Tosikkomaisuus

yksitypy

olen seurannut täällä keskusteluja nyt vähän enemmän aikaa ja ihmettelen, miksi täällä joku ottaa niin monesti nokkiinsa jonkun sanomisesta ja sitä jauhetaan päivätolkulla. Varsinkin jos ketään ei edes ole henkilökohtaisesti loukattu.
Miehille täytyy nostaa hattua. Olen aina ihaillut heidän suurpiirteisyyttään.
Mutta me naiset aivan kuin etsimällä etsitään jotain negatiivista että päästään riitelemään.
Jos asiat kotona, töissä tai jossain muualla menee huonosti, "huono tuuli" tullaan purkamaan tänne, vaikka asia pitäis olla päinvastoin. Voitas tulla hakemaan täältä piristystä siihen huonoon päivään.
Esim. Eilinen lehmäkeskustelu oli niin hauskaa, että nauroin täällä päätteen ääressä oikein kunnolla :=)) No... olihan se vähän lapsellinen, mutta joskus täytyy sellanen ollakin.

Itse päädyin huuhaalle joskus pari vuotta sitten kun elämä vähän koetteli ja ikävän asian sain unohdettua aina vähäksi aikaa kun huuhaalla olin. Kaipasin huumoria ja naurua.

Täällä palstalla ihmiset ovat käsitykseni mukaan suurin osa Etelä-Suomesta. Joskus tuntuu, et mitä pohjoisemmaks menee sitä enemmän ihmiset osaavat viljellä huumoria. Ehkä me täällä emme olla niin stressaantuneita kuin etelässä. Tiedä häntä...

Kerron tässä yhden esimerkin:
Muutama vuosi sitten oltiin naisporukalla Hesassa.
Tilattiin ravintolaillan jälkeen taksi.
Eräs porukan naisista sanoi leikillään, et onko kenelläkään rahaa maksaa taksia, kun hänelle ei ehtinyt tulla vielä maitotili.
No me muuthan tietenkin siihen, et ei meilläkään ole kun turvauduttiin häneen, kun niin rikas maatilan emäntä on.
No... taksi teki äkkijarrutuksen. Pysähtyi tienlaitaan ja kysyi, et onko teillä maksaa tätä taksia vai ei.
Mehän aivan ihmeissämme. Sanoin hänelle melkein vihassa että tietenkin maksamme. Etkö sinä huumoria ymmärrä.
No.. taksi jatkoi matkaa. Mies ei puhunut sanaakaan.
Arvatkaa vain mikä naurunremakka meiltä pääsi kun taksin ovet laitettiin kiinni :=))))

Tässä vähän tekstiä. Koittakaa jaksaa lukea.
Sitäpaitsi nauru pidentää ikää. Senhän tiedättekin. Itselläni olis tähtäin tuonne 100:n vuoden pintaan :=)))

83

4797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumoria

etelään taksin kyytiin.Arvaa onko niillä usein vaikeuksia saada taksirahoja humalaisilta ja varsinkin niiltä jotka vetävät maksut pystyyn,hakevat rahaa kämpiltä eikä näy sen jälkeen tms.Vähän eri asia joku oulu kuin helsinki?Pitää osata käyttäytyä tilanteen mukaan.Mielestäni tuo seriffi saisi lopettaa sinun kanssasi veljeilyn.Keskustelee kaikkien kanssa tai ei kenenkään.Sehän on kuin mouruava kolli perässäsi.

• yksitypy

ei menty etelään taksilla, vaan ensin Oulusta koneella Hesaan. Illalla käytiin yhdessä Hesan ravintolassa, josta mentiin taksilla hotelliin. Aamulla jatkettiin Lontooseen. Tuliko nyt selväksi?
        Kyllä me varmaan ihan normaalisti käyttäytyviä naisia oltiin. Pitäis kait taksikuskilla vähän vaistoa olla kuka vois olla tosissaan ja kuka ei.
        Mutta jospa täällä tundralla vielä luottaa ihmisiin enemmän. Voit olla oikeassa.

Ja mitä sefuun tulee, en ota kantaa muuten kuin ollaan kait vähän "sielunveljiä." Henkilökohtaisesti en häntä tunne. En usko että mistään mouruamisesta on kyse.
        Voithan käydä huuhaalle tekemässä avauksen ja kysyä sitä häneltä. Jospa hän vastaisi.

