Haluatko pöytäcurling- pelilaudan? Mahtava illanistujaisten ajanviete. !!! Hinta 198€
Lisätietoja pelistä val´mistajan sivustoilta: http://www.tablecurl.com/
Ota yhteyttä, jos tahdot oman curlingpöydän!
[email protected]
P.s. Kohta meissä jokaisessa asuu pieni Uusipaavalniemi!
Pöytäcurling!!!
4
2968
Vastaukset
- anti-spammer
Ei tuo ole oikeaa curlingia nähnytkään.
- taidat olla
Itse et taida olla curlingia nähnyt kun tollaista kommentoit. Itse peli on hauska ja melko hyvin oikeaa curlingia kuvastava hauska peli.
Ainoa ominaisuus mikä piuuttuu oikeaan curlingiin verrattuna on se ettei harjausta ole.
Onneksi hinta on nykyään tippunut paljon alemmas tosta lähes 200€:sta. - raid76
taidat olla kirjoitti:
Itse et taida olla curlingia nähnyt kun tollaista kommentoit. Itse peli on hauska ja melko hyvin oikeaa curlingia kuvastava hauska peli.
Ainoa ominaisuus mikä piuuttuu oikeaan curlingiin verrattuna on se ettei harjausta ole.
Onneksi hinta on nykyään tippunut paljon alemmas tosta lähes 200€:sta.niin ja kierteitä ei juuri kanssa saa kehiin...
- kyllä
raid76 kirjoitti:
niin ja kierteitä ei juuri kanssa saa kehiin...
Pienet kierteet saa tehtyä, mutta on vaikeaa sitten enää tähdätä oikeaan paikkaan, mutta mielestäni curlingin idea on varsin hyvin saatu siirtymään pöytäkokoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996