Haluatko pöytäcurling- pelilaudan? Mahtava illanistujaisten ajanviete. !!! Hinta 198€
Lisätietoja pelistä val´mistajan sivustoilta: http://www.tablecurl.com/
Ota yhteyttä, jos tahdot oman curlingpöydän!
[email protected]
P.s. Kohta meissä jokaisessa asuu pieni Uusipaavalniemi!
Pöytäcurling!!!
4
2901
Vastaukset
- anti-spammer
Ei tuo ole oikeaa curlingia nähnytkään.
- taidat olla
Itse et taida olla curlingia nähnyt kun tollaista kommentoit. Itse peli on hauska ja melko hyvin oikeaa curlingia kuvastava hauska peli.
Ainoa ominaisuus mikä piuuttuu oikeaan curlingiin verrattuna on se ettei harjausta ole.
Onneksi hinta on nykyään tippunut paljon alemmas tosta lähes 200€:sta. - raid76
taidat olla kirjoitti:
Itse et taida olla curlingia nähnyt kun tollaista kommentoit. Itse peli on hauska ja melko hyvin oikeaa curlingia kuvastava hauska peli.
Ainoa ominaisuus mikä piuuttuu oikeaan curlingiin verrattuna on se ettei harjausta ole.
Onneksi hinta on nykyään tippunut paljon alemmas tosta lähes 200€:sta.niin ja kierteitä ei juuri kanssa saa kehiin...
- kyllä
raid76 kirjoitti:
niin ja kierteitä ei juuri kanssa saa kehiin...
Pienet kierteet saa tehtyä, mutta on vaikeaa sitten enää tähdätä oikeaan paikkaan, mutta mielestäni curlingin idea on varsin hyvin saatu siirtymään pöytäkokoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745