Iltalehti,jos lordin show kielletään...

Ninnu7

Pääsekö Suomen jokin edustaja edustamaan silti Atenaan?

197

28410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiellettäis?

      Ei pidä ottaa liian vakavasti,sehän on viihdettä ja musiikkia siinä missä muutkin kappaleet,ei tuo niin hirveä ole.

      • suski

        Olen samaa mieltä,suurta teatteria ja hyvää musiikkia.Ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti!
        Ja olihan tuo Ruslanan vai mikä lie voittokappale aika`"raju" ja show myös, mennä vuosina!Musiikistahan siellä kilpaillaan!!!


      • no tottakai

        Millos suomi ois pärjänny tavallisilla virsillä. Oispaha kerrankin erikoinen esitys. Ei muuta kuin mukaan vaan alkuperäisellä esityksellä.


      • Tuomari30

        Kerranki saadaan euroviisuihin jotain tolkkua. Siel on aina niin mauttomia biisejä, joka maalla samantyylinen kappale jotka ei eroa toisistaan mitenkään. Mut eiköhän Suomen biisi tule jäämään kaikkien mieleen...


      • ei fani
        no tottakai kirjoitti:

        Millos suomi ois pärjänny tavallisilla virsillä. Oispaha kerrankin erikoinen esitys. Ei muuta kuin mukaan vaan alkuperäisellä esityksellä.

        sinne vaan taas suomalaiset menee munaan ittensä ja toi porukka sais jättää suosiolla noi naamarinsa ja sun muut tilpehöörit päältään pois on tosi lapsellisen näköstä.


      • näin...
        ei fani kirjoitti:

        sinne vaan taas suomalaiset menee munaan ittensä ja toi porukka sais jättää suosiolla noi naamarinsa ja sun muut tilpehöörit päältään pois on tosi lapsellisen näköstä.

        HEI vit.n vamppi...!! toi LORDI pärjää maailmalla tosi hyvin esim. saksassa, mut mene nyt jumalauta tarjoon niille jotain metsäketoo tai muuta samaa renkutusta, kyl siinnä meille naurettais. eiköhä nyt vaan olla tyytyväisiä tähän minkä kansa äänesti...:)


      • KÖYHÄÄ SAARNATA MORAALISTA ...
        .... kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/2006/03/14/200603134239939_uu.shtml

        Minun mielestäni asia on selvä!

        Suurin osa suomalaisista äänesti Lordia ja Lordi euroviisuihin valittiin. Niin sinne se saa mennä enemmistön mielipiteen mukaan.

        Miksi jotkut suvaitsemattomat ihmiset tästä jaksavat viellä valittaa? Lordi ei todellakaan ollut huono, jos se oli enemmistön mielestä paras. Johtunee vain että nämä ihmiset eivät itse pidä hevi-musiikista, jotka Lordia ei sinne halua.

        Ja mitä ihmiset ovat saarnaamaan hevi-kulttuurista. Suurimman osan negatiivisestä palautteesta ovat antaneet ihmiset, jotka eivät tiedä kyseistä musiikista mitään.

        Itse en kuuntele hevi-musaa, mutta tässä tapauksessa oli hyvä kritisoida ihmisten asenteita.

        YHTEENVETO:
        Eli turha itkeä, jos paras voittaa ja oma suosikki ei. Vai pitäisikö aina, kun omasta mielestä enemmistö äänestänyt väärää voittajaa niin vaatia toista voittajaa tai haukkua musiikkia, josta ei itse pidä!!!


      • kiiski
        suski kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,suurta teatteria ja hyvää musiikkia.Ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti!
        Ja olihan tuo Ruslanan vai mikä lie voittokappale aika`"raju" ja show myös, mennä vuosina!Musiikistahan siellä kilpaillaan!!!

        Ite en ihan hirveesti kyll tollasta musiikkia kuuntele,mutt jos se muka ois niin huono, niin ei kai sitä ois suomea edustamaan valittu..
        kerrankin musta tuntuu,ett suomella vois olla mahkuja EROTTUA joukosta ja ehkä jopa voittaa..!!
        Biisissä on kiva melodia,ja show on hieno!


      • tällänen
        KÖYHÄÄ SAARNATA MORAALISTA ... kirjoitti:

        Minun mielestäni asia on selvä!

        Suurin osa suomalaisista äänesti Lordia ja Lordi euroviisuihin valittiin. Niin sinne se saa mennä enemmistön mielipiteen mukaan.

        Miksi jotkut suvaitsemattomat ihmiset tästä jaksavat viellä valittaa? Lordi ei todellakaan ollut huono, jos se oli enemmistön mielestä paras. Johtunee vain että nämä ihmiset eivät itse pidä hevi-musiikista, jotka Lordia ei sinne halua.

        Ja mitä ihmiset ovat saarnaamaan hevi-kulttuurista. Suurimman osan negatiivisestä palautteesta ovat antaneet ihmiset, jotka eivät tiedä kyseistä musiikista mitään.

        Itse en kuuntele hevi-musaa, mutta tässä tapauksessa oli hyvä kritisoida ihmisten asenteita.

        YHTEENVETO:
        Eli turha itkeä, jos paras voittaa ja oma suosikki ei. Vai pitäisikö aina, kun omasta mielestä enemmistö äänestänyt väärää voittajaa niin vaatia toista voittajaa tai haukkua musiikkia, josta ei itse pidä!!!

        Tällänen musiikki ja esitys on naapurissa nyt todella "IN".....joten pisteitä ropisee sieltä täydet, tuutintäydeltä;-))


      • Nimetön
        tällänen kirjoitti:

        Tällänen musiikki ja esitys on naapurissa nyt todella "IN".....joten pisteitä ropisee sieltä täydet, tuutintäydeltä;-))

        Ei sen enenpää kuin kultamitaleita suomalaisille jääkiekossa. Että siinä sulle!


      • Nimetön
        ei fani kirjoitti:

        sinne vaan taas suomalaiset menee munaan ittensä ja toi porukka sais jättää suosiolla noi naamarinsa ja sun muut tilpehöörit päältään pois on tosi lapsellisen näköstä.

        Jos ne jättäisi naamarit pois niin kyukaan ei äänestäisi sellasia pöhöttyneitä pappoja. Ne on vanhoja miehiä jotka leikkii nuoria , "peter pan" ilmiö. Tusinatuote ilman pukujaan ja ääntä niillä ei ole laisinkaan.


      • on perkele
        KÖYHÄÄ SAARNATA MORAALISTA ... kirjoitti:

        Minun mielestäni asia on selvä!

        Suurin osa suomalaisista äänesti Lordia ja Lordi euroviisuihin valittiin. Niin sinne se saa mennä enemmistön mielipiteen mukaan.

        Miksi jotkut suvaitsemattomat ihmiset tästä jaksavat viellä valittaa? Lordi ei todellakaan ollut huono, jos se oli enemmistön mielestä paras. Johtunee vain että nämä ihmiset eivät itse pidä hevi-musiikista, jotka Lordia ei sinne halua.

        Ja mitä ihmiset ovat saarnaamaan hevi-kulttuurista. Suurimman osan negatiivisestä palautteesta ovat antaneet ihmiset, jotka eivät tiedä kyseistä musiikista mitään.

        Itse en kuuntele hevi-musaa, mutta tässä tapauksessa oli hyvä kritisoida ihmisten asenteita.