Vai pitäisikö minun tehdä avaus ja sanoa hänelle, et yksitypylle et sitten saa vastata, sillä se tuntuu herättävän pahennusta koko suomi24 keskustelupalstoilla :=))))))))

• Tympiintynyt
        yksitypy kirjoitti:

ei menty etelään taksilla, vaan ensin Oulusta koneella Hesaan. Illalla käytiin yhdessä Hesan ravintolassa, josta mentiin taksilla hotelliin. Aamulla jatkettiin Lontooseen. Tuliko nyt selväksi?
        Kyllä me varmaan ihan normaalisti käyttäytyviä naisia oltiin. Pitäis kait taksikuskilla vähän vaistoa olla kuka vois olla tosissaan ja kuka ei.
        Mutta jospa täällä tundralla vielä luottaa ihmisiin enemmän. Voit olla oikeassa.

Ja mitä sefuun tulee, en ota kantaa muuten kuin ollaan kait vähän "sielunveljiä." Henkilökohtaisesti en häntä tunne. En usko että mistään mouruamisesta on kyse.
        Voithan käydä huuhaalle tekemässä avauksen ja kysyä sitä häneltä. Jospa hän vastaisi.

Vai pitäisikö minun tehdä avaus ja sanoa hänelle, et yksitypylle et sitten saa vastata, sillä se tuntuu herättävän pahennusta koko suomi24 keskustelupalstoilla :=))))))))

avaukset, sähän suollat avauksia niitä sinne ja tänne. Teidän sefu on yhtä typerä nuolija kuin säkin. "Huumorisi" ei oikein iske. Sullakin pitäs vähän vaistoa olla mitä sanoo.

• Huuhaahupakko
        yksitypy kirjoitti:

tuntuu monella olevan sellainen mielipide, että hän jotenkin suosii sinua. Muut kun yrittävät häneltä jotain kysyä, niin hän ei vastaa, vaan poistaa kysymyksenkin. Se on tosi turhauttavaa. Sinulle lepertelee kyllä, joten ei ihme, että se joissakin herättää pahaa mieltä. Seriffin pitäisi olla puolueeton!!!! ja varsinkin huuhaalla huumorintajuinen!!!!!
        Niin että tuohon viimeisen kysymykseesi sanoisin, että jos vain voit asialle jotain tehdä, niin siitä vaan, ihan mielellään.

• Tiesitkö
        yksitypy kirjoitti:

kuinka pitkiä taksikuskien ajovuorot on ja kuinka paljon he joutuvat kuunnella asiakkaitten kuivia juttuja ja varsinkin kuinka vaikea heidän on joskus saada maksu kyydistä?Mieti sitä.

• yksitypy
        Tiesitkö kirjoitti:

kuinka pitkiä taksikuskien ajovuorot on ja kuinka paljon he joutuvat kuunnella asiakkaitten kuivia juttuja ja varsinkin kuinka vaikea heidän on joskus saada maksu kyydistä?Mieti sitä.

puolustus. Jos on asiakaspalveluammatti, niin silloin täytyy osata olla ystävällinen.

Itse olen palveluammatissa ollut 28v. ja ystävällinen on oltava, jos meinaa työpaikkansa pitää, vaikka kuinka väsyttäis väliin.

• olekkaan
        yksitypy kirjoitti:

puolustus. Jos on asiakaspalveluammatti, niin silloin täytyy osata olla ystävällinen.

Itse olen palveluammatissa ollut 28v. ja ystävällinen on oltava, jos meinaa työpaikkansa pitää, vaikka kuinka väsyttäis väliin.

montaa kuukautta lomaa niin kuin sinulla ja ei ihme että jaksat.

• huiskinHaiskin
        yksitypy kirjoitti:

sielunsiskoja eikä veljiä. ;))))))

• yksitypy
        olekkaan kirjoitti:

montaa kuukautta lomaa niin kuin sinulla ja ei ihme että jaksat.

mun lomat tiedät???? Tämä nyt menee mielestäni jo sille henkilökohtaiselle tasolle.
        Lomaa minulla on yhtä paljon kuin muillakin työntekijöillä. Että selvennykseksi sinulle :=))))
        Sinä taidatkin seurata mun juttuja aikas paljon?
        Oletko huuhaalaisia?

