Riitaa pimppakarvojen ajelusta

Karvapää

Avomieheni ei pidä karvoista, joten olen ajellut suunnilleen kaikki alapäänkin karvat pois. Nyt hän kuitenkin valittaa, että karvat raapivat häntä rakastellessa ja helliessä silloinkin, kun olen ne juuri ajanut. Ei seksiä, vain riitaa. Ajelen karvat huolellisesti, mutta yhtään huolellisemmin ajaessani alkaa herkkä alapään iho vuotaa verta, joten pakostakin jonkinlainen sänki jää. Karvoja ei kuitenkaan saisi kasvattaa takaisin, koska hän ei pidä karvoista. Mitä tehdä?

36

5882

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posliinin nuolija

Älä ajele koneella. Käytä siihen tarkoitettuja karvanpoistovoiteita.

• ............

Voiteet ei sovi herkälle iholle ollenkaan.

• karvaton

meillä on toisi. vaimoni ei suostu ajamaan itseään posliiniksi ei sitten millään. itse olen nyt taas ollu jo jonkin aikaa täysin karvaton ja sileä ja pidän olotilastani. kerroppa millä saan vaimoni suostumaan asiaan - ettei tulisi riitaa.

• Sanna

Minä en ajaisi mistään hinnasta. Sitähän näyttäisi ihan lapselta. Pedofiilitunnelama siitä tulisi..

• Ihan kauheeta!

Mä varmaan eroisin sun tilanteessa. Mä en varmaan jaksais jatkaa jos suhde olis tolleen kriisissä. Mun aviomies sano kans ettei tykkää karvoista ja mähän vedin kaikki veks. Pää palelee hiukan mut on tosi siistii kun ei tartte enää koskaan istuu kampaajalla.

• luonnollinen mies

Maailmassa on miehiä, jotka pitää pimppakarvoista. En houkuta ketään eroamaan, mutta mieti saako parisuhteessa toista ihmistä pompotella sillä tavalla kuin miehesi tekee?

• Karvapää

No, älkääs nyt ihmiset! En tarkoittanut, että olisin vain miestä miellyttääkseni ajanut karvat pois (ja ajan ne muuten sillä samalla ladyshavella, millä jalat ja kainalotkin). Olenhan muutenkin siistinyt bikinirajaa ja nuolemisen miellyttävyyteen vaikuttaakseni ajelin vähän lisää pois, jätin pienen kiitoradan. Eihän minua tässä pompotella, mutta onhan ongelma jos sänki raapii ja inhottavaa on myös, jos joutuu kakomaan karvoja kurkustaan nuolemisen aikana ja jälkeen. Niinpä. Mitä siis tehdä?

• kielipertti
        Karvapää kirjoitti:

No, älkääs nyt ihmiset! En tarkoittanut, että olisin vain miestä miellyttääkseni ajanut karvat pois (ja ajan ne muuten sillä samalla ladyshavella, millä jalat ja kainalotkin). Olenhan muutenkin siistinyt bikinirajaa ja nuolemisen miellyttävyyteen vaikuttaakseni ajelin vähän lisää pois, jätin pienen kiitoradan. Eihän minua tässä pompotella, mutta onhan ongelma jos sänki raapii ja inhottavaa on myös, jos joutuu kakomaan karvoja kurkustaan nuolemisen aikana ja jälkeen. Niinpä. Mitä siis tehdä?

Minusta kaverisi ei tarttis olla ihan noin ronkeli. Pyydä vaikka kaverias ajelemaan sänki pois ladyshavellasi, sehän voi olla ihan kiihottavakin toimenpide :) Jos nyt karva tai toinenkin tulee suuhun, niin pyyhkäisee sen vaan pois suupielestä, eikä ota tollaisesta mitään turhia herneitä.

Mä en ees viitsi kertoa, mitä kaikkea onkaan tullut kielellä livottua naisen toosasta, alkaen esim. omasta spermasta...:)) Seksi on kivaa oikean kumppanin kanssa, nauttikaa ja jättäkää turha nipoilu poijjes.

