osaako joku auttaa mitä tarkoittaa lause "voulez vous cousel avec moi, je soir" Sain ko. viestin ihanalta mieheltä ja epäilen sen tarkoittavan jotain ihanaa, mutta ranskaa en osaa pätkääkään!
ranskan käännös, auttakaa
9
12774
Vastaukset
- Suomennos
Ei kannata suomentaa, ei ole mitään järkevää tuossa lauseessa
- ranskan taituri
Tuo lause on väärin kirjoitettu,mutta ymmärrän sen,se tarkoittaa: "haluatko rakastella kanssani tänä yönä?"
ja tuo fraasi on siitä biisistä LAdy Marmalade,jos tiedät? (Christina Aguilera,Lil Kim,Pink.Maya) jotka esitti sen uudelleen...
- Madmad
Voulez-vous coucher chez avec moi,ce soir?
- Tyttö
Laulun mukaan se menee: "Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?".
- Ranskan kielen taitoinen
... again?
- Ranskan...
P.S. Se mikä laulusta jäi yli tarkoitti luona...
- sdf.
Oikea käännös on
"haiset pierulle ja inhoan sinua" - naida
mun kaa tänä iltan? Noin niinku suoraa...
- ------------------------
No ei sit ollukaan ihan niin kaunista ja ihanaa, ku luulit. Meinaatkos mennä lankaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756