Muistin,että mulla on kaapissa muovipurkissa 10 vee vanhoja vehnäjauhoja.Ei ne haisseet eltaaltuneilta,eikä ollut mitään näkyvää vikaa? Onkohan kuitenkin jotenkin "hapettuneet"?Voisko niitä käyttää?
Pilaantuuko vehnäjauho??
7
3532
Vastaukset
- hapettunut
Et ole usein kaappejasi järjestellyt sinäkään. Minulla on melkein yhtä vanhoja mämminmaltaita ja kyselisin samaa asiaa, eli elleivät haise pahalta..
onko ostettava uudet. - hajuja ovat imeneet
En usko, että ne pilalle ovat menneet, mutta voi olla uusia vivahteita maussa, jos ovat lähellä mausteita, liettä, tms. avatussa pakkauksessa.
- täti
varsinaisesti vehnäjauhot eivät pilaannu, mutta itselläni jauhojen seassa oli ns. jauhomatoja kun jauhot olivat noin kaksi vuotta liian vanhoja. madot ovat melko pieniä ja täytyy olla tarkkana että ne huomaa.
- matoman
hyi mitä matoja!!!! siis iuuuuul!!!!
- Ajasta Kysymys
Vilja on elävä tuote ja härskiintyy siinä missä muukin siementuote - etenkin jauhettuna.
- roskiin vaan
Voi olla ettei kohoa enää leipomukset vanhoilla jauhoilla.
- jauhopeukku
On pikkasen liika vanhaa, en käyttäsi. Eihän se jauhopussi nyt niin maltaita maksa, pari euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295