Huippu-urheilija vai ei.
Tuurin armoilla?
Epäonnistunut hyppy mäestä on se jossa ei pääse kärjen tuntumaan? Häh?
Kysytään mikä syy?
Todellisuus on mysteeri jos urheilija itse vastaa.
Toden totta tuuli on se syy, pyörii mokoma ja antaa mahdollisuden heikommillekkin ponnistajille päästä leijailemaan kultaan.
Onko siis hyppääjä epäonnistunut vai saanut vain hyppyihinsä huonot tuuli olosuhteet jos putoaa käjestä kauas.
Epävarmaa huijausta koko mäkihyppy.
Hyppääjiltä sitten tentataan tietysti mitä sattuu ja saadaan vastauskseksi sitä samaa.
Miksi tämä mäki sopii sinulle näin hyvin?
Vastaus: jotenkin sen profiili on sellainen...
Miksi suksi ei luistanut tänään?
On ollut flunssaa viikko sitten. Ei sen pitäisi vaikuttaa.
Mikäs nyt kun Jandalla menee hyvin?
Se on huippu kaveri, ponnistus osuu juuri kohdalle.
Mitenkäs ponnistus tänään kun lavoja laskettiin ja nostettiin ja oli taukoja sun muita ongelmia?
No nyt onnistui ponnistuskin kohdalleen
Taitaa olla tuulesta temmattuja nuo kaikki tulokset ja tyhjästä päästä hypyt.
Huippu-urheilua?
Tulos?
0
238
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481987Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221017
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907