• kielimies
        Karvapää kirjoitti:

Josko nyppisit ne karvasi pois, niin olis varmaan pitempää taukoo sieltä pellen puolelta

• jepu

Herää väkisin kysymys, millaistahan mahtaa olla seurustelu sinun kanssasi? Olisit valmis _eroamaan_ moisen takia?
        Missään parisuhteessa ei kaikki ole täydellistä,
        eikä mikään ole fiksumpaa kuin kertoa toiselle mistä kiikastaa, on ainakin toisella mahdollisuus korjata asia jos se on mahdollista, ja tässä tapauksessa on.
        Onnea vain suhteellesi, mikäli sellaisessa olet, pitkäkestoisuudesta en sitten tiedä, ottaen huomioon ongelmankäsittelypolitiikkasi...

• me&myself
        jepu kirjoitti:

Herää väkisin kysymys, millaistahan mahtaa olla seurustelu sinun kanssasi? Olisit valmis _eroamaan_ moisen takia?
        Missään parisuhteessa ei kaikki ole täydellistä,
        eikä mikään ole fiksumpaa kuin kertoa toiselle mistä kiikastaa, on ainakin toisella mahdollisuus korjata asia jos se on mahdollista, ja tässä tapauksessa on.
        Onnea vain suhteellesi, mikäli sellaisessa olet, pitkäkestoisuudesta en sitten tiedä, ottaen huomioon ongelmankäsittelypolitiikkasi...

...Minäkin eroaisin!!!Minuahan ei äijät komentele! Jos itse pidän karvoistani, niin siinä ei ole kellään nokan koputtamista. Säälittävää että joku antaa alistaa itsensä tuollaiseen!

• jepu
        me&myself kirjoitti:

...Minäkin eroaisin!!!Minuahan ei äijät komentele! Jos itse pidän karvoistani, niin siinä ei ole kellään nokan koputtamista. Säälittävää että joku antaa alistaa itsensä tuollaiseen!

..vaan kun parisuhteessa on kaksi, ei siis me&myself, vaan me&you...pidähän siis hyvä suhde yllä itsesi kanssa.
        Jos miehen pitäisi valita, sinunko vai alkuperäisen kirjoittajan luonteinen nainen, pisteet menevät ylivoimaisesti alkuperäiselle kirjoittajalle, hänelle sentään on merkitystä toisenkin osapuolen ajatuksilla eikä vain omillaan...päin vastoin kuin sinulla. Yksinäistä elämää, elä se hyvin.

• me&myself
        jepu kirjoitti:

..vaan kun parisuhteessa on kaksi, ei siis me&myself, vaan me&you...pidähän siis hyvä suhde yllä itsesi kanssa.
        Jos miehen pitäisi valita, sinunko vai alkuperäisen kirjoittajan luonteinen nainen, pisteet menevät ylivoimaisesti alkuperäiselle kirjoittajalle, hänelle sentään on merkitystä toisenkin osapuolen ajatuksilla eikä vain omillaan...päin vastoin kuin sinulla. Yksinäistä elämää, elä se hyvin.

...ei todellakaan kerro kaikkea ihmisestä. Minulla on ihana tyttöystävä. Pidän enemmän tytöistä koska miehet on just tollasia juntteja ja aina komentelemassa ja uhoamassa. Niin että enpäs edes huolisi sinua, ähäkutti!!!=D

• jepu
        me&myself kirjoitti:

...ei todellakaan kerro kaikkea ihmisestä. Minulla on ihana tyttöystävä. Pidän enemmän tytöistä koska miehet on just tollasia juntteja ja aina komentelemassa ja uhoamassa. Niin että enpäs edes huolisi sinua, ähäkutti!!!=D

...sillä olen nainen :D

• ..........
        Karvapää kirjoitti:

Minulle mies on sanonut että eivät karvat rakastellessa häiritse, nuolemisessa ehkä. Niin en ihan ymmärrä miten sänki häntä niin häiritsee..

• karviaismarja

Laita jotain rasvaa,pehmentää karvojakin...kai.Mitähä mä sit tekisin ku karvat "rehottaa suorina" ku vanhalla akalla ja en millään viitsis niitä poistaakaan,en tahdo näyttää pikkutytöltä alapäästä!!Ei ne karvat suuhun tule kun levittää häpyhuulet karvoineen.

• jepu

Siinä olet oikeassa, että pehmentävät rasvat ja geelit tosiaan auttaa,kun antaa hetken vaikuttaa ennen ajelemista.
        "vanha akka" ongelmaan taas auttaa kun saksilla siistit karvoja lyhyemmiksi :)

• huhhuh

nyt ole ihan tosissasi? Ja vieläkö annat tollaselle paskiaiselle? saat parempaa, joten miksi kituisit tollasessa?

• voi että sentään

Mihin tämä mies sinussa rakastui? Hae nyt ihmeessä itsellesi mies jolle kelpaat sellaisena kuin olet. Joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet. En kyllä voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn sellaisen kanssa joka valittaa ulkonäöstäni. Arvosta itseäsi!

• kokenut

Miten näin pinnallisesta(karvat on pinnassa) voi ihmiset kiukutella ja kirjotella näin paljon .Sydänsurut ja eromurheet ymmärrän mut kamaan ....On niitä parisuhteessa vaikeampiakin asioita ratkottana.Keskittykää olennaiseen !!

• Karvapää

Mikä sitte on olennaista? Eikös parisuhteessa olennaista ole juuri ne "pienet" asiat; kuka tiskaa, kenen kavereita tavataan, kenen karvat rehottaa ja kenen ei... Juuri näistä asioista riidat lähtevät kehittymään ja juuri näiden asioiden takia myös erotaan.

Mieheni parta raapi ennen ihoni hilseileväksi ja kipeäksi. Siispä hän ajaa sen huolellisesti joka päivä, vain minun takiani. Ei ole mikään pikkujuttu, jos ei tee mieli pussailla, koska se sattuu. Ei ole myöskään mikään pikkujuttu, jos ei tee mieli hyväillä ja sekstailla, koska se sattuu. Parisuhteessa toisen huomioiminen on tärkeää ja sen pitäisi lähteä jostain aivan muualta kuin ruusujen ostamisesta puolivuosittain...

Kiitos muuten teille fiksuille vinkeistä, kokeilen sitä rasvan käyttöä. (Olen aimminkin rasvannut, mutta välillä se pääsee unohtumaan, viime aikoina vielä enemmän)

• reetu

Siis me ollaan oltu vaimoni kanssa täysin posliineja jo parikyt vuotta ja kumpikin rakastaa sitä ihanaa olotilaa. Laitapa se mies ajamaan ne karvat jos et voi voiteita käyttää. Meillä se ainakin toimii osana esileikkiä. Mä olen ihan kuumana koko päivän kun tiedän että illalla pääsen ajamaan vaimoltani häpykarvat tai yleensä
      sen pienen sängen. Aina helpompaa mitä useimmin ajaa.

• minä

ihan sairasta. ÄLLÖÄ!

• Sari

Sano miehellesi, että hänen pitää päättää mitä haluaa. Ja haluatko itse ajella kaiken pois? Jos et halua, älä aja. Ne on sun karvas!

• veera

käskeppä miehesi leikkauttaa vaikka korvat pois, mitäpä hän siihen tuumaa ja miettikää sitten mikä on tärkeintä tai mieti sinä, eihän kaikkea ole pakko tehdä toisen mieliksi jos ei itse halua, jos ukkos ei halua sinua karvoneen päivineen anna olla.

• karvapää

On ehkä jonkin verran eri asia ajaa karvoja kuin korvia, don't you think?

• veera
        karvapää kirjoitti:

On ehkä jonkin verran eri asia ajaa karvoja kuin korvia, don't you think?

mutta sittenhän sinä näet että kaverisi vaati vähän tyhmiä. Eikö sinulla saa olla omaa mieltä omasta itsestäsi vaan annatko toisen määrätä omasta kehostasi, miksi? alistaako hän sinua.

• karvapää
        veera kirjoitti:

mutta sittenhän sinä näet että kaverisi vaati vähän tyhmiä. Eikö sinulla saa olla omaa mieltä omasta itsestäsi vaan annatko toisen määrätä omasta kehostasi, miksi? alistaako hän sinua.

Mikä tässä nyt on sulle niin hälytyskelloja kilistävää? Tottakai määrään itse omasta kropastani ja karvoistani! Ei mun mies mitenkään tyhmiä vaadi, ymmärrän erittäin hyvin, mikä tilanne on, koska, kuten kerroin, hänenkin parransänkensä ennen raapi minua pahasti. Ajelen edelleenkin pimppakarvani pientä kiitorataa lukuunottamatta siksi, että A. mieheni pitää siitä (nyt rasvaan kunnolla, eikä hän raapiudu) B. Tunnen oloni seksikkääksi C. Karvoja ei joudu niin paljon kultani suuhun, kun hän nuolee minua D. Stringeistä ei pursua sivuilta karvoja E. Voin rauhassa käyttää, millaista uikkaria haluan.

Mikä minun mieleni tästä asiasta sitten SINUN MIELESTÄSI oli?!!

Jos mieheni mua alistaa, niin se on sitten vastavuoroista roolileikkiä petissä ja ihan toinen juttu. ;)

• veera
        karvapää kirjoitti:

Mikä tässä nyt on sulle niin hälytyskelloja kilistävää? Tottakai määrään itse omasta kropastani ja karvoistani! Ei mun mies mitenkään tyhmiä vaadi, ymmärrän erittäin hyvin, mikä tilanne on, koska, kuten kerroin, hänenkin parransänkensä ennen raapi minua pahasti. Ajelen edelleenkin pimppakarvani pientä kiitorataa lukuunottamatta siksi, että A. mieheni pitää siitä (nyt rasvaan kunnolla, eikä hän raapiudu) B. Tunnen oloni seksikkääksi C. Karvoja ei joudu niin paljon kultani suuhun, kun hän nuolee minua D. Stringeistä ei pursua sivuilta karvoja E. Voin rauhassa käyttää, millaista uikkaria haluan.

Mikä minun mieleni tästä asiasta sitten SINUN MIELESTÄSI oli?!!

Jos mieheni mua alistaa, niin se on sitten vastavuoroista roolileikkiä petissä ja ihan toinen juttu. ;)

no lueppas tuo sinun ensimmäinen kirjoitus, siitä saa sen käsityksen että hän komentelee sinua ja sinä teet mitä hän käskee, ajelet hänen käskystä pimmpakarvoja niin että veri lentää hoh hoijaa... ja sitten se ukkosi ei pidäkkään siitä ja riitelette vain ettekä rakastele? No eihän silloin ole mitään vialla, eihän.

• Sanna

Että jos ei kelpaa, niin ole ilman. Ja osta hieromasauva. Johan kohta lakkaa arvostelemasta. Tai käske hänet ajelemaan omiaan.

• nahkaesa

Osta tosiaan hieromasauva. Ja aja ittes poslariksi. Sitte tökit ittees sitä dibdoa ja haaveilet omasta (entisestä) ukostasi. Näin vaan on.

• MLKMLKMKL

aNNA KARVOJEN KASVAA, VAIHDA MIESTÄ JA MENE KIRJASTOON ,LAINAA KIRJA MISSÄ SELVITETÄÄ MIKSI MEILLÄ ON KARVAT TIETYISSÄ PAIKOISSA.

• moitittu kaikesta

Herää kysymys, miksi pitää loukata toista liian suorilla ja ronskeilla puheilla? Jotkut ihmiset ei osaa ajatella, että sanatkin loukkaa. Ja vaatimukset, varsinkin seksiin liittyen. Toisen kunnioittaminen, missä se on jos vaatii karvojen ajelua ja valittelee pistelystä ja vähän kaikesta? Ja varsinkin jos tehokeinona alkaa pihdata.

• brasilialainenpimppa

Mikset vahaa niitä pimppakarvojasi pois? Ei tule kovaa sänkeä ja karvat pysyvät kauan poissa. Itse käyn brassivahauksessa kerran kuussa ta kahdessa. Karvat kasvavat takaisin pehmeämpinä kuin ajelemalla. Helppoa ja kätevää.

• sängetön

Vahaa ne karvat. Minä olen vahannut 12 vuotta, eikä tule mitään sänkeä. Eka kerta sattui mutta sen jälkeen ei tunnu missään. Ja kyllä, vahaan ihan kaikki pois.

• Anonyymi

Vaihda ukkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6196
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5131
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      66
      4256
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3854
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3611
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3168
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2489
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1597
    Aihe