Dumle-sekoituspussit ovat mielestäni aivan epäloogisesti koostetut, koska ainakin omassa ystäväpiirissäni olen huomannut, että ihmiset ovat selkeästi joko lakritsi- tai choco-dumlen ystäviä. Itse olen siis ehdoton lakritsifani, choco-dumleja inhoan. Normaalidumlet ovat ok.
Mitenkä teillä?
Dumle-Gallup
13
1167
Vastaukset
- suklaahirviö
Minusta parhaat dumlet ovat ihan niitä tavallisia dumleja. Mutta toisaalta en edes paljon pidä dumleista, ne ovat jotenkin sitkoisia ja purukumimaisia.
- SuklaaJarkko
1. banaani
2. original
3. laku
4. choco
Tuota banaania tosin ei ole vissiin valmistettu ainakaan suomen markkinoille enää pitkään aikaan. Viimeksi viime kesänä taisin ostaa sitä Ranuan Fazer Shopista kilotavarana. - herkku
SuklaaJarkko kirjoitti:
1. banaani
2. original
3. laku
4. choco
Tuota banaania tosin ei ole vissiin valmistettu ainakaan suomen markkinoille enää pitkään aikaan. Viimeksi viime kesänä taisin ostaa sitä Ranuan Fazer Shopista kilotavarana.tavallinen dumle mutta minäkään en erityisemmin pidä niistä, toki joskus voi maistella =)
- suklaanhimo
herkku kirjoitti:
tavallinen dumle mutta minäkään en erityisemmin pidä niistä, toki joskus voi maistella =)
Penkkarikarkkeina oli tänä vuonna mm. Dumleja Mango-appelsiinin makuisina! Ne oli huippuhyviä, ehdottomasti parhaita! Toivottavasti niitä tulisi myös kauppoihin myyntiin.. Nuo em. siis ovat mielestäni ykkösiä ja kakkosena tulee Dumlen mini bites (ne on rakenteeltaan parempia kuin normi-dumlet, vaikka saman makuisia ovatkin). Lakritsi ja tavallinen uppoavat myöshyvin, mutta banaanista tai suklaasta en tykkää ollenkaan :/
- seidi
suklaanhimo kirjoitti:
Penkkarikarkkeina oli tänä vuonna mm. Dumleja Mango-appelsiinin makuisina! Ne oli huippuhyviä, ehdottomasti parhaita! Toivottavasti niitä tulisi myös kauppoihin myyntiin.. Nuo em. siis ovat mielestäni ykkösiä ja kakkosena tulee Dumlen mini bites (ne on rakenteeltaan parempia kuin normi-dumlet, vaikka saman makuisia ovatkin). Lakritsi ja tavallinen uppoavat myöshyvin, mutta banaanista tai suklaasta en tykkää ollenkaan :/
mistä kummasta näitä mango-appelsiini dumleja vois löytyä?? en ole nähnyt missään.. ?? endottomasti parhaita (tähän mennessä maistamiani) dumleja on laku-dumlet, nammm..
- Chi
seidi kirjoitti:
mistä kummasta näitä mango-appelsiini dumleja vois löytyä?? en ole nähnyt missään.. ?? endottomasti parhaita (tähän mennessä maistamiani) dumleja on laku-dumlet, nammm..
Kyselin Fazerilta niiden perään, niitä tehdään vain Ruotsissa!! Todella törkeää, Fazer on kuitenkin suomalainen firma ja kaikki hyvät maut menevät ulkomaille..!
- SuklaaJarkko
Chi kirjoitti:
Kyselin Fazerilta niiden perään, niitä tehdään vain Ruotsissa!! Todella törkeää, Fazer on kuitenkin suomalainen firma ja kaikki hyvät maut menevät ulkomaille..!
Cloetta Fazerin pääkonttori on kuitenkin Ruotsissa:
Cloetta Fazer AB (publ)
Pääkonttori
Klarabergsviadukten 70
Box 735
S-101 35 Stockholm
SVERIGE
mutta on se synti ja häpeä että tuotetta viedään vain ulkomaille, jos noita Suomessa valmistetaan. - SuklaaJarkko
Chi kirjoitti:
http://www.cloettafazer.se/bildbank/OBJECTS/PRODUCTS/low/403526aL.jpg
- suklaahirviö
suklaanhimo kirjoitti:
Pitää varmaan maistaa niitä Dumle-minibiteseja, jos ne ovat parempia. ;) Dumlessa joskus harmittaa se toffeen sitkoisuus, ehkä pikkupaloissa ei tätä ongelmaa ole. Mango-appelsiinidumle kuulostaa I H A N A L T A !!!!
- seidi
Chi kirjoitti:
PAH!! Ruotsalaiset vie meiltä kaiken!! Epistä!!!
- ikävä minttudumleja <3
Mintut oli parhaita. Ja ihmettelen yhä, mihin ne katosivat. :( Tosin tavalliset tulee hyvänä kakkosena.
- Chi
Rakastin minttudumleja, olivat raikkaita ja herkullisia. Vuoden taisivat olla myynnissä, sitten katosivat...;( Toinen ihana dumlemaku on appelsiini-mango(näitä saa vaan Ruotsista)!! *kuolaa* Tavalliset dumlet ok, banaanit ällöjä ja tummat hieman liiankin tummia...Lakritsidumlet joskus hyviä.
- Pimmiainen
Chi kirjoitti:
Rakastin minttudumleja, olivat raikkaita ja herkullisia. Vuoden taisivat olla myynnissä, sitten katosivat...;( Toinen ihana dumlemaku on appelsiini-mango(näitä saa vaan Ruotsista)!! *kuolaa* Tavalliset dumlet ok, banaanit ällöjä ja tummat hieman liiankin tummia...Lakritsidumlet joskus hyviä.
1. Cola (ei enää myynnissä)
2. Laku
3. Tavalliset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197