        YHTEENVETO:
        Eli turha itkeä, jos paras voittaa ja oma suosikki ei. Vai pitäisikö aina, kun omasta mielestä enemmistö äänestänyt väärää voittajaa niin vaatia toista voittajaa tai haukkua musiikkia, josta ei itse pidä!!!

        s......tana lordi voitti ja se menee ateenaan edustaan suomea,sano joku 70v hampaaton kalkkis mitä vaan,sillä sipuli!


      • jos
        tällänen kirjoitti:

        Tällänen musiikki ja esitys on naapurissa nyt todella "IN".....joten pisteitä ropisee sieltä täydet, tuutintäydeltä;-))

        siellä naapurimaan raadissa sattuukin olemaan niitä mummoja ja vaareja, jotka ei '' dikkaa ''tällaista musiikin muotoa?


      • Nimetön
        on perkele kirjoitti:

        s......tana lordi voitti ja se menee ateenaan edustaan suomea,sano joku 70v hampaaton kalkkis mitä vaan,sillä sipuli!

        onkin ilman naamareitaan. Vanhoja hampaattomia ja aivot kalkkiutuneet!!! Siks niiden laulunsanoista ei saa selvää ja äänikin on huono kun kerta hampaat uupuu. Ja muu käytös johtuu siitä kalkkiutumisesta. HAH-HAH-HAA!!!


      • Nimetön
        Tuomari30 kirjoitti:

        Kerranki saadaan euroviisuihin jotain tolkkua. Siel on aina niin mauttomia biisejä, joka maalla samantyylinen kappale jotka ei eroa toisistaan mitenkään. Mut eiköhän Suomen biisi tule jäämään kaikkien mieleen...

        on tämäkin. Samanlaista pelleilyä on saksalla ollut monesti ja niin muutamalla muullakin maalla. Myös erilaisia pellepukuja on nähty useammanki kerran. Ja lauluääntä on paha arvostella kun lordilla sitä ei ole lainkaan!!!


      • tosikkoko?
        ei fani kirjoitti:

        sinne vaan taas suomalaiset menee munaan ittensä ja toi porukka sais jättää suosiolla noi naamarinsa ja sun muut tilpehöörit päältään pois on tosi lapsellisen näköstä.

        Ei voi mitään, mutta on muuten mun mielestä ihan törkymöykkyjen näköistä touhua! Tosiaan, eikös sen pitäisi olla hyvää musiikkia eikä mitään pelle-esitystä! Ja tietääkseni musiikin tarkoitus on jotenkin viihdyttää...Ei noin rumia naamoja viitsi edes katsella. Samaa mieltä ei-fanin kanssa, että taas Suomi munaa itsensä.


      • plöömm
        suski kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,suurta teatteria ja hyvää musiikkia.Ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti!
        Ja olihan tuo Ruslanan vai mikä lie voittokappale aika`"raju" ja show myös, mennä vuosina!Musiikistahan siellä kilpaillaan!!!

        Tuskinpa siinä muuta on kuin että se pyrotekniikka vaatii valmisteluja ja aikaa turhan paljon yhtä esiintyjää kohti ja pelkäävät, että muutkin alkavat vaatia kaiken maailman erityisjärjestelyjä tulevaisuudessa.


      • ronja
        KÖYHÄÄ SAARNATA MORAALISTA ... kirjoitti:

        Minun mielestäni asia on selvä!

        Suurin osa suomalaisista äänesti Lordia ja Lordi euroviisuihin valittiin. Niin sinne se saa mennä enemmistön mielipiteen mukaan.

        Miksi jotkut suvaitsemattomat ihmiset tästä jaksavat viellä valittaa? Lordi ei todellakaan ollut huono, jos se oli enemmistön mielestä paras. Johtunee vain että nämä ihmiset eivät itse pidä hevi-musiikista, jotka Lordia ei sinne halua.

        Ja mitä ihmiset ovat saarnaamaan hevi-kulttuurista. Suurimman osan negatiivisestä palautteesta ovat antaneet ihmiset, jotka eivät tiedä kyseistä musiikista mitään.

        Itse en kuuntele hevi-musaa, mutta tässä tapauksessa oli hyvä kritisoida ihmisten asenteita.

        YHTEENVETO:
        Eli turha itkeä, jos paras voittaa ja oma suosikki ei. Vai pitäisikö aina, kun omasta mielestä enemmistö äänestänyt väärää voittajaa niin vaatia toista voittajaa tai haukkua musiikkia, josta ei itse pidä!!!

        hevi musiikki ei ole musiikkia. kuka tanhansa osaa karjua ja rääkyä asmalla lailla. koko hevi kultti pitäisi eristää aidan taa, tai paremminkin kieltää lailla. ihannoivat vain pahuutta ja piruja.


      • Nimetön
        tosikkoko? kirjoitti:

        Ei voi mitään, mutta on muuten mun mielestä ihan törkymöykkyjen näköistä touhua! Tosiaan, eikös sen pitäisi olla hyvää musiikkia eikä mitään pelle-esitystä! Ja tietääkseni musiikin tarkoitus on jotenkin viihdyttää...Ei noin rumia naamoja viitsi edes katsella. Samaa mieltä ei-fanin kanssa, että taas Suomi munaa itsensä.

        ihan jetsulleen!


      • Nimetön
        ronja kirjoitti:

        hevi musiikki ei ole musiikkia. kuka tanhansa osaa karjua ja rääkyä asmalla lailla. koko hevi kultti pitäisi eristää aidan taa, tai paremminkin kieltää lailla. ihannoivat vain pahuutta ja piruja.

        ihan jetsulleen!!!!! Tuo ei ole musiikkia "nähnytkään".


      • Nimetön
        tällänen kirjoitti:

        Tällänen musiikki ja esitys on naapurissa nyt todella "IN".....joten pisteitä ropisee sieltä täydet, tuutintäydeltä;-))

        ne nauraa meitä Ruotsin puolella "maha kippuralla".


      • järkyttävääää

        Minusta Lordi on aivan hirveä bändi. Miksi heidän pitää pukeutua saatanamaisiin asuihinsa? Eikö musiikki ole kuitenkin se pääpointti? Vaikka Suomessa onkin mielipiteenvapaus ja vapaus tehdä lähes mitä vaan, niin minusta tuollaista bändiä ei pitäisi päästää esiintymään. Eikä ainakaan näyttää sitä pienille lapsille. Tulee niitä henkisiä ongelmia vähemmästäkin...
        Ja tosiaan, euroviisuissa ei kyllä ole ikinä ollut mitään järkeä


      • Markus
        ronja kirjoitti:

        hevi musiikki ei ole musiikkia. kuka tanhansa osaa karjua ja rääkyä asmalla lailla. koko hevi kultti pitäisi eristää aidan taa, tai paremminkin kieltää lailla. ihannoivat vain pahuutta ja piruja.

        haista sinä V****u! mikä sä oot sanomaan että hevi ei ole musiikkia?HÄ?


      • Esko_MAtti
        Nimetön kirjoitti:

        ihan jetsulleen!

        Munattu on kuitenki joka vuosi vaikka sielä on ollu joku helvetin jari sillanpää..ihan kuka vain voi mennä alulamaan joku vitun hempely biisin, eikä sellaset oo ikinä pärjänny. Nyt suomellakin on vähän jotain erikoista, tosin kuin viime vuonna..voi helv. mikä hävetys se oli..Pitäkää nyt V****U jo pää kiinni tästä asiasta..LORDI on hyvä edustaan suomea, saadaan vähän jotain säpinää johonkin...


      • No mene..
        Nimetön kirjoitti:

        on tämäkin. Samanlaista pelleilyä on saksalla ollut monesti ja niin muutamalla muullakin maalla. Myös erilaisia pellepukuja on nähty useammanki kerran. Ja lauluääntä on paha arvostella kun lordilla sitä ei ole lainkaan!!!

        no mene kuule itse laulamaan, onko ääntä sullakaa..arvostelet vain..itte oot kuitenkin täys paska laulaan.


      • Nagash23

        Samaa mieltä se on vaan musiikkia ihmisille kaikilla
        on vaan eri näkemys musiikista tai sellanen katsomus
        musiikista et käsittää väärin asian tai ottaa asian liian vakavasti.Kyl mä kannustan et pärjäis.......


      • Miss Lord
        järkyttävääää kirjoitti:

        Minusta Lordi on aivan hirveä bändi. Miksi heidän pitää pukeutua saatanamaisiin asuihinsa? Eikö musiikki ole kuitenkin se pääpointti? Vaikka Suomessa onkin mielipiteenvapaus ja vapaus tehdä lähes mitä vaan, niin minusta tuollaista bändiä ei pitäisi päästää esiintymään. Eikä ainakaan näyttää sitä pienille lapsille. Tulee niitä henkisiä ongelmia vähemmästäkin...
        Ja tosiaan, euroviisuissa ei kyllä ole ikinä ollut mitään järkeä

        Voi helvetti mitä lässytystä..Saatanallisia muka?
        SÄ ET OO SAATANALLISIA IHMISIÄ NÄHNYTKÄÄN. JOS NÄKISIT NIIN TUSKIN SANOISIT ETTÄ LORDI ON SAATANALLISIIN VAATTEISIIN PUKEUTUVA BÄNDI. JA SITÄ SAATANANPALVONTAA TÄHÄN KANS LIITETÄÄN..VITTU MITÄ PASKAA IHMISET PUHUU, KU EI TIEDÄ ASIASTA MITÄÄ!


      • master
        Nimetön kirjoitti:

        ne nauraa meitä Ruotsin puolella "maha kippuralla".

        milloin meillä olisi ollut varsinaista viisumenestystä?esiintyjämme ovat aina olleet aika huomaamattomia,tavallisia ja biisit sellasia perusränkytyksiä.nyt on ainakin jotain vaihtelua!ja suomen esitys ainakn eroaa massasta!minusta on hauska nähdä miten tässä käy-ei erilaisuus ole pahasta!ja jos pisteitä ei ropise niin mitä siinä sitten inisemään ja naurakoon muut jos naurattaa. itse en pahemmin pidä hevistä, mutta kerrankin on esiintyjät jotka jotenkin säväyttävät ja luovat jonkinlaisen tunnetilan-oli se sitten intoa tai inhoa.
        hahhah kaikki vanhoilliset "mummot" pissivät pöksyihinsä kun lordi valtaa lavan!MAHTAVAA!


      • Antti
        järkyttävääää kirjoitti:

        Minusta Lordi on aivan hirveä bändi. Miksi heidän pitää pukeutua saatanamaisiin asuihinsa? Eikö musiikki ole kuitenkin se pääpointti? Vaikka Suomessa onkin mielipiteenvapaus ja vapaus tehdä lähes mitä vaan, niin minusta tuollaista bändiä ei pitäisi päästää esiintymään. Eikä ainakaan näyttää sitä pienille lapsille. Tulee niitä henkisiä ongelmia vähemmästäkin...
        Ja tosiaan, euroviisuissa ei kyllä ole ikinä ollut mitään järkeä

        Kyllä se suurin saatana vaikuttaa siellä sijoitusrahaston pilvenpiirtäjässä ylimmässä kerroksessa tammipöydän takana. Sieltä käsin se ahnehtii rahaa itselleen ja kurjuuttaa/orjuutusta kansalle antamalla kengänkuvia perseelle, tai repimällä lisää rahaa pakottamalla työläisen tehokkaampaan raatamiseen.


      • Fan of Lord
        jos kirjoitti:

        siellä naapurimaan raadissa sattuukin olemaan niitä mummoja ja vaareja, jotka ei '' dikkaa ''tällaista musiikin muotoa?

        Onko ne "mummot ja vaarit" aikaisemminkaan tykänneet suomalaisten musiikista???
        minä kysyn vaan...
        Joten luulis olevan ihan sama kuka siellä esiintyy. Ensimmäistä kertaa itse uskon suomalaisiin!!
        LORDI JYRÄÄ!!!!!!!!!!!!


      • Niiiiihhhh
        Nimetön kirjoitti:

        onkin ilman naamareitaan. Vanhoja hampaattomia ja aivot kalkkiutuneet!!! Siks niiden laulunsanoista ei saa selvää ja äänikin on huono kun kerta hampaat uupuu. Ja muu käytös johtuu siitä kalkkiutumisesta. HAH-HAH-HAA!!!

        KATEELLISTEN PANETTELUA!!!!!


      • munko
        ronja kirjoitti:

        hevi musiikki ei ole musiikkia. kuka tanhansa osaa karjua ja rääkyä asmalla lailla. koko hevi kultti pitäisi eristää aidan taa, tai paremminkin kieltää lailla. ihannoivat vain pahuutta ja piruja.

        Heviä on myös hyvää ei saa yleistää. 60 ja 70 luvulta löytyy enkä tarkoita purkka heviä


      • keijo
        ronja kirjoitti:

        hevi musiikki ei ole musiikkia. kuka tanhansa osaa karjua ja rääkyä asmalla lailla. koko hevi kultti pitäisi eristää aidan taa, tai paremminkin kieltää lailla. ihannoivat vain pahuutta ja piruja.

        joo ja kuka tahansa osaa soittaa kitaraa, rumpuja ja bassoa ja kuka tahansa osaa tehdä hyviä riffejä ja säveltää kappaleita. ja saatanaahan kaikki metallimusiikkin sekaantuneet palvoo. lordista en tiedä mutta tämä ronja taitaa olla oikein asiantuntija. (huomatkaa sarkasmi)


    • osalta

      Euroviisut on mennyt täydelliseksi pelleilyksi ja toivottavasti YLE tajuaa jatkossa olla osallistumatta koko kisoihin. Lapsellista lähettää tuollaista bändiä sinne ihan vain erillaisuutensa takia.

      • ......

        samaa mieltä. Jos ei ole kykenevä arvioimaan jonkun aiheuttamaa mielipahaa etukäteen on syytä pysyä poissa päättävistä elimistä.

        Nyt olisi ainoa oikea teko vetäytyä kisoista, ennen kuin heitetään.


      • Kummastunut
        ...... kirjoitti:

        samaa mieltä. Jos ei ole kykenevä arvioimaan jonkun aiheuttamaa mielipahaa etukäteen on syytä pysyä poissa päättävistä elimistä.

        Nyt olisi ainoa oikea teko vetäytyä kisoista, ennen kuin heitetään.

        Niinpä niin... Taas jälleen kerran yle on päässyt vauhtii. Ketä ihmeen mongoloidi voi suvaita että joku hevi bändi voi mennä pop artistien sekaan. Mitä XXXXXX kysyn minä? Kyllä minun mielipiteeni on se että on hevin pilkkausta jos kumpiakin voidaan pitää saman arvoisina. Pitäkää nyt herran jumala Hevi ja muu poppi erillään. ei sellaisia voi arvostella keskenään... Jotain järkeä päähän hyvä "rakas" YLE!


      • suomen
        ...... kirjoitti:

        samaa mieltä. Jos ei ole kykenevä arvioimaan jonkun aiheuttamaa mielipahaa etukäteen on syytä pysyä poissa päättävistä elimistä.

        Nyt olisi ainoa oikea teko vetäytyä kisoista, ennen kuin heitetään.

        tulisi vetäytyä pikaseen pois nyt koko euroviisuista, tämä ei ole sovelias esitys sinne.


      • Minä tiedän
        Kummastunut kirjoitti:

        Niinpä niin... Taas jälleen kerran yle on päässyt vauhtii. Ketä ihmeen mongoloidi voi suvaita että joku hevi bändi voi mennä pop artistien sekaan. Mitä XXXXXX kysyn minä? Kyllä minun mielipiteeni on se että on hevin pilkkausta jos kumpiakin voidaan pitää saman arvoisina. Pitäkää nyt herran jumala Hevi ja muu poppi erillään. ei sellaisia voi arvostella keskenään... Jotain järkeä päähän hyvä "rakas" YLE!

        Järjestäisitte mieluummin vaikka hevi/metallisteille omat kisat xD


      • nikolai2.-86

        Eikös siinä kisassa ollut niin että yleisä ja muut katsojat saivat äänestää puhelimitse haluamaansa voittajaa ja nyt pääs käymään näin että lordi voitti. ja eiks jari sillanpää ollut viimeksi kisoissa ja se oli viimeisimpinä nythän on mahdollista olla kymmenen huonomman joukossa erilaisuuden takia ;)

        \ö/ Halleluuuhja


      • joo o
        Kummastunut kirjoitti:

        Niinpä niin... Taas jälleen kerran yle on päässyt vauhtii. Ketä ihmeen mongoloidi voi suvaita että joku hevi bändi voi mennä pop artistien sekaan. Mitä XXXXXX kysyn minä? Kyllä minun mielipiteeni on se että on hevin pilkkausta jos kumpiakin voidaan pitää saman arvoisina. Pitäkää nyt herran jumala Hevi ja muu poppi erillään. ei sellaisia voi arvostella keskenään... Jotain järkeä päähän hyvä "rakas" YLE!

        Siis mun mielestä toi lordi on pilannu ton hevi jutun kun eivät uskalla edes esiintyä omana itsenään vai täytyy pitää viä tommosia lastentarha asuja... Ei tuu onnistuun kisoissa..


    • Nipsu

      Jos Lordi ei saa esiintyä siellä, niin sitten Suomen ei kuulu eikä pidä sinne ketään muutakaan esiintyjää lähettää tänävuonna.
      Se on reilupeli sillä tavalla.

      • Ninnu7

        Että näin voi käydä?????


      • mä vaan
        Ninnu7 kirjoitti:

        Että näin voi käydä?????

        Ei kannata uskoa kaikkee mitä iltalehdissä puhutaan!!


      • miumau
        Ninnu7 kirjoitti:

        Että näin voi käydä?????

        ...oli että tää pyrotekniikka yms. kiellettäis. Että ei ilmesesti koko showta vaan ne räjähteet. Ainakin jos oikeen tulkitstin ja ymmärsin tuon jutun Iltalehdestä.


      • wertyuiopå
        miumau kirjoitti:

        ...oli että tää pyrotekniikka yms. kiellettäis. Että ei ilmesesti koko showta vaan ne räjähteet. Ainakin jos oikeen tulkitstin ja ymmärsin tuon jutun Iltalehdestä.

        Suomen euroviisukarsinnoissa Lordi oli käyttänyt yhtä paljon räjähteitä kuin he käyttävät normaalisti heidän koko keikan aikana. Eli kolmessa minuutissa yhtäpaljon pyrotekniikkaa kuin koko keikalla ja se on paljon. On puhuttu vain, että räjähteiden määrää tullaan ehkä vähentämään, joten esitys voi jäädä sen osalta vaisummaksi. Mutta musiikkihan siellä on pääasia.


      • kyllästynyt

        ..sitte YLEn täytyy palauttaa rahat takasin kaikille jotka äänestivät haluamaansa edustajaa euroviisuihin !! Se on saletti!! Muutenhan koko homma on ollut täysin kusetusta!
        Anyway, kansa on puhunut - LORDI MENEE Euroviisuihin :)
        ja piste.


    • -mielipide-

      Lordissa ei ole edes iloa silmälle. Ihan hirveetä örinää, niin että puistattaa. Voiko olla niinku mitään pahempaa. Ei mitään tällaista!!

      • toinen mielipide

        Erottuu ainakin joukosta.On suomella ollut huonompiakin edustajia.Ei kaikkea pidä niin vakavasti ottaa.


      • joe...

        Metsäketo italialaistyyleineen. Varmaan ainakin italialaiset olisivat huvittuneena katselleet, kuka meitä matkii ja huonosti..


    • marjuska

      että ei puhelin äänestyksiä

      • Original Nokkonen

        Nuorethan ne pääasiassa puhelimen kautta äänestivät ja sillä perusteella Lordi voittikin yököttävän Metsäkedon. Ottaa varmaan pattiin. Ehkä nuoremmat ei sais äänestää ollenkaan, ku eivät osaa äänestää "oikeaa" eli samaa kuin sinä=)


      • ...

        Mitä jos ei äänestettäisi ja valittaisi ollenkaan! Sovitaan, että Matilla ja Tepolla on elinikäinen edustus Euroviisuissa! Danny, tai niin nuorekkaasti Iso D, käy myös!


      • hyvin
        Original Nokkonen kirjoitti:

        Nuorethan ne pääasiassa puhelimen kautta äänestivät ja sillä perusteella Lordi voittikin yököttävän Metsäkedon. Ottaa varmaan pattiin. Ehkä nuoremmat ei sais äänestää ollenkaan, ku eivät osaa äänestää "oikeaa" eli samaa kuin sinä=)

        Sä vedät. Loistavaa sarkasmia *taputapu :D


    • joe...

      Kun tietää Suomen Euroviisu menestyksen, niin pitää uskaltaa ottaa askelia eteenpäin.

      Humppapoppia on kaikki maijaset käyneet siellä koittamassa ja menestystä ei ole tullut. Nyt pitää keksiä jotain ihan muuta. Lordi on ihan hyvä edustaja tähän, vaikka musikiltaan aika yksinkertaista, kuten idolinsa KISS:kin on. Nightwish, Sonata Arctica, COB kaltaisia bändejä olisi tarvittu mukaan. Menestys olisi varma.

      Esityksen pitää olla näkyvä ja mieleenpainuva, jotta Suomi muistetaan. Olemme pilanneet jo mainetta näillä edellisillä edustajilla.

    • pylly vasten pyllyä pump...

      Parasta olisi kieltää suomen kansa ja muuttua Lordilandiaksi.

    • Latwis

      On se kumma jos ei Euroviisujärjestäjä pysty järkkäämään kunnollisia esiintymis puitteita?

      Käyttäähän Lordi pienemmilläkin keikoilla pyro-tehosteita ihan kiitettävästi. Itse uskon että hieman Suomen Finaalin pyrosta joudutaan karsimaan, mutta ei kuitenkaan kaikkea.

