Ja mestari tällä kaudella=?

Nennu #9

Terveex!

Joo, eli mua kiinnostais hitosti tietää teidän lempijoukkueenne miesten SM-koriksesta? Ja lempipelaajat olis kovii sanoi...Entä kuka ei missään nimessä saa voittaa mestaruutta?
Okei, oon vannoutunut Sami Laaksonen-fani, luulisin olevani kovin faneista. (tiedox vaan Sami, tunnet kyl mut, ku ahdistelin sua mailil koko viime kauden) Joensuun Kataja sais mun puolest voittaa. Tosi hauskaa asuu Turus, ku tääl ei ensinnäkään edes ole SM-joukkuetta! Ja Kauniston Viltsukin lähti pois. En voi moittii. Mut ähäkutti, onhan tääl Turun Namikan ah-niin-söpöt-ja-loistavat-pelurinalut tyyliin Nieminen, Sten, Alanko ja ne kaikki muutkin. Terveisii pojille=)
Mut kertokaa ihmees lempijoukkueista! Mut ei pahuudel, Kataja voittaa...ja Lahden Namika saa päähänsä joka kerta ku pelataan, toivottavasti. Mä oon niille ikuisesti kiukkunen mm. siksi ku pari kautta takaperin ne otti ja tiputti Piilosetin pronssipeliin, ja nyt ne ilkiöt teki saman Katajalle viime kaudella. Saakeli. No, Kataja on kehittynyt lisää...Go, Sami!

-#9-

7

547

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JayKay

niin siinäpä se tulikin, eli Kataja voittaa...
      ja hyviä pelaajiahan meillä riittää vaikka muille jakaa, mut ei kyllä jaeta ;) Kimi on meitsin favorite, kuhan se nyt pääsee taas pelirytmiin kiinni, niin jälki on selkeetä! Kolli tippuu...
      Ja tietysti Hawai'in oma poika Cliff Jones on korinalustojen kuningas... sorry you are REJECTED!!! niin... ja onhan se Samikin ihan hyvä ;) onhan meillä yks Toijalan Jukkakin... en tiiä ootteko kuullu ikinä...;) Ja dr. DRE Foreman
      nuff said...

• aatu

"hyviä pelaajiahan meillä riittää vaikka muille jakaa, mut ei kyllä jaeta ;)"

No ne hyvät pelaajat on kyllä alun perin muut jakaneet teille. Toivottavasti saatte jotain omiakin pelaajia, muuten voi tulla vaikeat ajat, kun esim. Toijala lähtee takaisin Kouvolaan.

• Gabo

Kataja on KTP:n lisäksi ainoa huippujoukkue joka vahvistui. Honka ja Lahti menetti pelimiehiä joten Kataja näyttää vahvalta ja hyvä niin.

• Keijo

Tällä kaudella mestaruuden voittaa KTP!

• anna

minä pidän kovasti paljon namika lahdesta..=)

• -#7-

Ei ole muuta mestari vaihtoehtoa kuin KATAJA!
      Ja Sami on paras, ja täältä lyötyy se kovin fani kautta aikojen!=)

Jos haluut vaihtaa ajatuksia niin pistä mailis!

-#7-

• Jeps

Kataja on näköjään saannut suurta kannatusta, onhan se ihan potentiaalinen jengi voittamaan mestaruuden tänä vuonna =) Mutta nyt kun täällä mielipiteitä kyseltiin, niin mun lempparini on KTP. En oikein tiedä kuka siellä on suosikkipelaajani, mutta joukkueen toimintaa on tullut seurattua sen verran kauan niin toivoisin heidän tänä vuonna voittavan mestaruuden=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2047
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1259
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      27
      1105
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      95
      804
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      133
      799
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      727
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      706
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      672
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      666
    Aihe