• yksitypy
        huiskinHaiskin kirjoitti:

sielunsiskoja eikä veljiä. ;))))))

tarkoitin sielunsisaria :=))))

• huuhaalla kun
        yksitypy kirjoitti:

mun lomat tiedät???? Tämä nyt menee mielestäni jo sille henkilökohtaiselle tasolle.
        Lomaa minulla on yhtä paljon kuin muillakin työntekijöillä. Että selvennykseksi sinulle :=))))
        Sinä taidatkin seurata mun juttuja aikas paljon?
        Oletko huuhaalaisia?

jotkut miettivät lomiasi.Teetkö 16-24 tunnin työvuoroja kuten taksikuskit?Onko sinulla joka työpäivä hyvä työpäivä?Epäilen.

• kun korjasit
        yksitypy kirjoitti:

tarkoitin sielunsisaria :=))))

kun tulit muuteskin parantaan palstaa uusilla elämänarvoillas. Anyway, kaksi lehmää nuolemassa toisiaan, Mysteryman ja sä.

• mieleeni
        huuhaalla kun kirjoitti:

jotkut miettivät lomiasi.Teetkö 16-24 tunnin työvuoroja kuten taksikuskit?Onko sinulla joka työpäivä hyvä työpäivä?Epäilen.

Kafeella kirjoittelevat eivät sekoita yksityiselämäänsä juttuihinsa joka valitettavasti huuhaalla on yleistä.Tämä on mielikuvitusten temmellyskenttä ja kiitän kaikkia teitä vakkareita hyvistä jutuista.Jatkakaa samaan malliin ja unohdetaan nyt tämä 'eilinen'.

• hän
        kun korjasit kirjoitti:

kun tulit muuteskin parantaan palstaa uusilla elämänarvoillas. Anyway, kaksi lehmää nuolemassa toisiaan, Mysteryman ja sä.

ei saa tarpeeksi nyt huomiota huuhaalla...piti tulla tänne kerjäämään ;D

• tattis sulle
        mieleeni kirjoitti:

Kafeella kirjoittelevat eivät sekoita yksityiselämäänsä juttuihinsa joka valitettavasti huuhaalla on yleistä.Tämä on mielikuvitusten temmellyskenttä ja kiitän kaikkia teitä vakkareita hyvistä jutuista.Jatkakaa samaan malliin ja unohdetaan nyt tämä 'eilinen'.

mut yks typykkä ei näköjäs voi.

• yksitypy
        hän kirjoitti:

ei saa tarpeeksi nyt huomiota huuhaalla...piti tulla tänne kerjäämään ;D

kun täällä saa huomiosta :=))))
        Ihanhan tässä ego nousee. Vaikka huomio ei olekaan kovin positiivista, mutta kunhan edes jotain huomiota saa. Se on pääasia.
        Etkö uskalla kirjoittaa muuten omalla vakinikilläsi?

• loppuu kun ei
        tattis sulle kirjoitti:

mut yks typykkä ei näköjäs voi.

vastaa.Näin voisi typy kokeilla seriffinkin kanssa jos sen huutelut sille loppuisi siihen.Yksinkertaista mutta totta.Tässä oli minun mielipiteeni tälle päivälle.

• vakinikkiä
        yksitypy kirjoitti:

Ihanhan tässä ego nousee. Vaikka huomio ei olekaan kovin positiivista, mutta kunhan edes jotain huomiota saa. Se on pääasia.

tai nikkiä ollenkaan olemme puskahuutelijoita ja yhtä suurta perhettä

• huomiota
        yksitypy kirjoitti:

kuten eräät :)))):DDDD :=)))))

• yksitypy
        huomiota kirjoitti:

kuten eräät :)))):DDDD :=)))))

Taidatpa kaivata. Miksi muuten kirjoittelet?
        Tuossa sun hymyssä on jotain tuttua :=))))

• yksitypy
        vakinikkiä kirjoitti:

tai nikkiä ollenkaan olemme puskahuutelijoita ja yhtä suurta perhettä

puskasta on hyvä huudella :=)))

• näistä
        yksitypy kirjoitti:

