Heissan!
Aloitin tänä talvena avantouinnin. Kaikki sujui aluksi hyvin, mutta kun innostuin käymään uimassa melkein joka päivä rintani kipeytyivät ja muuttuivat aroiksi. Kun pidin väliä kipu helpotti jonkin verran. Seuraavalla kerralla kipu/arkuus tuli taas. Sitä onkin sitten jatkunut nyt useamman viikon.
Voikohan kipu tosiaan johtua avantouinnista vai pitääköhän alkaa etsiä muualta syytä? Onko kellään muulla ollut samanlaista vaivaa?
Ps. En imetä enkä ole raskaana. Kyseessä ei siis ole ainakaan ns. imettävän äidin rintatulehdus.
T. nainen 25 v.
Rintatulehdus
3
2070
Vastaukset
- kuvia?
tulehdus on mahdollinen, punottaako ne?
ei kannata liian usein käydä, alkuun kerran viikossa - Helsky
Heipsan!
Hyvää jatkoa vaan uudelle avantoharrastajille.
Alla olevan idean olen heittänyt jo aikaisemmin
eturauhas/virtsatietulehduksen ehkäisemiseksi- uskon että voisi toimia Sinunkin ongelmassasi!
Mitä tulee eturauhastulehdukseen ja virtsatietulehdukseen- niin ehkäisynä ainakin niissä olosuhteissa missä on lämmin suihku käytettävissä- riittää kun käyt uinnin jälkeen suihkun kautta ja suihkutat uikkarin lämpimäksi ennen lauteille menoa.
Alavatsa ja strategiset alueet eivä saa liian paljon kylmää. (Eihän kesälläkään kannata jättää märkää uimapukua/-housuja päälle.)
On toiminut ainakin meidän perheessä sekä miehelläni että minulla- itselläni 3. vuosi menossa ja miehelläni 2. vuosi.
... ja eiku avantoon ja veret kiertämään- tulee todella mahtava fiilis ja kaikkihan me olemme kuulleet miten kaikki "rempat" ja flunssat sinne jäävät!- ilman uikkareita
rinta- yms tulehdukset tulee kylmän uikkarin vaikutuksesta. Meillä on "luomuvuoro" uimapukuvuoron jälkeen, jolloin ei tule noita ongelmia, kun ei ole uikkareita estämässä ihon lämpiämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719