Haluatko pöytäcurling- pelilaudan? Mahtava illanistujaisten ajanviete. !!! Hinta 198€
Lisätietoja pelistä val´mistajan sivustoilta: http://www.tablecurl.com/
Ota yhteyttä, jos tahdot oman curlingpöydän!
[email protected]
P.s. Kohta meissä jokaisessa asuu pieni Uusipaavalniemi!
Pöytäcurling!!!
4
3037
Vastaukset
- anti-spammer
Ei tuo ole oikeaa curlingia nähnytkään.
- taidat olla
Itse et taida olla curlingia nähnyt kun tollaista kommentoit. Itse peli on hauska ja melko hyvin oikeaa curlingia kuvastava hauska peli.
Ainoa ominaisuus mikä piuuttuu oikeaan curlingiin verrattuna on se ettei harjausta ole.
Onneksi hinta on nykyään tippunut paljon alemmas tosta lähes 200€:sta. - raid76
taidat olla kirjoitti:
Itse et taida olla curlingia nähnyt kun tollaista kommentoit. Itse peli on hauska ja melko hyvin oikeaa curlingia kuvastava hauska peli.
Ainoa ominaisuus mikä piuuttuu oikeaan curlingiin verrattuna on se ettei harjausta ole.
Onneksi hinta on nykyään tippunut paljon alemmas tosta lähes 200€:sta.niin ja kierteitä ei juuri kanssa saa kehiin...
- kyllä
raid76 kirjoitti:
niin ja kierteitä ei juuri kanssa saa kehiin...
Pienet kierteet saa tehtyä, mutta on vaikeaa sitten enää tähdätä oikeaan paikkaan, mutta mielestäni curlingin idea on varsin hyvin saatu siirtymään pöytäkokoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471012
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717837- 88802
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687