Taidatpa kaivata. Miksi muuten kirjoittelet?
        Tuossa sun hymyssä on jotain tuttua :=))))

:=)))))))))))))))))
        :DDDDDDDDDDDDDDDDD
        :)))))))))))))))))
        ))))))
        =))))))
        ;DDDDDDDDDD
        ;=))))
        ;))))))))

• yksitypy
        näistä kirjoitti:

:=)))))))))))))))))
        :DDDDDDDDDDDDDDDDD
        :)))))))))))))))))
        ))))))
        =))))))
        ;DDDDDDDDDD
        ;=))))
        ;))))))))

kahdeksassa rivissä :=)))

• olet
        yksitypy kirjoitti:

kahdeksassa rivissä :=)))

niin tuttu.taidat olla typy :)))))))))))))))

• onkin eikä
        yksitypy kirjoitti:

puskasta on hyvä huudella :=)))

tarvitse vetää mitään roolia!

• Jermu
        Huuhaahupakko kirjoitti:

tuntuu monella olevan sellainen mielipide, että hän jotenkin suosii sinua. Muut kun yrittävät häneltä jotain kysyä, niin hän ei vastaa, vaan poistaa kysymyksenkin. Se on tosi turhauttavaa. Sinulle lepertelee kyllä, joten ei ihme, että se joissakin herättää pahaa mieltä. Seriffin pitäisi olla puolueeton!!!! ja varsinkin huuhaalla huumorintajuinen!!!!!
        Niin että tuohon viimeisen kysymykseesi sanoisin, että jos vain voit asialle jotain tehdä, niin siitä vaan, ihan mielellään.

että parempi tossun alla, kuin taivasalla...Jos hyö samalta koneelta kirjuuttaa, niin kiva on kaikki asiat niinku koneen kautta siin sitten nääs nääs kysellä...Näin mää nyt eppäilen ja muistakaa: Parempi vaaksa vainoon, kuin virtsa kaivoon...Tai jotain sellaista.

• ..........

-olen seurannut täällä keskusteluja nyt vähän enemmän aikaa ja ihmettelen, miksi täällä joku ottaa niin monesti nokkiinsa jonkun sanomisesta ja sitä jauhetaan päivätolkulla.-

Huuhaalla kyllä jauhetaan enemmän.Kuukausitolkulla vakkarit jauhaa samoja asioita?

• Jermu

Se teitin huumori on sellaista räppäämistä, jota hetken jaksaa katsella. Lisäksi siellä taisteluun ilmaantui teidän porukasta sellaisia kitisijöitä, jotka iskivät teidän oman palstan porukkaan ihan kympillä kiinni..Uskomatonta katseltavaa sellainen.
      Saattaa olla, että se hjuumori hieman vaihtelee tilanteen kanssa, mutta tottahan se oli, että esim. itse en ottanut vakavasti noita sanailuja, mutta joillakin sen tilanteen periaattellisuus kolahti ja he ovat yrittäneet saada siihen vastausta, turhaan. Itse en moista ole jaksanut sen enempää vatvoa.
      Jos se teidän sefu on hyvä sanailija, niin voinhan mä haastaa sen sanailemaan mun kanssa. Silloin se on reilu peli ja nähdään minnepäin se hahmo kallistuu.

• yksitypy

vai räppäämistä. Mitä tarkoittaa Jermu räppääminen? En ole kuullut ennen tuota sanaa?
        Tässä tulee mieleen että näillä palstoilla ollaan sellasia jengejä joita ennenvanhaan oli monessa kaupungissa.
        Esim. Oulussa oli eri kaupunginosissa oma jengi ja siellä puolustettiin omia jäseniä henkeen ja vereen.
        Oli nyrkkitappeluita jne.

