;-)
SAINPAS SUT KURKKAAN TÄNNE.....!!!!!!
HEIPS! Kukaan ei
9
232
Vastaukset
- minä
ainakin uskoin...
ain mä meen tähän....heh...kuik kuik....=;0)))))
- Jumprahuti
Näin sitä vedetään hyväuskoisia nenästä. Jahka NoitaNainen ja Welhotar palaavat niin he taikovat sinulle pyynnöstäni karvaisia syyliä naaman täyteen ;0)))))))))))))))))))))
- NoitaNainen
huijarit karvaantuuuuuu :o)))))))Kjäh!
Vaikket ees pyytännä... - Jumprahuti
NoitaNainen kirjoitti:
huijarit karvaantuuuuuu :o)))))))Kjäh!
Vaikket ees pyytännä...kun karvoitit mokoman epelin ;0)
- lätilätiläää
Jumprahuti kirjoitti:
kun karvoitit mokoman epelin ;0)
MULLAA ONKII HÖÖYLÄÄÄ.....
- Jumprahuti
lätilätiläää kirjoitti:
MULLAA ONKII HÖÖYLÄÄÄ.....
kohta läskit löllyää ja kasvaa suuri nenänpää ja suusi suoltaa sammakoita, kikkareita, etanoita eikä mitään jupinoita sillä NoitaNaista ei kukaan voita!
Kiäh vaan noidan puolesta ;0))))))))))))) - SITTENHÄN
Jumprahuti kirjoitti:
kohta läskit löllyää ja kasvaa suuri nenänpää ja suusi suoltaa sammakoita, kikkareita, etanoita eikä mitään jupinoita sillä NoitaNaista ei kukaan voita!
Kiäh vaan noidan puolesta ;0)))))))))))))OON NOIDAN KANSSA SAMALLA VIIVALLA KUN SEN NOKANPÄÄSSÄ OLEVA SYYLÄ PEITTÄÄ OLEMATTOMAT SILMÄT:))))))
- Jumprahuti
SITTENHÄN kirjoitti:
OON NOIDAN KANSSA SAMALLA VIIVALLA KUN SEN NOKANPÄÄSSÄ OLEVA SYYLÄ PEITTÄÄ OLEMATTOMAT SILMÄT:))))))
on kuule mantelinmuotoiset kauriinsilmät ja karvat vain niissä paikoissa missä kuuluukin ;0)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416