Mielestäni eilinen finaali kaatui yksinkertaisesti taktikointivirheisiin. Peliä yritettiin tehdä aivan liian vaikeaksi, kun pelin lisi pitänyt olla aivan hallussa viimeisen kiven edulla. Mielestäni Suomen peliä vaivasi koko turnauksen ajan pieni "tyhmyys" joidenkin tilanteiden osalta, mutta silti "Uusis" ja kumppanit pystyivät ne hoitamaan. Voi olla, että maalaisjärjelläni ei kaikkia hienoimpia kuvioita tajua, mutta kun finaalissakin vastustajalla on melkein kaikki mahdolliset omat kivet pesässä, on jotain taatusti vialla.
Mutta onhan se ymmärrettävää, että finaalissa alkaa puristamaan harjanvartta liikaa, joka näkyi Suomen pelissä. Pelihän hajosi 3:n pään jälkeen täysin. MIelestäni Suomen joukkueella ei ole hävettävää, hopea on hieno saavutus. Hopea ei ole häviö tässä tapauksessa, mutta se tapa millä se tuli jää kaivelemaan. Kunniallinen parin pisteen tappio olisi ollut paljon parempi.
Cuuurling
pottu
1
350
Vastaukset 1
- uhkarohkeasti
koko kisojen ajan. Eivät juurikaan harrastaneet takeouteja, vaan aina lähes kaikki kivet pelissä. Tämä linja toimi taidolla ja tuurilla finaaliin asti, mutta sitten taktiika petti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479