    • juttu tässä:

      http://www.iltalehti.fi/2006/03/14/200603134239939_uu.shtml

      Onko Lordin show liian raju Ateenaan?
      14.3.2006 0:26
      Yle tiesi etukäteen, että Lordin showta saatetaan rajoittaa viisufinaalissa.

      Euroviisujen johtoryhmä kokoontuu Ateenassa ensi viikonloppuna. Se saattaa kieltää Lordin Suomessa nähdyn valtavan shown. (KARI PEKONEN)
      Olisiko Lordin tehosteita pitänyt rajoittaa jo Suomessa?

      Lordin shown suola ovat pyrotekniikka ja tehosteräjähteet. Niiden esittäminen Ateenassa on nyt vaakalaudalla.

      Euroviisujen johtoryhmä kokoontuu Ateenassa ensi viikonloppuna. Se saattaa kieltää Suomessa viisukarsinnoissa nähdyn valtavan shown.

      Uhka ei kuitenkaan tule Ylelle yllätyksenä.

      - Lordin esitys on koko Euroopan viisuhistorian rajuin. Rajoituksia tehosteisiin, tuliefekteihin ja erilaisiin pommeihin voi tulla paljonkin Ateenan-finaaliin, kertoo ylimmän johtoryhmän suomalainen jäsen Kjäll Ekholm Ylestä, joka lobbaa Lordin esitystä lauantaina Ateenassa.

      Yle antoi Lordin käyttää perjantain viisufinaalissa kolmisen minuuttia kestäneen Hard Rock Hallelujah -biisin aikana saman verran paukkuja, tulta ja ruutia kuin Lordi tavallisesti käyttää koko illan keikan aikana yhteensä.

      Näin Suomessa, äänestystilanteessa, nähty esitys oli huomattavasti näyttävämpi kuin Ateenassa semifinaalissa todennäköisesti nähdään.

      Eikö tässä harhautettu katsojia?

      - No, ei. Tehosteräjähteet ovat paikanpäällä aina näyttävimmät, tv:ssä ne eivät näy niin selvästi. Siinä mielessä katsojia ei harhautettu, koska monet efektit eivät kotiin asti edes näkyneet. Musiikkihan oli pääasia, sanoo Yle:n viihteen päällikkö Ilkka Talasranta.

      Lisää aiheesta tiistain Iltalehdessä

    • Original Nokkonen

      Lordi on ainut, joka on oikea sinne. Saavatpahan pliisuilut vähän väriä. En ole vuosiin katsellu euroviisuja niiden pystyynkuolleisuuden vuoksi. Nyt on poweria ja olen iloinen, että Suomi Lordin kautta vähän ravistelee muumioituneita rakenteita! Jos ei Lordia,nii ei sitten mitään muutakaan.
      Käsittämätöntä, jos Lordin show kiellettäisiin. Jyrää suoraan hermoon ja ytimeen. Ymmärrän kyllä uskovaisten tiukkapipoisuuden, kun ne näkee piruja joka paikassa=)

      Jos loppukädessä raadit ei koostu kalkkiksista, niin Lordilla on jopa mahikset menestyä parhaana suomalaisena esittäjänä, niin suosittu se Euroopassa jo on!!

      Tässä sen näkee, että näitä "Metsäketoja" kun on tarpeeksi, niin huh huh, kyllä on kuivakkaa menoa ja nollalinjan pitäisi kai niiden mielestä jatkua vanhaan malliin tai piste kaksi säälistä!

      • N 38v

        Ihan totta höpiset..Olisiko sinne sitten pitänyt laittaa se onneton Metsäketo piipittämään. Ehhei, anteeksi pyytämällä niitä kisoja ei ole ennenkään voitettu. Ja miksette valittajat äänestäneet..


      • Olen täysin samaa mieltä viisuihin lähtijästä, paras kappale ja sellainen joka ei ainakaan jää huomaamattomaksi, tuli sitten pinnoja tai ei. Kaikki muut valittavissa olevista kappaleista olivat jälleen kerran juuri sitä turhaa ja tylsää lällyä et niistä kuulsi jo heti alkuunsa ettei niillä(kään) pisteitä kerätä. En käsitä kuinka Suomessa ollaan niin ahdasmielisiä että heti kun on jotain erillaista niin se tuomitaan saman tien. Olisi jo aika siirtyä eteenpäin vanhoista tavoista ja huomata että on muutakin kuin Metsäketo ja Sillanpää. Minäkään en ole katsellut viisuja moniin vuosiin just niiden tylsyyden takia mutta nyt aion katsoa


    • joe...

      Kyllä on vaikeaa niellä pettymys, kun ei taas laitettu edellisten vuosien menetyjäin kopiobiisiä mukaan jonkun humppapellen edustamana.

      Yleisö on äänestänyt ja Lordi on ehdokas!
      Onhan noita maijasia ja sorsia kokeiltu vuosikymmenien ajan, eikä menestys ole ollut hurrattavaa. Pitäskö jatkaa samaa linjaa??

    • ...

      On se kyllä taas idiotismin riemuvoitto, jos Lordin esitys kielletään "liian rajuna."

      Eikö tule vähän sellainen olo, että otatte nämä Viisut ihan pikkasen liian vakavasti? Aikuiset (?) ihmiset käyvät oikein taistoon Lordin Viisuihin lähtö vastaan, lupaavat muuttaa Ruotsiin Lordin edustuksen vuoksi yms.

      Lordi kyllä pelottaa, ties mitä tekee Suomen nuorison mielenterveydelle, mutta on ihan ok, jos joku vähäpukeinen nainen heiluttaa perCttä Euroviisu-finaalissa ja huokailee jotain Beibi ai laav juu -moskaa.

      • kasarihevin ystävä

        ...aiheuttanu muutama vuosi sitten jonkinlaista hälinää etukäteen jollain lesbo kohtauksilla lavalla vaikka eivät viisuissa mitään tehneetkään?Oli vaan hyvää mainosta lehdistössä...


    • keep on rockin'

      Voi voi kun nyt kristillistä kilttiä Suomikuvaa ollaan pilaamassa. Miks Lordi sai osallistua esikarsintaan, silloinhan sitä jopa kehuttiin? Mutta nyt kun voitto tuli, voi kauhia, pitää nostaa kaikki asiat esiin. Kukaan ei varmaan uskonut että Lordi oikeasti voittaisi täällä ja menisi Ateenaan.

      • parempi ihminen

        Pistetään loordi euroviisuihin tästälähtien joka vuosi jonkun uuden renkutuksen kans, siis aivan vitun samahan tuo on miten sielä käy!saapahan nauraa muun maailman ja raahelaisten taivastelulle.


    • Nimetön

      tipitii tipi tipi tiiiiiiii. Ja voitto on varma niinkö? Vai oiskos puhelinlangat laulaa vielä parempi? Tai siltsu vois vetästä rikimarttiinit ja muilla ei ole mahdollisuuksia.

      • kasarihevin ystävä

        ....ei sillä viisuvoittoa oikein irronnu vaikka on joka mummon ihku suosikkipoika...


      • Nimetön
        kasarihevin ystävä kirjoitti:

        ....ei sillä viisuvoittoa oikein irronnu vaikka on joka mummon ihku suosikkipoika...

        Ainoan kerran koko suomen historiassa on valinta siedettävä!! Vaikkakin ei paras vaihtari.


    • Nimetön

      ...valitusta. Hevikin on musiikkia, ja mielestäni Lordin kappale on kyllä varsin popahtava. Mielestäni jos Suomi haluaa pärjätä, niin erilaisuus on ainut tapa. Aina kaikkea erilaista tuomitaan, mikä ihme Suomeen on mennyt. Kaikki joka on uutta lytätään heti. Ja, jos ette huomanneet niin Lordi sai eniten ääniä Suomessa = suurin osa äänestäneistä pitää Lordista. Joten hyväksykää. Nyt on näitten vuoro, Sillanpää ja Rönning saivat mahdollisuutensa.

      Go Lordi!

    • ruth

      Suomi ei tarvitse Lordia! Aivan naurettavaa, ettei voi paljastaa kasvojaan haastatteluissa. Sekopäitä koko jengi! Opetelkaa ensin käyttäytymään ja sitten on vasta laulun vuoro. Toivottavasti Lordia ei huolita Ateenaan. Jos jollakin on valtaa estää Lordia kilpailemasta Ateenassa, käyttäköön sitä!

      • Viisufani

        Sitä on turha mussuttaa nyt, kun et varmasti edes äänestänyt itse kisassa.

        Voitto oli hyvin selvä ja piste. 42 % ihmisistä halusi Lordin Ateenaan (eikä se tarkoita, että 58 % olisi äänestänyt Lordia vastaan, sillä jokainen äänestää omaa suosikkiaan).

        Ei näitä asioita onneksi lähdetä muuttamaan sen takia, että parit Ruthit niin haluaa.


      • Nimetön
        Viisufani kirjoitti:

        Sitä on turha mussuttaa nyt, kun et varmasti edes äänestänyt itse kisassa.

        Voitto oli hyvin selvä ja piste. 42 % ihmisistä halusi Lordin Ateenaan (eikä se tarkoita, että 58 % olisi äänestänyt Lordia vastaan, sillä jokainen äänestää omaa suosikkiaan).

        Ei näitä asioita onneksi lähdetä muuttamaan sen takia, että parit Ruthit niin haluaa.

        Siis, mikä ihmisiä vaivaa. Kaikki mistä ei pidä on väärin. Me kestimme teidän Sillanpäät, kestäkää meidän Lordit.


      • minäkinkin
        Nimetön kirjoitti:

        Siis, mikä ihmisiä vaivaa. Kaikki mistä ei pidä on väärin. Me kestimme teidän Sillanpäät, kestäkää meidän Lordit.

        homohomppelit heilutteli tekosiipiä lavalla ja putosi pois, no nyt vähän rumamepi naama ja isommat siivet :)josko nyt onnistas lapinmieheltä, mihin ei ruotsin siirtohomo pystyny.


      • Nimetön
        Viisufani kirjoitti:

        Sitä on turha mussuttaa nyt, kun et varmasti edes äänestänyt itse kisassa.

        Voitto oli hyvin selvä ja piste. 42 % ihmisistä halusi Lordin Ateenaan (eikä se tarkoita, että 58 % olisi äänestänyt Lordia vastaan, sillä jokainen äänestää omaa suosikkiaan).

        Ei näitä asioita onneksi lähdetä muuttamaan sen takia, että parit Ruthit niin haluaa.

        Koska äänestää sai vaikka 100 kertaa "per nönä" niin EI MISTÄÄN VOI TIETÄÄ KUINKA MONTA %:a OIKEASTI äänesti lordia. Eli mene ensin matikka tunneille ja tuu vasta sitten puhumaan tänne noita juttujasi!!!


      • tinauta
        Nimetön kirjoitti:

        Koska äänestää sai vaikka 100 kertaa "per nönä" niin EI MISTÄÄN VOI TIETÄÄ KUINKA MONTA %:a OIKEASTI äänesti lordia. Eli mene ensin matikka tunneille ja tuu vasta sitten puhumaan tänne noita juttujasi!!!

        No, kyllä sitä imelää italo-wannabe Metsäketoakin on varmasti moni keski-ikäinen naishenkilö äänestänyt monta kertaa pikkarit kosteana.

        Tuskin Lordin äänestäjät ovat ainoita, jotka käyttivät hyödykseen mahdollisuutta äänestää suosikkiaan monta kertaa!


    • Lordi Atenaan

      Pois hysteria, panikoikaa vaikka sairaiden lasten
      hoidon puolesta. Suomalaiset on aina lähettänee viisuihin jotain "anteeks me "kappaleita. No nyt on ainakin ryminää ja ryskettä, outoina ne pitää suomalaisia jo muutenkin, ilman pisteitä melkein aina.Sinne vaan hirviöt lavalle ja "munaa peliin".Show on show.

    • kaikuluotain

      että se Lordin esitys heitetään ulos sieltä.....

      • demari

        Kun annetaan kansan äänestää niin voi tulla tuloksia jotka ei kaikkia miellytä...tulee mieleen muutamatkin vaalit, eikä niistä ole edes kovin kauaa...


      • vaalit

        Kun annetaan kansan äänestää niin voi tulla tuloksia jotka ei kaikkia miellytä...tulee mieleen muutamatkin vaalit, eikä niistä ole edes kovin kauaa...


      • antakaa muillekkin mahdolli...

        Mitä ihmeen väliä sillä on kenet suomi valitsee euroviisuihin? Milloin olette lukenneet vain pelkkää positiivista tekstiä lehdistä, että vihdoin oikea on valittu suomea edustamaan.. EI KUKAAN KOSKAAN OLE TÄYSIN TYYTYVÄINEN MIHINKÄÄN,EI KERRASSAAN MIHINKÄÄN!!!! Koko ikänsä mummerot ja papparaiset ovat saanneet tahtonsaläpi valitsemalla euroviisuihin sydäntä sulattavaa suomihumppaa.. ja taas valtaosa valittaa ja kaipaa jotain räväkämpää ja uutta vaihtelua vanhoihin kangistuneisiin kaavoihin.. Minusta Lordi oli täydenkympin valinta vain siksi että se TUO KIRJAIMELLISESTI VAIHTELUA!


    • MISSÄ UMPIOSSA

      te tyypit elätte? Elämää suurempi joku stanan viisuedustus!

    • lo1

      Miksi kenenkään muun pitäisi päästä edustamaan suomea? Voitto tuli reilulla pelillä, minun mielestä jos lordi ei pääse ateenaan niin äänestäjille pitäisi palauttaa änestykseen kuluneet rahat.
      Miksi pitäs aina olla jotain tasapaksua p...askaa....

      • mieltä minäkin

        rahat voisi palauttaa, jotka Lorbia äänesti, jos Ateenaan ei mennä. Periaatteellinen asia.
        Euroviisut on 2000 luvulla muutakin, kun tasapaksua balladia. Abba oli aikoinaan erilaisuutta edustava, esiintymis asuja myöten.
        Miten kävikään! Nightwishkin ylsi maailmalla menestykseen, edusti erilaisuutta. Miksi meidän on, niin vaikea hyväksyä erilaisuutta?


    • pelle bändi

      Suomen menestys Euroviisuissa olisi joka tapauksessa surkea, joten ei se siitä muutu miksikään, jos pannaan pellebändi asialle. Joku voi vähän ihmetellä suomalaisia tämän jälkeen enemmän, mutta tulokseen tämä ei vaikuta.

