Auttakaa hyvät ihmiset! Mitä teen väärin, kun kiusauksista tulee niin kuivia. Käytän 1,5 kg perunasuikaleita ja siihen 2,5 dl ruokakermaa, onko liian vähän? En haluaisi aivan ylettömästi kermalla läträtä, mutta millä makua ja mehevyyttä niihin kiusauksiin oikein saisi? Broileri-, kinkku-, kasvis-, jauheliha- sun muut kiusaukset on hyviä, mutta meillä ainakin aivan liian kuivia.
Kiusaukset
6
1865
Vastaukset
- kotikokki
käytät ihan liian vähän kermaa. Itse laitan puoleen kiloon perunaa sen 2-2.5dl ruokacremeä. Kokeileppa seuraavalla kerralla niin että laitat siihen 1.5kg perunaa 4dl käyttämääsi kermaa/muuta valmistetta ja desin kevytmaitoa.
- justme
tosiaan, liian vähän kermaa. Jos et kerran halua kerman kanssa ylettömästi läträtä, mikset käytä maitoa? Itse en käytä laatikoiden teossa kermaa lainkaan, vaan n. 4dl maitoa ja kaksi kananmunaa.
- Janna
Meillä laitetaan yksi iso pussi peruna-sipuli-sekoitusta ja siihen 2,5 dl ruokacremeä. Sen lisäksi laitan sen purkin melkein täyteen (ehkä noin 2 dl) vettä, jolla huljutan ruokakermanjämät ja hulautan senkin joukkoon. Koskaan ei tule kuivaa eikä myöskään vetistä.
- hele
onnistuu...ainakin meillä tykätään...
- Riikka
Puolita ruuan aika uunissa ja kun laitat laatikon uuniin, laita vain puolet kermasta ensin. Ota välillä laatikko pois uunista ja lisää sitten loppu kerma, tai vaan lihaliemivesi. Näin ainakin itse saan mehukasta. Muista että kasvikset imevät nestettä minkä kerkeävät!:)
- Ellu
No tunnunpa todellakin olevan pihi nesteen suhteen. Tuplamäärä kermaa, tai osa maitoa ja lihalientä - näillä avuilla seuraava kiusaus uuniin. Kiitos avusta teille kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 344469
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383824Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n223162Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava5012486Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.192343Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o1941726- 201366
- 1101346
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään421266Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html711129