Ja mestari tällä kaudella=?

Nennu #9

Terveex!

Joo, eli mua kiinnostais hitosti tietää teidän lempijoukkueenne miesten SM-koriksesta? Ja lempipelaajat olis kovii sanoi...Entä kuka ei missään nimessä saa voittaa mestaruutta?
Okei, oon vannoutunut Sami Laaksonen-fani, luulisin olevani kovin faneista. (tiedox vaan Sami, tunnet kyl mut, ku ahdistelin sua mailil koko viime kauden) Joensuun Kataja sais mun puolest voittaa. Tosi hauskaa asuu Turus, ku tääl ei ensinnäkään edes ole SM-joukkuetta! Ja Kauniston Viltsukin lähti pois. En voi moittii. Mut ähäkutti, onhan tääl Turun Namikan ah-niin-söpöt-ja-loistavat-pelurinalut tyyliin Nieminen, Sten, Alanko ja ne kaikki muutkin. Terveisii pojille=)
Mut kertokaa ihmees lempijoukkueista! Mut ei pahuudel, Kataja voittaa...ja Lahden Namika saa päähänsä joka kerta ku pelataan, toivottavasti. Mä oon niille ikuisesti kiukkunen mm. siksi ku pari kautta takaperin ne otti ja tiputti Piilosetin pronssipeliin, ja nyt ne ilkiöt teki saman Katajalle viime kaudella. Saakeli. No, Kataja on kehittynyt lisää...Go, Sami!

-#9-

7

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JayKay

niin siinäpä se tulikin, eli Kataja voittaa...
      ja hyviä pelaajiahan meillä riittää vaikka muille jakaa, mut ei kyllä jaeta ;) Kimi on meitsin favorite, kuhan se nyt pääsee taas pelirytmiin kiinni, niin jälki on selkeetä! Kolli tippuu...
      Ja tietysti Hawai'in oma poika Cliff Jones on korinalustojen kuningas... sorry you are REJECTED!!! niin... ja onhan se Samikin ihan hyvä ;) onhan meillä yks Toijalan Jukkakin... en tiiä ootteko kuullu ikinä...;) Ja dr. DRE Foreman
      nuff said...

• aatu

"hyviä pelaajiahan meillä riittää vaikka muille jakaa, mut ei kyllä jaeta ;)"

No ne hyvät pelaajat on kyllä alun perin muut jakaneet teille. Toivottavasti saatte jotain omiakin pelaajia, muuten voi tulla vaikeat ajat, kun esim. Toijala lähtee takaisin Kouvolaan.

• Gabo

Kataja on KTP:n lisäksi ainoa huippujoukkue joka vahvistui. Honka ja Lahti menetti pelimiehiä joten Kataja näyttää vahvalta ja hyvä niin.

• Keijo

Tällä kaudella mestaruuden voittaa KTP!

• anna

minä pidän kovasti paljon namika lahdesta..=)

• -#7-

Ei ole muuta mestari vaihtoehtoa kuin KATAJA!
      Ja Sami on paras, ja täältä lyötyy se kovin fani kautta aikojen!=)

Jos haluut vaihtaa ajatuksia niin pistä mailis!

-#7-

• Jeps

Kataja on näköjään saannut suurta kannatusta, onhan se ihan potentiaalinen jengi voittamaan mestaruuden tänä vuonna =) Mutta nyt kun täällä mielipiteitä kyseltiin, niin mun lempparini on KTP. En oikein tiedä kuka siellä on suosikkipelaajani, mutta joukkueen toimintaa on tullut seurattua sen verran kauan niin toivoisin heidän tänä vuonna voittavan mestaruuden=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe