Kokeilin luontaistuotetta ja huomasin vaikutuksen

Energisempi

Moi.
Olen 21-vuotias tietotekniikan ammattilainen ja haluan kertoa miten sain piristettyä "pöhöttynyttä" elämääni.
Ensinnäkin minun kohdallani liikunnan harrastaminen on aina jäänyt puolitiehen ja
vietän melkein kaiken aikani sisällä tietokoneiden parissa. Join paljon virvoitusjuomia että saisin energiaa ja pirteyttä. Huomasin siinä samalla että ajanmittaan minulle kertyi ylipainoa ja tunsin itseni väsyneeksi. Sitten kokeilin erästä luontaistuotetta mitä eräs tuttavani oli kehunut hyväksi. Epäilykset tuotteen vaikutuksesta karisivat heti ensimmäisen viikon aikana. Huomasin silloin jo olevani paljon pirteämpi ja energisempi. Jatkoin mielenkiinnolla kokeiluani tuotteen parissa ja jo kuukauden käytön jälkeen painoni oli pudonnut 5kg ilman mitään liikuntaa. Käytän edelleen kyseistä tuotetta koska sen ansiosta saan hyvän ja jaksavan olon, mahanikin on onnellisempi kuin sen ympärillä oleva ´pelastusrengas´ on pienentynyt =). Sokeristen virvoitus- ja energiajuomien käyttö on jäänyt miltei kokonaan pois ja liikakilot ovat saaneet kyytiä.
Jos kiinnostaa niin lisää käyttäjäkokemuksia
löytyy osoitteesta http://bodysolution.cjb.net . Klikatkaa sieltä linkkiä "Käyttäjäkokemuksia".
Toivotan kaikille hyvää syksyn jatkoa =)

T:Pirteämpi "ATK-nörtti"

25

2241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jr

Varmasti olet pirteämpi! Onhan mukana piristeitä mm. guarana, kofeiini ja metaboliitin kautta efedriini. Vaste kehittyy kuitenkin nopeasti eli kuurit toimii paremmin selkeesti kuin jatkuva käyttö. Herkille voi tietty tulla jotain lievii vieroitusoireita kuten päänsärkyy etc..

Riippuen tietysti hieman noista määristä mistä en löytänyt mainintaa nettisivuilta, mitä nopeasti vilasin.

Muutamia pointteja:
      - EC(A)-stack eli termogeeni, toimii dieetin tukena, jos pitoisuudet riittävän suuret.

eli ma-huang:n jonkun osan metaboliitti elimistössä on efedriini, joka on siis voimakas piriste. Antaa siis positiivisen "kusitestissä" efedriini/amfetamiini kohdalla, koska niiden hajoamistuotteet osittain samoja. Eli jos duuniin hakiessa testit, varoaika onneksi hyvin lyhyt, päiviä.

Guarana kofeiinin lähteenä. Piriste ja vapauttaa rasvahappoja rasvasolusta verenkiertoon --> lihasten käyttöön toivottavasti.

Vihreellä teellä myös diureettisia vaikutuksia eli nestettä vähenee. Se onneksi ei sinänsä ole oleellista, koska lähes kaikki kuitenkin juo kahvia, teetä, kaakaota joka tapauksessa.

Eli ihan kliinisesti osa näistä on todistettu toimiviksi. Toivottavasti pitoisuudet riittäviä ja toivottavasti siis sitä kautta hinta/laatu suhde olisi kohdallaan.

Valheellista pari pointtia:

Chitosan: rasvaa sitova... elimistössä aine ei valitettavasti toimi kuten lasissa. Elimistö pilkkoo jokatapauksessa rasvat oli sitoutunut tai ei. Erikseen noi xenicalit yms lääkkeet. Kuituna en oikeestaan tiedä käyttääkö paksunsuolen bakteerit tota hyväkseen.

Yucca e, luonnollinen tapa poistaa kuona-aineita on terveillä käytössä jo nyt. Elimistö on tottunut hajoittamaan, poistamaan tai varastoimaan (maksa, josta ne ei sitten tälläkään poistu) sitä balanssia tää ei muuta ja toivottavasti ei edes vaikuta =)

cardia jotain... ylimääräisten hiilareitten energia varastoituu aina rasvasoluun ihan normaalin metabolian kautta.

