Mahoton aika....todella uskomatonta...ja katselimpa virallisen ratkaisuennätyksen...12 sek ja rapiat....mitein voi olla...M15 hallitsee!!
Rubik 25 sek.....HUH!
1
606
Vastaukset
- epicurist
Onhan se tosi nopea, mutta olen vähän skeptinen noiden rubiikinkuutioennätysten suhteen. Jos haluttaisiin testata jonkun nopeus kuution ratkaisemisessa, pitäisi toistaa kokoaminen monta kertaa ja ottaa niistä keskiarvo.
Kokoaminen tehdään käyttämällä ennalta opeteltuja liikesarjoja, joilla palojen paikkoja vaihdellaan ja niitä käännellään. Riippuu säkästä kuinka paljon palojen paikkoja ja asentoja pitää vaihdella, vai menevätkö ne tuurilla kohdalleen. Itse olen opetellut perusliikesarjat, joilla kuutio on mahdollista koota. Tavallisesti kokoamien kestää niillä 2-3 minuuttia, mutta olen myös joskus tehnyt ajassa noin minuutti ja kymmenen sekuntia, kun viimeiset palat ovat olleet sattumalta valmiiksi paikoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491787
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50796