tämäniltaista käytöstäni :=(((
Annoin pahalle pikkusormen ja menin kaffepalstalle taas vierailemaan.
Annatteko anteeksi?? *kyyneleet vierivät vuolaasti poskiani pitkin*
Menen nukkumaan, mutta tuskin saan unta silmään.
Nyyh,nyyh.
Kadun syvästi
8
1080
Vastaukset
- yötä...
Typykkä:=))))))
- yksitypy
mutta kun siellä on niin mukavia lehmiä kuiteskii.....:=)))))))))))
- sinä
yksitypy kirjoitti:
mutta kun siellä on niin mukavia lehmiä kuiteskii.....:=)))))))))))
oot niin lutunen,hyvääyötä:::))))))))))))))))
- Fakki-Idiootti
Voisiko hyvä typy ihminen tai joku muu ystävällisesti kertoa miten pääsen tänne kaffe palstalle.
Vai onko tämä todellakin vain rouvas/neidis henkilöille tarkoitettu?
Joooo........annetaan anteeksi..nii jätä se silmä auki jos muu osa sinusta saa unta,ei se haittaa jos silmä vähän valvoo.- Fakille tein
tästä portista sisään :))
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&subcat=25 - Fakki-Idiootti
Fakille tein kirjoitti:
tästä portista sisään :))
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&subcat=25Kävin vilkaisemassa.
- Jumprahuti
mutta muistanethan että oma koti kullan kallis ja routa porsaan kotiin ajaa ;0))))))))))))
nyt nukuit huonosti...silleen karkailet toisille palstoille..soo soo....
ei sentään...=:0)))
kävin itekii kahtomas mut en raaskinut kirjoitella sinne mittään...
huomenta vaan typy...=:8)))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416