Mä voin olla väärässäkin, mut kerrankin tuote jolla on edellytykset toimia ja ylläpitää dieetillä aineenvaihduntaa. Samaan mekanismiin perustuvia aineita esim bodarit käyttää. Mainoslauseet lupaa aivan varmasti kuitenkin liikaa. Annoskoista riippuen veikkaisin termogeneesin edesauttavan rasvanpalamista yksilöstäkin riippuen /- 5 prossaa. Noin aikaisemman tutkimuksen perusteella.

ps. vieläkö yritykset pitää 21-vuotiaita tietotekniikan ammattilaisia listoilla? IT on metkaa aikaisemmin 21-v oli oppipoika... o tempo o mores tai jotain sinne päin =)

• Einstein

Aikas asiantuntevia kommentteja sinulla. Osa pitää varmasti paikkaansa. Tosiaan tuohan tuote toimii aika pitkälle nopeuttamalla aineenvaihduntaa ja sitä kautta laihtumaan. Joka tapauksessa varma nakki :)

• Tyttö

Laitoin tilauksen menemään..Katsotaan miten tytön käy..=) Aika kallista vain on...Kuinka kauan tuo 90kpl:purkki sitten kestää? Kerro muitakin kokemuksiasi!!!!

• Energisempi

Moi.
        Kyselit että miten pitkään tuo purkki kestää.
        Itse käytin ohjeiden mukaan, niin purkki kesti
        n. kuukauden (3 kapselia päivässä).
        Mutta nykysin käytän yhden kapselin päivässä.
        Tietysti välillä otan useammankin, mutta sekin on aivan siitä kiinni millainen on olotila.
        Välillä on ollut taukoa etten käytä ollenkaan,
        mutta tuolla yhden kapselin päivässä santsauksella varmistelen että paino pysyisi kondiksessa. Mitä olen huomannut niin ainakin sokeristen juomien ja karkkien nälkä on vähentynyt. Vettä tosin menee aika reilusti.
        Toivottavasti huomaat itsekkin positiiviset vaikutukset käyttäessäsi tuotetta :) Itselläni ainakin se on vienyt positiivisempaan suuntaan ruokailutottumuksista lähtien parempaan elämään =)
        Mukana on tietysti oma positiivinen ajattelutapa, mutta tämä tuote on auttanut siinä paljon. Mielenkiintoni tämän myötä on herännyt myös muihin terveydentilaan vaikuttaviin tuotteisiin.

• Andy

Edellinen viesti on tyypillinen luontaistuotealan mainos.

• jr

Mutta kerrankin tuotteessa oli jotain perääkin. =)

• hannamari

Eikö tätä tuotetta saa mistään muualta kuin tilattua postin kautta? Esim. luontaistuoteliikkeistä?

• JJ

Itse olen käynyt tutustumassa tuoteeseen myös Oulussa sijaitsevassa Wellness Shop nimisessä liikkeessä.
        Vastaavia putiikkeja on joitain Suomessa.
        Ainakin noilta web-sivuilta löytyy tarkemmat yhteystiedot.

• ek
        JJ kirjoitti:

Itse olen käynyt tutustumassa tuoteeseen myös Oulussa sijaitsevassa Wellness Shop nimisessä liikkeessä.
        Vastaavia putiikkeja on joitain Suomessa.
        Ainakin noilta web-sivuilta löytyy tarkemmat yhteystiedot.

No vähän on pitkä matka lähteä Ouluun jonkin luontaistuotteen takia, noin 400 km yhteen suuntaan...
        Kävin kyllä sivuilla, mutta ei siellä jälleenmyyjistä puhuta mitään. Löytyy kyllä Oulun yhteystiedot, muttei näiden muiden "putiikkien".
        Sinänsä mielenkiintoinen tuote, mutta jos saatavuus on näin hankalaa, niin olkoon!

• JJ
        ek kirjoitti:

No vähän on pitkä matka lähteä Ouluun jonkin luontaistuotteen takia, noin 400 km yhteen suuntaan...
        Kävin kyllä sivuilla, mutta ei siellä jälleenmyyjistä puhuta mitään. Löytyy kyllä Oulun yhteystiedot, muttei näiden muiden "putiikkien".
        Sinänsä mielenkiintoinen tuote, mutta jos saatavuus on näin hankalaa, niin olkoon!

Miksi lähteä Ouluun saakka, jos tuotteen voi tilata myös netin kautta ?! Tilauksen voi tehdä yksinkertaisella kaavakkeella netistä tai vielä helpommin soittamalla suoraan putiikkiin.
        Tiedothan löytyy sivuilta. Jos kiinnostusta on niin kannattaa ihmeessä kokeilla. Eihän se ota jos ei annakkaan =)

• Mauri Antero
        JJ kirjoitti:

Miksi lähteä Ouluun saakka, jos tuotteen voi tilata myös netin kautta ?! Tilauksen voi tehdä yksinkertaisella kaavakkeella netistä tai vielä helpommin soittamalla suoraan putiikkiin.
        Tiedothan löytyy sivuilta. Jos kiinnostusta on niin kannattaa ihmeessä kokeilla. Eihän se ota jos ei annakkaan =)

Vai ei ota jos ei annakkaan??? No ottaa ainakin rahaa ja aika pirusti ottaakin. Ja tietty vielä postimaksutkin päälle.

Uskooko joku todellakin näihin humpuukijuttuihin? Onko aiheen aloittajan lisäksi muita, joille tämä tuote olisi "tehonnut"?

Paras keino laihdutukseen on syödä vähemmän kuin kuluttaa ja lisätä liikuntaa!

• Marja
        Mauri Antero kirjoitti:

Vai ei ota jos ei annakkaan??? No ottaa ainakin rahaa ja aika pirusti ottaakin. Ja tietty vielä postimaksutkin päälle.

Uskooko joku todellakin näihin humpuukijuttuihin? Onko aiheen aloittajan lisäksi muita, joille tämä tuote olisi "tehonnut"?

Paras keino laihdutukseen on syödä vähemmän kuin kuluttaa ja lisätä liikuntaa!

Kerroppa mistä saa luontaistuotteita halvalla.
        Ei sitten mistään! Aika tyyristä hommaa on mutta
        sen halvemmalla ei saa mistään.

• ak

Mielenkiintoinen asia. Pitää testata :o)

• Emmi

Minulle ei apukeinot ole ollenkaan pahasta. Saisi vain tuota läskiä poistettua.

• Perhonen ?

Aloitin tuotteen kokeilun. Katellaan millaisia tuloksia ilmenee =)

• Kata

Samalla linjalla ollaan.Voidaan vaihtaa mielipiteitä kun nähdään tuloksia.

• Virhe

Juu,

kyseinen tuote on tuttu. Tein elämäni virheen kun uskoin mainoslauseita ja kokeilin tuotetta. Painonpudotuksesta ei tietoakaan. Sen sijaan vatsa meni sekaisin. Uloste veristä. Koko ajan levoton olo eikä unesta tietoakaan. Tämän lisäksi hiukset rupesivat tippumaan ja potenssi hävisi kokonaan. Muuten ihan hyvä tuote...

En suosittele ellei harkitse itsensä tappamista.

• JJ

Harmillista että sinulla on ollut huonoja kokemuksia. Ensimmäistä kertaa kuulen tapauksesta missä olisi kuvaamasi oireet. Voihan olla että tuote ei sovi kaikille, mutta mitä olen muuten kuullut, niin palaute on aina ollut positiivista.

• mk
        JJ kirjoitti:

Harmillista että sinulla on ollut huonoja kokemuksia. Ensimmäistä kertaa kuulen tapauksesta missä olisi kuvaamasi oireet. Voihan olla että tuote ei sovi kaikille, mutta mitä olen muuten kuullut, niin palaute on aina ollut positiivista.

Millasia kokemuksia ihmisillä on tästä tuotteesta ollut? Paljonko ihmiset on laihtuneet? Aattelin vaan, kun kerroit et kuulit ekaa kertaa noista huonoista vaikutuksista. Ois kiva kuulla. :)

• JJ
        mk kirjoitti:

Millasia kokemuksia ihmisillä on tästä tuotteesta ollut? Paljonko ihmiset on laihtuneet? Aattelin vaan, kun kerroit et kuulit ekaa kertaa noista huonoista vaikutuksista. Ois kiva kuulla. :)

KÄYTTÄJÄKOKEMUKSIA :

Riitta, Porista
        Olen kamppaillut ylipainon kanssa koko elämäni ja kokeillut mitä erilaisimpia dieettejä, ilman menestystä. Nyt olen laihtunut 29kg 5 kuukaudessa.
        -----------------------------------------------------------
        Veikko Martinviita
        Minulla on ollut ylipainoa 20 vuotta. Body Solutionin avulla olen päässyt 130 kilosta 85 kiloon ainoastaan 5 kuukaudessa. Ihoni on hyvin kiinteä, olen täynnä energiaa.
        Joachim Heberlein, Bischbergistä
        Olen laihtunut 12kg ensimmäisten 6 viikon aikana ja seuraavien 6 viikon aikana vielä 3kg. Jo yli 5 vuotta olen pitänyt painoani yllä vain yhdellä yrttikapselilla päivässä. Myös molemmat lapseni, 9- ja 11-vuotiaat ovat saavuttaneet hienoja tuloksia. Tunnemme itsemme hyväkuntoisiksi ja olemme suoritus- kykyisempiä.
        Renate Smith
        Olen tiputtanut 31kg 4 kuukaudessa. Sitä kautta sydämen rytmihäiriöt ovat vähentyneet ja ennen kaikkea verensokeri on kadonnut. Lääkärini on innoissaan.
        Brigitte Strasser, 46v, 4 lasta
        Olen käyttänyt Body Solutionia huhtikuusta 2001 lähtien. Siihen aikaan tein 19 tunnin päivää, klo 5-17 töissä ja
        klo 17-23 kotityötä uudessa talossamme. Tämän stressin alaisena lihoin koko ajan. Kiitos Body Solutionin, 3 kertaa päivässä, sain uskomattoman paljon energiaa ja olin paljon suorituskykyisempi. 4:ssä kuukaudessa laihduin 8kg ja mikä minua eniten hämmästytti, laihduin ongelmakohdistani, vyötäröltä 9cm, lanteilta 6cm ja jopa reisistä 5cm. Olin ihastunut tulokseen ja olen yhä vielä. Vaatekokoni muuttui 42:sta 36:een ja olen pysynyt siinä yhdellä kapselilla päivässä.

Lisää : http://bodysolution.cjb.net

• tiitsu
        mk kirjoitti:

En jaksa uskoa tähän niinkuin en muihinkaan laihdutusvalmisteisiin! Jos ne tehoaisivat, eihän maailmassa enää olisi lihavia ihmisiä. Joten samaa kastia tämäkin Kuponkiuutisten hömppäjuttujen kanssa.

• jr

Jotkut on herkempiä kuin toiset, mutta onhan tossa aika järeitä aineita kuten efedriini, amfetamiini esiasteita--> kyllä jotain sivareita on odotettavissa. Toi rauhattomuus viitaisi efeen.

Yksinään toi ei toimi, se on 100% varma, vaan nimenomaan dieetin tueksi etc... boostiksi treenaukseen. Huonon ruokavalion virheitä ei näin heikkotehoiset korjaa van siihen tarvitaan sitten paljon äkäsempiä aineita, jotka onneksi on 50-luvun sekoilujen jälkeen vedetty takaisin sinne puunjalostusteollisuuden käyttöön.

• Virhe
        jr kirjoitti:

Jotkut on herkempiä kuin toiset, mutta onhan tossa aika järeitä aineita kuten efedriini, amfetamiini esiasteita--> kyllä jotain sivareita on odotettavissa. Toi rauhattomuus viitaisi efeen.

Yksinään toi ei toimi, se on 100% varma, vaan nimenomaan dieetin tueksi etc... boostiksi treenaukseen. Huonon ruokavalion virheitä ei näin heikkotehoiset korjaa van siihen tarvitaan sitten paljon äkäsempiä aineita, jotka onneksi on 50-luvun sekoilujen jälkeen vedetty takaisin sinne puunjalostusteollisuuden käyttöön.

Seurasin kyllä käyttöohjeita hyvinkin tarkasti.

HYKS:issä muuten todettiin että en suinkaan ollut ensimmäinen joka oli ko. tuotteen takia hoidossa. Olin kuulemma päässyt helpolla...

• Mariko
        Virhe kirjoitti:

Seurasin kyllä käyttöohjeita hyvinkin tarkasti.

HYKS:issä muuten todettiin että en suinkaan ollut ensimmäinen joka oli ko. tuotteen takia hoidossa. Olin kuulemma päässyt helpolla...

Jos ulosteesi on veristä ja hiukset lähtee päästä, niin oireet eivät mitenkään viittaa tähän tuotteeseen. Taidat olla muuten vakavasti sairas. Tätä tuotetta ei saisi edes myydä jos aiheuttaisi noita oireita. Olet tainnut vetää jotain ihan muuta. Varmaan viegaraa Venäjän mailta ostettuna. Ne on myrkkyä!

• Virhe
        Mariko kirjoitti:

Jos ulosteesi on veristä ja hiukset lähtee päästä, niin oireet eivät mitenkään viittaa tähän tuotteeseen. Taidat olla muuten vakavasti sairas. Tätä tuotetta ei saisi edes myydä jos aiheuttaisi noita oireita. Olet tainnut vetää jotain ihan muuta. Varmaan viegaraa Venäjän mailta ostettuna. Ne on myrkkyä!

Tietysti olen sairas. Ei kai muuten tuollaisia oireita olisi. Kummasti ne alkoi sen jälkeen kun aloitin ko. tuotteen käytön. Toipumiseen menikin sitten vähän kauemmin.

Älkää hyvät ihmiset uskoko että kaikki mitä myydään on turvallista vain sen takia että sitä myydään. En usko että tämä tuote tulee olemaan kauan markkinoilla. Toivottavasti ei tule kuolonuhreja ennen kuin se kielletään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe