Saada hopeaa..se on aina hyvä lisä mitalilistaa,paskaa tällanen että ihmiset kannatti curlingia just tasan niin kauan ku tajuttiin että on mahdollisuus kultaan,muuten ei laji olisi kiinnostanut.Harmi että meni kultamahikset..
ei ole häpeä..
missy
3
273
Vastaukset
- Apa
Tänään vielä ahrmittaa, mutta huomenna hopea on jo kova juttu!
Olihan tää nyt uoea suoritus joukkueelta, jolta ei odotettu mitalia ollenkaan! Ensi kisoissa sitten kultaa, vai mitä?- missy
Lisää itseluottamusta..se puuttuu suomalaisilta turhan usein.Ens kerralla ollaan paras curling maa.
- -lolly-
Hopea on tosi hieno juttu! Minä ainakin hurrasin!!
Toivottavasti jätkät nähdään jäällä tulevaisuudessakin ja kannustajia riittää, muulloinkin kun pelkän kullan toivossa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874