MM-kisat voisi olla useammin suomessa.Harmittaa että seuraavaan kertaan on varmasti kauan.Miten se määrätään milloin pidetään missäkin nuo kisat?
Millon Suomeen mm-kisat?
4
1142
Vastaukset
- IAAF
No ensinnäkin Suomeen tulee mm-kisat sitten kun ollaan saatu kunnon, siis nykyaikaisempi stadion jne. Ja tuo kisapaikka määritellään siten, että jotkut kaupungit laittavat hakemuksen IAAFälle ja niistä sitten valitaan paras, mutta ei siten, että yhtäkkiä vaan päätetään että esim. Helsingin pitää järjestää kisat. Täällä ei kisoja nähdä ainakaan kymmeneen vuoteen, sillä Helsingissä oli ensimmäiset yleisurheilun mm-kisat, ja kestikin sitten mukavat 20 vuotta, ennen kuin ne tulivat taas kotipaikkaansa! Lisäksi ei noita kisoja niin vaan järjestetä, nimitäin kisapaikat, eli siis Stadion pitää olla täysin kunnossa (stadionillemme mahtui 25 000 henkeä, vaikka yleensä on 50 000) ja nykyajan turvallisuus vaatimukset ovat kovat, elikkä tarvitaan aika paljon poliiseja ja järjestysmiehiä takaamaan kisojen turvallisuus. Lisäksi jos käy niin kuin Helsingissä vuonna 2005 kävi, eli tuleekin tappiota. Eli kisat nielevät todella paljon rahaa, joten ei niitä kisoja kannata (vaikka kivaahan se olisi) niin odottaa vähään aikaan. Seuraavat kisat jotka Suomeen tulevat, taitavat olla jääkiekon mm-kisat vuonna 2011 tai 2012
- ei kannata
kisoja järjestää koska täällä sataa vettä tai on muuten vain paska ilma...pistäkää ny herran jumala sentään joku 200000 ihmistä vetävä stadion pystyyn niin voidaan mennä joukolla kuunteleen antti tuiskua sinne.
- sdfsdfsf
Se että täällä sattui juuri siihen aikaan olemaan paska ilma, ei vaikuta mitenkään.
- IAAF
Siis eiköhän se 50 000 riitä kun se on ihan kansainväliset mitat tayttävä. Elikkä ei täällä edes EM-kisoja nähdä ennen kunnon stadionia (!) Stadion rakennetaan aikaisintaan ensivuosikymmenellä joten en ainakaan itse odota kisoja tänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984