Heippa!
Kuinka monta kertaa viikossa laihduttajana voin syödä pastaa?
Pasta ???
7
2133
Vastaukset
- Kiril
Miksi yleensä söisit pastaa? Mikä himo siihen vetää? Sehän on vain vehnää ja turhaa vatsantäytettä. Unohda koko juttu.
- Sinap
Mä ainakin syön sillon tällön, kun ei jaksa riisiäkään keittää. Ja perunat on viel vaivalloisempii =D Siis mul on niinku niiiin himo siihen!!! Saan sellaset kiksit pastan syömisest et voi kiril kiril...ku vaan tietäisit!
Oon mä silti laihtunu joku 4 kiloo täs kolmen viikon aikan, riippuu ihan et mitä muuta syöt ja minkä verran. Ei sitä pastaakaan tarvii kokonaist kattilallist kerral vetästä =D - Keuhkosyöpäkö?
Tupakka ei tee hyvää elimistöllesi, miksi poltat? Onko mottosi, "Älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin sanon?"
- Speltistä tehtyä luomupasta...
Sinap kirjoitti:
Mä ainakin syön sillon tällön, kun ei jaksa riisiäkään keittää. Ja perunat on viel vaivalloisempii =D Siis mul on niinku niiiin himo siihen!!! Saan sellaset kiksit pastan syömisest et voi kiril kiril...ku vaan tietäisit!
Oon mä silti laihtunu joku 4 kiloo täs kolmen viikon aikan, riippuu ihan et mitä muuta syöt ja minkä verran. Ei sitä pastaakaan tarvii kokonaist kattilallist kerral vetästä =DSitä ei ainakaan syö niin suurta määrää, kuin tavallista valkoista. Vähän sama asi, kuin ruisleivän kans, jos se on täysjyvää. Kalliimpaahan tuo on, mutta ei turvota vatsaa ja vie makeanhimon. MUTTA juuri siksi keitä sitä vain pieni määrä, muutama suikale ja nauti sekin sitten hyvin hitaasti;-)
Pastan vika on siinä, et sen kans käytetään tomaattisoseita, joita ei saa edes hedelmäsokerilla makeutettuna. Siinä se hyvä dieetti onkin jo kunnolla pilattu:-(
Olen joskus onnistunut tekemään tosi hyvää tomaattisosetta luomutomaattimössöstä (pirkka tetra) ja hapankaalesta: ne vain myllätään tehosekoittajalla sekaisin ja makeutetaan jos siltä tuntuu - mutta millä? En ottanut reseptiä talteen... Kertokaa, jos kokeilette, jooko? - on himo sokeriin
sitä on saatava muutaman tunnin välein. Muuten alan vapisemaan ja pakko vetää röökii kaksin käsin. Aina vaan saatava enemmän, annokset siis ovat kasvaneet. Rahat ei enää riitä, on pakko alkaa myymään palveluitaan. Onneksi yli 50v vantaalaiset miehet haluaa ostaa palveluitani, he ovat niin kiireisiä bisnesmiehiä etteivät kerkiä normaaleihin ihmissuhteisiin. Olen lihonut muodottomaksi jo pienillä annoksilla sokeria, heti vaan lihoo ja diabetes uhkaa jos yhden lusikallisenkin laittaa sokeria suuhunsa. Nyt on vielä tullut osteoporoosikin.
- tiksu
Enpä ole ikinä miettinyt, miten usein jotakin ruokaa voi syödä, jos laihduttaa. Paremminkin on kysymys määärästä ja laadusta. Täysjyväpasta on parempi vaihtoehto kuin valkeasta jauhosta tehty, enkä näe mitään estettä sille, että sitä söisi vaikka joka päivä, kunhan pitää määrän kohtuullisena. Eli pasta on vain osa ateriaa kasvisten ja proteiinin lähteen ohella, eikä tee pastakastikkeesta turhan rasvaista. Minä en pahemmin syö perunaa, joten pasta kuuluu liki joka päivä ruokavaliooni. Olen tiputtanut painoa hiukan yli 20 kiloa, enkä ole edes harkinnut, että pastasta luopuisin.
- laihduttajatar
olen saanut 12 kiloa pois. ruokavaliossani on perunan sijaan runsaasti mm. ruispastaa ja kaurapastaa. jätä valkoinen vehnäpasta pois jotta saat kuituja enemmän muista.
teepä kunnon lounassalaatti:
jäävuorisalaattia tms.
kurkkua
paprikaa
vesimelonia
persikkaa, ananasta, mangoa tms.
broilersuikaleita
ruispastaa
pese ja pilko kasvikset. paista broiler ja anna jäähtyä. keitä ruispasta ja anna jäähtyä. sekoita kaikki (ja lisää ainakin Lidlissä myytävää kevyttä rasvatonta majoneesia). Nam!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854