Onneksi itselläni ei näin pikkuasioissa ole mitään periaatteita. Ne ovat paljon isommissa asioissa.
        Ehkä olen vähän eri luontoinen. Tunnustan että varmaan suurin osa huuhaalaisistakin on henkeen ja vereen huuhaalaisia eivätkä välttämättä tykkää että aidan ulkopuolelle joku uskaltaa mennä, mutta minä olenkin aika itsenäinen luonne vähän joka asiassa :=))))

Sen voin sanoa että huuhaan sefu on muuten hyvä sanailemaan. Olenhan 2 vuotta seurannut mitä hän vastailee. Joten laita haaste Jermu kehiin vaan.
        Toivotaan että hän ottaa haasteen vastaan :=))))

• sefu lähde

sanailemaan muiden kanssa kuin yksi typyn.Sehän siinä ihmeellistä onkin kun se ei vastaa vaikka kysyy asiallisesti.Se joko poistaa kysymyksen tai on vastaamatta.Typy ei edes kysy seriffiltä mitään niin se on jo kirjoittelemassa sille?Seriffi saisi minun ja monen muunkin mielestä olla kokonaan hiljaa tai sitten seurustella kaikkien kanssa.

• Suthan

pitäis ensin kuivattaa ja oikoa kyykystäsi ennen kuin voidaan mistään reilusta pelistä puhua.
        Kyykähdit taas 6-0. Etkö ikinä opi. No et :D

• Jermu
        Suthan kirjoitti:

pitäis ensin kuivattaa ja oikoa kyykystäsi ennen kuin voidaan mistään reilusta pelistä puhua.
        Kyykähdit taas 6-0. Etkö ikinä opi. No et :D

niin ei täällä kukaan oppis mitään....Äkkiä vaan saappaat jalkaan ja ylitse mokomasta ajantuhlaajasta...Kjäh!

• Jermu
        yksitypy kirjoitti:

vai räppäämistä. Mitä tarkoittaa Jermu räppääminen? En ole kuullut ennen tuota sanaa?
        Tässä tulee mieleen että näillä palstoilla ollaan sellasia jengejä joita ennenvanhaan oli monessa kaupungissa.
        Esim. Oulussa oli eri kaupunginosissa oma jengi ja siellä puolustettiin omia jäseniä henkeen ja vereen.
        Oli nyrkkitappeluita jne.

Onneksi itselläni ei näin pikkuasioissa ole mitään periaatteita. Ne ovat paljon isommissa asioissa.
        Ehkä olen vähän eri luontoinen. Tunnustan että varmaan suurin osa huuhaalaisistakin on henkeen ja vereen huuhaalaisia eivätkä välttämättä tykkää että aidan ulkopuolelle joku uskaltaa mennä, mutta minä olenkin aika itsenäinen luonne vähän joka asiassa :=))))

Sen voin sanoa että huuhaan sefu on muuten hyvä sanailemaan. Olenhan 2 vuotta seurannut mitä hän vastailee. Joten laita haaste Jermu kehiin vaan.
        Toivotaan että hän ottaa haasteen vastaan :=))))

niin sitten tuo tyyppi nährään...Mutta älä mene sinä lupaan toisen puolesta mitään,vaikka samalta näppikseltä tekstit tuliskin....Kjäh!

• Jermu
        sefu lähde kirjoitti:

sanailemaan muiden kanssa kuin yksi typyn.Sehän siinä ihmeellistä onkin kun se ei vastaa vaikka kysyy asiallisesti.Se joko poistaa kysymyksen tai on vastaamatta.Typy ei edes kysy seriffiltä mitään niin se on jo kirjoittelemassa sille?Seriffi saisi minun ja monen muunkin mielestä olla kokonaan hiljaa tai sitten seurustella kaikkien kanssa.

sanailoopi, niin äkkiäkös sitä tievustaa, mitä illaksi on syötävätä...

• yksitypy

sainkohan nyt oikean käsityksen. Taidat olla savustamassa mua ulos täältä :=))))
        Ei se kuule niin vaan onnistu.
        Olen uhastakin teidän kiusankappaleena :=)))

• höpsis
        yksitypy kirjoitti:

sainkohan nyt oikean käsityksen. Taidat olla savustamassa mua ulos täältä :=))))
        Ei se kuule niin vaan onnistu.
        Olen uhastakin teidän kiusankappaleena :=)))

ei toi ollu mun kommentti, se oli linkki. Oo täällä vaan, mä voin käydä oksentamassa välillä. :DDDD

• yksitypy
        höpsis kirjoitti:

ei toi ollu mun kommentti, se oli linkki. Oo täällä vaan, mä voin käydä oksentamassa välillä. :DDDD

voi jäädä vielä joku kommenttini lukematta.
        Hae ainakin ämpäri viereen, ettei tarvi koneen äärestä poistua :=))))))

• hattua

miehille, ennenkuin käyt katsomassa autopuolen keskustelut :D

• yksitypy

onhan miehilläkin omat vikansa. Eihän ne täydellisä ole, mutta on ne ainakin niin ihania työkavereita ja muutenkin heissä on paljon kivaa :=)))

• illan päätteeksi
        yksitypy kirjoitti:

onhan miehilläkin omat vikansa. Eihän ne täydellisä ole, mutta on ne ainakin niin ihania työkavereita ja muutenkin heissä on paljon kivaa :=)))

taas katumaan huuhaakotiin jos vaikka joku tulisi silittämään.Eilinen saldo oli laihanlainen :=))))))))))))))))))))))))))))))))))

• huuharit
        illan päätteeksi kirjoitti:

taas katumaan huuhaakotiin jos vaikka joku tulisi silittämään.Eilinen saldo oli laihanlainen :=))))))))))))))))))))))))))))))))))

se tekee taas avauksen jos pääsis meillä takas suosioon :DDDDD

• yksitypy
        illan päätteeksi kirjoitti:

kävin äsken jo siellä, mutta en vielä pään silittäjää ole kaivannut.
        Mutta on täällä niin hurjia kommentteja mulle tullut, että kohta pääsee itku.... Nyyh..
        Koita sinä nyt edes vähän puolustaa mua :=))))

• yksitypy
        huuharit kirjoitti:

varo vain. Käy jo ennakkoon siellä varoittamassa.
        Onko suosia sitten varmasti taattu jos tulen?
        Hui... en taida uskaltaa tullakaan :=))))
        Miten minusta tuntuu, että olen sun kans tässä ihan kahden vaan kisaillut? :=))))

• suosikkipaikka
        huuharit kirjoitti:

on varastettu sääli sääli :=))))))))

• voivoivoi
        suosikkipaikka kirjoitti:

eikä täälläkään hirveesti innostuta:=))))))

• julmaa,
        voivoivoi kirjoitti:

eikä täälläkään hirveesti innostuta:=))))))

nyt tule parku !

NYYYYYYYYYYYYYhkytinyyyyyyyyyyyyyhyhyh
        RääääääääääääääääääähkytirääääääääääääHkytkyt

• terkut Huuhaalta
        suosikkipaikka kirjoitti:

NoitaNainen rules! :=))))

• yksitypy kirjoitti:

kävin äsken jo siellä, mutta en vielä pään silittäjää ole kaivannut.
        Mutta on täällä niin hurjia kommentteja mulle tullut, että kohta pääsee itku.... Nyyh..
        Koita sinä nyt edes vähän puolustaa mua :=))))

Älä nyt itkemään ala, häntä pystyyn vaan!! Sinähän olet parhaita huuhaalaisia. Musta tuntuu, ettei täällä nyt oikein ymmärretä sua. ;))))
        -Vaikka tosta 'suhteesta' MoM:in kanssa olen jotenki samaa mieltä noitten 'arvostelijoitten' kanssa.
        Kaikesta huolimatta, elämä jatkukoon ;))))) ja huuhailu..... ;))))))))))))))))))

• etelän

ihmisistä. Sä olet vaan niin yksinkertainen. Ihan kun sananlaskussa sanotaan. Sulla on halvat huvit.

• kyllä hävettää

on täällä niin typerää sakkia osa porukasta.

• onkin

niin päin että ihminen on reaalissa kuin herran enkeli ja murisee netissä sitten kaikki kiukkunsa

• kuin

perseeseen ammuttu karhu mutta täällä on täydellinen?Apua kaikki on mahdollista!

• vittuilemaan

omalle palstallesi!

• Ei ole

koskaan vittuillu kenellekään. Nyt en ymmärrä näitä juttuja. ://

• Pirpana e.r.e (=ei rekattu ...
        Ei ole kirjoitti:

koskaan vittuillu kenellekään. Nyt en ymmärrä näitä juttuja. ://

Täähän on pelkkää huuhaata.

• Lehmä

Opeta siellä mikä on huumoria. Sitä ette sielä osaa sillä toisista paskanpuhuminen ei ole huumoria.