      Miten ne pellet kehtaa leikkiä hirviöitä muovikirveineen? Isot miehet...

      • show esitys

        ei mikään ote oikeasta elämästä. mee metroon jos saisit siellä kirveestä, oikeesta!


      • GGGRRRRrrrrrrrreeaaaaaT

        Vaikkei menestystä tulisikaan, ihan sama! Ei Lordi sinne varmaan voittamaan lähdekään, niinkuin joka vuosi suomesta on kaikki pellet lähteny!

        Asiaa laittaa Lordi heilumaan viisuihin, saavatpahan viisuilijat jotain puheenaihetta!


      • PyroTech
        show esitys kirjoitti:

        ei mikään ote oikeasta elämästä. mee metroon jos saisit siellä kirveestä, oikeesta!

        Kun Lordi tuli, meni ja voitti karsinnat. Nyt aletaan sitten itkeä ja toivotaan että Suomen Helmut Lotti Ridgeleuka Metsäketo ois voittanu tai joku Janen VIP ränkytys.

        Hyvä Lordiiiii!!!!


      • kovis

        vitun juntti tajuakko nää mitään ...mee ite soittaan ja sano sitte...


    • pirre

      ehdottomasti lordi ateenaan..kerranki jotain jurttimaisesti suomalaisuudesta poikkeevaa.jospa nyt olis mahis muuhunkin kuin viimeisen viiden porukkaan.me suomalaiset ollaan yleisesti niin hemmetin vaatimattomii ja mukautuvii et nyt olis mahis vähä repäistä muiden maiden silmissä...jee jee kivaa on

    • Monsterwoman

      Tehkööt ihmiset jotain hivenen merkittävämpää kuin lirkun lirkun laueskelemista johonkin typerään make-peace- konserttiin..!

      Lordi on jeesh, Sillanpää oli hyvä, tipi-tii- tasoisilla kappaleilla on vain pärjätty.. :D

      Tony Halme presidentiks - yhtä "hyvä" kuin Halonen. Paska maa, paskat verot, surkeet sosiaaliedut.

      Tää tyttö lähtee laittamaan viimeisetkin posliinit hampaisiin, kun sai bemarinsa juuri vuosihuollosta.

      Köyhät kyykkyyn ja siellä pysykööt! Korkeakoulu, isot tissit ja paljon rahaa - siinä teille surkeat pyrkijät. Rakentakaa mulle talo, mä kyllä maksan! :D

    • vatlitsijamies

      Biisin voi esittää vaikka ilman showta.

    • Jane

      Kyllä meidän olisi pitänyt päästä Ateenaan. Ois saatu samalla vähän ottaa aurinkoa rantsuulta ja juoda drinkkejä ja katsella reikkalaisia karvaisia miehiä.

      • Tomi

        Minut sinne olisi pitänyt valita olisin laittanut hotellihuoneen täyteen peilejä ja katselllut ja ihastellut itseeni.Minä olen paras,kaunein,komein.
        Ave Maariiaaa.....


      • Lordin poika
        Tomi kirjoitti:

        Minut sinne olisi pitänyt valita olisin laittanut hotellihuoneen täyteen peilejä ja katselllut ja ihastellut itseeni.Minä olen paras,kaunein,komein.
        Ave Maariiaaa.....

        ...lähtee sinne matkaan mua viihdyttään,jane and tomi they are losers,janes girls are my bitch...


    • olla suomalinen!

      Kyllä saa hävetä taas suomalisuuttaan! Jättäsvät koko euroviisut väliin. Eivät ainakaan lähettäs mitään LORDIA sinne, älytäntä pelleilyä, tyyppi ei edes osaa laulaa kuhan karjuu ja huuta ja mörisee. Todella tymää!!!!!!

      • Pahava

        niin varmaan.........

        Jos hävettää muuta muualle! Ehkä Ruotsi olis hyvä vaihtoehto, siellähän on voittajatyyppejä!


      • en ole mikään hevi-intoilija

        niinpä... mitähän muut ihmiset ajattelee, kun suomesta tulee tollanen porukka johonkin euroviisuihin....


      • joku poppi siis
        en ole mikään hevi-intoilija kirjoitti:

        niinpä... mitähän muut ihmiset ajattelee, kun suomesta tulee tollanen porukka johonkin euroviisuihin....

        Niin, olis pitäny olla sifonkihuivia, paljasta pintaa ja karvasta rintaa.

        Ja taustatanssijat se jokavuotinen taustakuoro!


      • M vm.60

        Sinne kuulutkin kun kakkosen poikia olet tai jos vastakkaista sukupuolta niin luultavastikkin MUMMO. Eikö se viimevuonna nähty noi teidän valinnat?


      • scorpa_79

        Ja vielä niin tymää että saa suomalisuuttaan hävetä... :) Kyllä paras voitti, ehdottomasti! Ja vaikka pyrojutut jouduttaisiinkin jättämään esityksestä pois, niin kyllä Lordi jotain keksii tilalle. Ja vaikka ei keksisikään, niin silti erottuu joukosta taatusti. Turha tätä on ruveta häpeämään. Enemmän hävettäisi jos taas lähetettäisiin kisaan joku onneton piipittäjä, joka laulaa nuotin vierestä. Sellaisiakin olisi ollut tänä vuonna tarjolla. Onneksi eivät tulleet valituksi. Aamen.


      • wembula.m29

        sitten sinne ateenaan pitänyt lähettää joku HUMPPA JOIKU kappaleen esittäjä?silloin olis ainakin tiennyt taas suomen sijoituksen varmasti jo etukäteen


      • itsetunto
        en ole mikään hevi-intoilija kirjoitti:

        niinpä... mitähän muut ihmiset ajattelee, kun suomesta tulee tollanen porukka johonkin euroviisuihin....

        Voi elämän käsi.

        "mitähän muut ihmiset ajattelee"

        Ajatelkoon mitä lystää, tärkeintä on kai se, mitä itse ajattelet? Tai siis sun tapauksessa, JOS ylipäätään ajattelet :D


    • T. Metsäketo

      Ois saanu leukailla muille kun osaan myös tanssia tähtien kanssa!

    • jaardi

      Lordi oli tosi loistava valinta Suomelle. Nyt ollaan tehty se valinta minkä Ruotsi teki 70-luvulla laittamalla Abban muuttamaan eurooppalaista musiikkia, ja se revolutioni onnistui ja sen jälkeen Ruotsi on määrännyt tahdin.Nyt on aika muuttaa eurohumpasta melodisempaan juttuun. Suomi on tässä nyt aloitteentekijä. Hyvä lordi.En ole hevi musiikin ystävä, mutta tämä kokonaisuus mielytti minua tosi paljon.

      • voi itku

        Jos täältä olis kuka tahansa muu päässyt Ateenaan, se olis ollut varma voitto. Nyt Suomi pilasi mahdollisuutensa!


      • höp
        voi itku kirjoitti:

        Jos täältä olis kuka tahansa muu päässyt Ateenaan, se olis ollut varma voitto. Nyt Suomi pilasi mahdollisuutensa!

