- näin on näreet
NIH
- Rosanna
Se on tietysti TOTO. Oon aina sanonu että jos jotain yhtä bändiä pitäisi loppuikänsä kuunnella, olisi se ehdottomasti TOTO.
- dawnodd
...red hot chili peppers.
- TOTCFUARTD
Ei perusteluja? Hitto sentään... No, yhtye: Manowar. Sooloprojekti: Bathory.
- monni
deep purple
- se on
Deep Purple
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314949- 2575923
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113438- 1912536
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142062Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101580Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481359Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160