• yksitypy

lukuisista kommenteista. Kyllä minun nyt täytyy pyörtää sanani tästä kaffeeporukan tosikkomaisuudesta :=)))))
      Täällähän on kunnon huumoriporukkaa :=)))
      Menette edelle jopa huuhaasta.
      Nyt täytyy lopetella tälle iltaa, mut huom. vain tälle iltaa. Täytyyhän teille väliin käydä antamassa taas uutta potkua.
      Jos kävisin vielä katsomassa huuhaalta onko Man of mystery lähettänyt minulle mitään viestiä :=))))
      Hyvät illanjatkot ja palaillaan taas.
      Ette te niin vain minusta eroon pääse :=))))))))

• niin!

Vie sille seriffillesi sellaisia terveisiä ettei kenelläkään kaffeelaisella mennyt sormi suuhun eikä mene.Tulkoon itse yrittämään jos uskaltaa!

• tähtitoimittaja

täällä sefu ei poistele naapuripalstalaisten huumoriviestejä, eikä tietty omienkaan ellei ne mene pahasti yli (sellaiseksi huuhaa-ilkeilyiksi). Onneksi useimmat älyävät poistaa ne itse.

Tottakai olet tervetullut uudestaan, olen aina sanonut että jokainen saa munata itsensä sillä aikataululla minkä hyväksi näkee, koskee tietysti myös itseäni.

• pyhä yrjö

Sorsii huuhaata. Kyllähän minä uloskin joskus menen keräämään hangen alta mustikoita. Asia on vain sen verran mutkallinen, että minun palvelijani kantaa oven avaimia. Hän aukaisee ja sulkee. Nyt on sulkenut. Joten ikkuna on ainoa rako auringolle. Sinänsä sääli, mutta onnittelen, että sinulla on hyvä ruokahalu. Puutteeksikaan ei voi olematonta sanoa. Suosittelen aforismeja laidasta laitaan.
      Olisiko taxi-liikennekulttuuri ajankohtaista
      Ajellaan päin toista. Syytetään tienpitäjää. Ei oltu aurattu, ei suolattu. Ja kiirettä riittää. Ratin ja penkin välissä on viisaus aina vaan. Kun on tarpeeksi ruma ja julkisesti tyydyttää itseään näillä palstoilla, niin hakevat kotoa muutkin kykyjen etsijät kuin valkotakkiset ambulanssilla. Sitä vaan täytyy onnellisena odotella. Näin sitä meillä eletään ja ihan hyvin. Eli mun ei tarvitse etsiä työtä. Työ etsii tarvitessaan minua. Tarpeeksi usein onneksi tarvitsee. Kuinka natsaa 100:n vuoden kuluttua?

• kykyjenetsijöitä

tuskin koskaan näkee, sitäkin varmemmin kyykkyjenetsijöitä.

• Tässä nojailen poskeeni ja ihmettelen miten rautaiset hermot sulla onkaan. Noin paljon kuin yksi ihminen saa kuraa niskaansa luulis siinä äkkiseltään aikamoinen mielipaha tulla. Onneksi kuran heittäjiä ei montaa ole.
      Uskon että suurin osa meistä kaffeelaisista ei halua siihen osallistua.
      Tsemppiä sulle, pidä kaikesta huolimatta mieliala edelleen korkealla.

• heittäjä

haki itte

• heittäjä kirjoitti:

haki itte

Mielestäni hän on vaan rauhoitellut meidän puolelta alkanutta ärhäköintiä.

• hellitä
        Mariet kirjoitti:

Mielestäni hän on vaan rauhoitellut meidän puolelta alkanutta ärhäköintiä.

"meidän puolelta alkanutta ärhäköintiä."

olet väärässä.

• hellitä kirjoitti:

"meidän puolelta alkanutta ärhäköintiä."

olet väärässä.

No oli miten oli, mutta ykstypyä on mielestäni ihan liikaa riepoteltu.

• itse sitä
        Mariet kirjoitti:

No oli miten oli, mutta ykstypyä on mielestäni ihan liikaa riepoteltu.

kerjää kerjää kerjää! Etkö tajua!

• pahimmat

lärvijät tulleen huuhaan puolelta itseään purkamaan.

