Onko lapseni kummeilla oikeus estää poikaani tapaamasta minua? Kuten kävi esimerkiksi vuosi sitten keväällä kun näin vahingossa oman poikani kummisetänsä autossa.Poikani ilahtui nähdessään minut.Juttelimme hetken aikaa ja kohta soi pojan kännykkä jossa kummisetänsä soitti pojalleni ja pyysi poikaa pois luotani liikkeeseen jossa kummisetänsä oli asioimassa.Rautakaupassa.
Ja tiedän että kummisetänsä näki kaupan ikkunasta että nyt on vaara-äiti puhuu poikansa kanssa.
Olisi sadoittain tapauksia mutta nyt kirjoitin vain yhden.
Siin onko tämä mielestänne normaalia-rakkaat ystäväni???
Kummien oikeudet/velvollisuudet
7
465
Vastaukset
- ...palsta.
...
- kokee
että äidin tapaaminen on pahaksi lapsen uskonelämälle, silloin hän tekee ainakin omasta mielestään oikein ja kummin velvollisuuksien mukaisesti.
Suomen Lailla saattaa asiaan kyllä olla eri näkemys, jollei sinulla ole lähestymiskieltoa lapsiisi.- hellarin tytär
ei todellakaan ole lähestymiskieltoa minulla lapsiini eikä muihinkaan.ainakaan tietääkseni.kyse on nyt puhtaasti siitä että kummit on siitä asti kun poikani syntyi-kaapanneet sen omakseen.koska he eivät ole poikaa saaneet.tässä tämä mysteerio.
Miten perustelet sen että minun tapaaminen olisi pahaksi lapsen uskon elämälle?
Tahtoisin selvät vastaukset enkä mitään kiertelyjä ja kaarteluja.vaan avoimuutta.asiallisuutta.
eihän muuten keskustelu ole keskustelua jos ei keskustella?? - Köhöh
hellarin tytär kirjoitti:
ei todellakaan ole lähestymiskieltoa minulla lapsiini eikä muihinkaan.ainakaan tietääkseni.kyse on nyt puhtaasti siitä että kummit on siitä asti kun poikani syntyi-kaapanneet sen omakseen.koska he eivät ole poikaa saaneet.tässä tämä mysteerio.
Tahtoisin selvät vastaukset enkä mitään kiertelyjä ja kaarteluja.vaan avoimuutta.asiallisuutta.
eihän muuten keskustelu ole keskustelua jos ei keskustella??Jopa on aikoihin eletty! Joko helluntailaisillakin on kummit! Nehän kun on ylpeilleet aina siitä, ettei tarvita kummeja = kummituksia!
- kokee
hellarin tytär kirjoitti:
eihän muuten keskustelu ole keskustelua jos ei keskustella??Siis vastasin ihan vain tuon aloituksesi pohjalta, en tunne sinua, enkä tilannetta, vain mitä kirjoitit. Siitä sai sellaisen kuvan, että näet lapsiasi vain joskus ja tuollakin kertaa vain vilaukselta kummisedän autossa, jonka luokse menit tervehtimään lastasi. Ja sanoit, että sinut nähtiin vaarallisena.
Tästä päättelin, että sinulla ja kummisedällä on kovin eri käsitys koko maailman menosta, ettekä ole edes puheväleissä. Miten hänestä on tullut lapsesi kummi?
En nyt siis näemmä ollenkaan ymmärrä, mitä kysyit. Miten kummi ylipäänsä voi omia lapsen? Minun lasteni kummit lähinnä rukoilevat lasten puolesta ja lähettelevät välillä kortteja tai kirjeitä. - hellarin tytär
kokee kirjoitti:
Siis vastasin ihan vain tuon aloituksesi pohjalta, en tunne sinua, enkä tilannetta, vain mitä kirjoitit. Siitä sai sellaisen kuvan, että näet lapsiasi vain joskus ja tuollakin kertaa vain vilaukselta kummisedän autossa, jonka luokse menit tervehtimään lastasi. Ja sanoit, että sinut nähtiin vaarallisena.
Tästä päättelin, että sinulla ja kummisedällä on kovin eri käsitys koko maailman menosta, ettekä ole edes puheväleissä. Miten hänestä on tullut lapsesi kummi?
En nyt siis näemmä ollenkaan ymmärrä, mitä kysyit. Miten kummi ylipäänsä voi omia lapsen? Minun lasteni kummit lähinnä rukoilevat lasten puolesta ja lähettelevät välillä kortteja tai kirjeitä.Sitä mitä minun farssissa onkin ihmetelty.Kuinka kummit voivat OMIA POIKANI? MINUN SYNNYTTÄMÄN POIKANI. Katsohan: kun poikani syntyi,luulin tekeväni hyvän teon.Pyysin heidät poikani kummeiksi,tai siis pyysimme heitä ex-ni kanssa.Kummitäti on ex-ni sisko ja hänen miehensä.
Ja siitä se sitten pikkuhiljaa alkoi,se show..
Ja nyt kun erosin pojan isästä niin...tilanne on mutkistunut aika tavalla..Vain Jumala tietää sen.
Ja on asioita joihin ei tunnu tulevan vastausta.. hellarin tytär kirjoitti:
Sitä mitä minun farssissa onkin ihmetelty.Kuinka kummit voivat OMIA POIKANI? MINUN SYNNYTTÄMÄN POIKANI. Katsohan: kun poikani syntyi,luulin tekeväni hyvän teon.Pyysin heidät poikani kummeiksi,tai siis pyysimme heitä ex-ni kanssa.Kummitäti on ex-ni sisko ja hänen miehensä.
Ja siitä se sitten pikkuhiljaa alkoi,se show..
Ja nyt kun erosin pojan isästä niin...tilanne on mutkistunut aika tavalla..Vain Jumala tietää sen.
Ja on asioita joihin ei tunnu tulevan vastausta..kummi, ´isä´ tai ´äiti jumalassa´
Kummin tehtävänä on YHDESSÄ vanhempien kanssa huolehtia lapsen kristillisestä kasvatuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970