Missä kaikkialla voi tällainen mattimeikäläinen kesällä mennä pelaamaan rantalentistä Pohjois-Suomessa? Onko missään ns. avoimia pelejä, joihin voi mennä mukaan vai onko kaikki tarkoitettu vain ammattilaisille? Kiitos asiallisista vastauksista ja mukavaa kevättä kaikille kesää odotellessa.
Suomessa kentät?
1
1325
Vastaukset
- jiippa
Ainakin täällä keskisessä Suomessa on jos jonkin sorttista peliä mihin voi tulla sekaan palloilemaan taitotasosta riippumatta, oman tasoinen porukka kun selviää vasta pelaamalla. Pelaamaan pääsemisen edellytyksenä on kuitenkin osoittaa rohkeutta kysyä pääseekö mukaan pelaamaan -ketään ei olla vielä vasten tahtoaan kiskottu kentälle ;) Mutta asiaan, jos tarkoitat erilaisia turnauksia niin niissä on yleensä omat sarjansa harrastelijoille, poislukien toki Pro tour ja vastaavat avoimet kilpailut. Alueen sanomalehtiä kannattaa katella ja sitten joitain turnauksia ilmoitellaan myös lentopalloliiton sivuilla http://www.lentopalloliitto.fi/beach_volley/ sekä Kiila-lehdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355