• norMix evk

...Ms Huuhaa on hämmentämisellään saanut vähän säpiää kaffepalstallekin. No mitä useampi keittäjä, sen maukkaampi sumppi :))

• Jermu

että tosi tosissaan toiset todella kirjuttaa, mitäs sillä haittanäköä on, jos joku samalta näppikseltä sefulaisen kanssa kirjuuttaa ja kalakeiton ohjetta tiedustaa..tiettyhän siinä mies vastaa, kun kysytään, oli sitten mikä merkki rinnuksissa tai ei.Näin mää eppäilen...

• hupsutin
        Jermu kirjoitti:

että tosi tosissaan toiset todella kirjuttaa, mitäs sillä haittanäköä on, jos joku samalta näppikseltä sefulaisen kanssa kirjuuttaa ja kalakeiton ohjetta tiedustaa..tiettyhän siinä mies vastaa, kun kysytään, oli sitten mikä merkki rinnuksissa tai ei.Näin mää eppäilen...

Ei kukkaan voi kieltää eppäilemästä, muttei sitä kukkaan muu usko, ainakaan huuhiksella. Yhteinen näppis muka. Höh..siepä provon heitit hahah.

• Jermu
        hupsutin kirjoitti:

Ei kukkaan voi kieltää eppäilemästä, muttei sitä kukkaan muu usko, ainakaan huuhiksella. Yhteinen näppis muka. Höh..siepä provon heitit hahah.

Näppistarina on jo vanhaa perua ja sillä on monet rovot heitettynä...Ekkönää muista?

• yksitypy

tiedäthän sinä että olen aika kova hämmentelemään.
        Se on yks mun ikävä luonteenpiirre :=)))))

• täällä ollaan

ja sefu on niistä pahimpia, siksi täällä ei huumoria juuri näe. Viimeistään puolen tunnin sisään jokainen vähän vaativammalla tavalla hauska juttu häviää kun joku nutturatäti vaatii poistamaan koska epäilee että häntä tuo nyt varmaan taas yrittää nälviä.

• vakkari ylenee

kun on poistanut tai poistattanut vähintään sata viestiä.

• aina mikään

kohteliaisuuden perikuva ole.

• yksitypy

Tässä juuri muistelen... Taidat olla oikeassa. En ihan aina. Pari kertaa elämässä on tullut oltua vähän epäkohtelias :=)))))

• esko tennari
        yksitypy kirjoitti:

Tässä juuri muistelen... Taidat olla oikeassa. En ihan aina. Pari kertaa elämässä on tullut oltua vähän epäkohtelias :=)))))

Onko kyseessä kesto- vai vakiokyykky? Teetkö saman kyykyn viikottain vai vaihteletko asentoa?
        Näitä ikikysymyksiä pohtiessa aika menee rattoisasti.

• yksitypy
        esko tennari kirjoitti:

Onko kyseessä kesto- vai vakiokyykky? Teetkö saman kyykyn viikottain vai vaihteletko asentoa?
        Näitä ikikysymyksiä pohtiessa aika menee rattoisasti.

Tänään kävin salilla ja tein vakio-kyykkyjä.
        Viikottain teen samoja kyykkyjä tosin välillä vähän asentoakin vaihdan. Vaan et kuule Esko usko kuin siitä saa energiaa :=)))))
        Oletko sinä kokeillut? Jos et, niin suosittelen :=))

• esko tennari
        yksitypy kirjoitti:

Tänään kävin salilla ja tein vakio-kyykkyjä.
        Viikottain teen samoja kyykkyjä tosin välillä vähän asentoakin vaihdan. Vaan et kuule Esko usko kuin siitä saa energiaa :=)))))
        Oletko sinä kokeillut? Jos et, niin suosittelen :=))

vaan kokemuksesta voin sanoa, että kolikkojen lisäksi kaiken maailman roinaa ne ihmiset pudottelevatkin. En silti harrasta ikikyykkyä.

• yksitypy
        esko tennari kirjoitti:

vaan kokemuksesta voin sanoa, että kolikkojen lisäksi kaiken maailman roinaa ne ihmiset pudottelevatkin. En silti harrasta ikikyykkyä.

on aina toinenkin puoli. En minäkään ihan ikikyykkyä harrasta. Se kävis jo liian raskaaks :=))

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe