Jees, eli homman nimi olis se että itse soitan sekä rumpuja, kitaraa että bassoa. Olen itse rakentanut kitaran jossa on sekä basson- että kitarankielet ja rummut olen värkännyt sillä tavalla että pystyn soittamaan niitä samaan aikaan. Keikkoja ei ole tullut, mutta uskon että laulajan kanssa suosio olisi taattu. Soitan teknometallia ja on aika komeen näköistä kun meikä vetää tekno biittiä seisaallaan kitaran kanssa.
Haetaan laulajaa!!
5
2020
Vastaukset
- laulaja vailla tulevaisuutta
kuulostaa aika jännältä.. mistä päin olet
- MErituuli.tyttönen
Moi tota.. Mä voisin jeesata sua.. laulaa osaan jotenkin ja ehkä vähä bassoo..? Jos tota tää innostaa nii laita mailia? Nii katotaa jos keksittäis jotai kivaa??
- PFN
Hmmm, oispa metkaa nähdä sun viritelmät. Kuulostaa siltä, että oot varmaan tosi lahjakas sekä musikaalisesti että teknisesti. :D Itsellä tekniikka tökkii kaikkein eniten.
Itse olen 27 v. jäbä, ja olen jonkin verran tehnyt omia biisejä ja laulu onnistuu puhtaana ja tenorina ihan jees tyyliin, kai.
Tyylinä itsellä on folk ja roots metallimeininki, Sentenced, modernimpi jatsi jne.. Kaikessa haluaisin olla aina astetta keskimääräistä taiteellisempi, paitsi silloin jos tarkoituksella juntteilen tekemällä kantria tai bluesia...
Suurin osa metallista on tylsää. Jotain uutta tekis mieli tehdä.. - Mikalaulaja
Moi. Löysin tän sun viestin, joka on tosi vanha. Mut kiinnostuin sen verran persoonallisesta projektista että aattelin kysellä jos edelleen kaipaat laulajaa. Oon 23v muusikonuraa aloittava laulaja/säveltäjä ja vähän sanoittajakin. Oon tosi monipuolinen laulaja. Jos vielä on tarvetta niin vastaile.
- sophie.r
oon kyllä laulannu jos kiinostaa kuorossa ja omaksi iloksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511935Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341578- 821173
Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma421162Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151050- 561039
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.126937Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916