        Voi viddu,mitä ahdasmielisiä ihmisiä täälä on raapustelemassa omia ajatuksiaan. kysyn vaan,että milloin Suomi on voittanut eurowiisut????TÄH?? never,koska joka helvetin vuosi on jotakin sillanpäätä jne ja nyt tää metsäketo,voi vittu mitäköhän ne italiaanot mahtais sanoa,kun suomen poika hoilaa makaroonien valitusvirttä. LORDI on hyvä showbändi,ja varmasti erilainen,ja nyt todellakin voisi olla saumaa kärkikymmenikköön,voitto ei aina oo pääasia,ja demokratia taas voitti,joten ÄLÄ VALITA !!!
        Muuta ruåtsiin ahdasmielisine mielipiteines..tana


      • Rää rää rääkymistä
        voi itku kirjoitti:

        Jos täältä olis kuka tahansa muu päässyt Ateenaan, se olis ollut varma voitto. Nyt Suomi pilasi mahdollisuutensa!

        EI OO MUSAA TOI LORDI


    • ...miksei muka???

      Hiukanko on noloa, jos sitä hienoa väri- ja ääni-showta rajotetaan... Kaikkien esiintyjien pitäisi saada esiintyä niin kuin haluavat... Jos rajoituksia määrätään, kehotan kaikkia suomalaisia boikotoimaan viisuja...

      Perin noloa viisuille... ?#%?#?#

    • 44v

      Eiköhän Suomen pitäisi lähettää euroviisuihin sellainen henkilö/ bändi jolla olisi laulutaito.
      Kun kuntelee Lordin biisiä niin se voisi olla ihan hyvä, jos ei olisi sitä kamalaa örinää. Bändi voisi laitaa jonkun laulutaitosen esittämään sen. Sanoistakaan ei saa selvää, kun jätkä örisee vain.
      Mitä vaatetukseen tulee niin, vähän niitäkin voisi siistiä, ja naamat esille. Ei niiten naaamat nyt kauhempia voi olla kun nuo maskit.

      • olis ehkä voinut tuoda voiton

        Ja niillähän on laulutaito ihan huippua!

        Lordin käheä ääni ja se mahtava äänenkorotus ei ole hyvänkuulosta!


      • DuHast

        ja hyvät laulajat, että olikin aika jo muuttaa kurssia ja laittaa LORDI EDUSTAMAAN SUOMEA!

        Ei niillä suomalaisilla laulutaidoilla ole ennenkään voitettu mitään näissä viisuissa. Lordi, Nightwish, HIM ja muut ovat osoittaneet että suomessa osataan tehdä myös hyvää musiikkia joka menestyy muuallakin kuin täällä!


      • Itsekin laulun harrastavan on pakko sanoa, että olen eri mieltä tuosta laulutaidottomuudesta. Täytyy olla todella hyvin äänenkäyttö hallussa, jotta pystyy laulamaan niinkuin Lordi laulaa ilman, että ääni menee jo yhden biisin aikana. On sitten eri asia miten laulutaitoa mielestäsi mitataan. Lordi pysyy äänessä (laulaa siis oikeita säveliä oikeissa kohdissa), skaala on todella laaja ja niinkuin jo sanoin, äänenkäyttö on vailla vertaa. Ei ole laulutaidotonta jos ääni ja sen tehostus on sellainen mistä sinä henk.koht. et pidä.

        Sanoista ei todellakaan saa kovin hyvin selvää, mutta menepä kuuntelemaan oopperaa ja kerro mulle mitä siellä lauletaan. Se on valitettava tosiasia, että moni laulaja ei osaa artikuloida tarpeeksi selkeästi. Tässä tapauksessa kuitenkin lienee ihan sama artikuloiko Lordi hieman epäselvästi vai lähetetäänkö sinne Marita Taavitsainen, joka laulaa suomeksi. Kumpaakaan ei yleisö ymmärrä.

        Maskit taas on Lordi-bändin imago, ei tarkoitus peittää bändin jäsenien mahdollista rumuutta... tai kauneutta, joka lienee olisi heille suurempi ongelma imagon suhteen.


      • KAMALAA RÄÄKYMISTÄ

        Olen aivan samaa mieltä,vois pärjättäkin jos kuulisi laulun ja hyvän semmosen....


    • ~Kukkuluuruu~

      Eurooviisuissa ei ole kuultuu vakavasti otettavaa musiikkia sitten kilpailun perustamisen, joten sama se suoltaako siellä ala-arvoista poppia tai "rankkaa" rokkia.

      Pelkkää pintaliito pelleillyä missä pärjää ulkonäöllä ja hyvällä show:lla, joten Lordi on aivan täydellinen sinne...

    • poika

      on että, lordi palauttaa Suomen kärkikahinoihin

      mutta mielestäni Euroviisut 2000 - luvulla ovat samanlainen vitsi Dannyn kesäshow 1965

    • Kukkuluuruu...

      Eurooviisuissa ei ole kuultuu vakavasti otettavaa musiikkia sitten kilpailun perustamisen, joten sama se suoltaako siellä ala-arvoista poppia tai "rankkaa" rokkia.

      Pelkkää pintaliito pelleillyä missä pärjää ulkonäöllä ja hyvällä show:lla, joten Lordi on aivan täydellinen sinne...

      • kasarihevin ystävä

        ...katsotaankin kuin suomi-ruotsi jäkismatsia poikien kanssa ja otetaan huurteista.Aiempina vuosina ei ole samaa voinu kuvitellakaan.
        HYVÄ LORDI,HYVÄ SUOMI JA TOIVOTTAVASTI NÄISSÄ KARKELOISSA RUOTSI SAA TURPIIN!!!!


    • lekuri

      että kun ruotsista SAATTAAA tulla rednex euroviisuihin niin jos lordi ei sitä voita niin se on boikotti suoraan euroviisuille...

    • Johan Mosstyg

      On se ollu ennenkin Kreikan listaykkönen, nyt se olis valloittanut koko hela maailman!

    • kuka tai

      mikä sinne lähetetään, tilanne jatkuu samana. Taidanpa jättää jälleen viisut väliin...evvk.

      • kukamitähäh

        vaikkei vois vähempää kiinnostaa. taitaa sittenkin kiinnostaa?


      • Varma tieto!

      • Varma tieto! kirjoitti:

        Tilalle on valittu poikabändi Indx, joka uskoo pitkään uraan.


        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/popstars2004/uutiset.shtml?331020

        ja multahan ei ainakaa saa tuo Räkänokka bändi ensimäistäkää ääntä. ja sitäpaitsi nyt on suomen kansaa pijetty pilkkana ja pahasti. jos ollaan kerta Loordia äänestetty niih miks pitäs joku ihmeen lälläri bändi valita sinne? jooho tais euroviisut jäähä kattomatta mun osalta.


    • minä vain

      lordi on hyvä valinta euroviisuihin. Piste.

    • M vm.60

      Matti euroviisuihin. Eihän tää juntti kansa muuhun pystykkään noissa viisuissa! Vuodesta toiseen siellä on samanlaisia Nykäsiä ja menestys on ollut päätä huimaavaa. Ja nyt kun muutoksen tuulet vihdoin puhaltavat niin itketään. Kasvakaa jo marisiat!! Eikö anneta mahdollisuus kaikille?

    • ZZM

      Musiikki on pääasia, vai onko :))), no joo, ensinnäkin, euroviisut ovat täysin turha tapahtuma, sen tyyppistä musiikkia ei kuule missään muualla, todella surkeeta, pari kohtalaista laulua on yleensä mukana. Mitä Lord:iin tulee niin ei mulla niitten musiikkia vastaan mitään ole mutta miksi pitää olla tollaset vermeet, uskottavuus katoaa kyllä nopeesti kun tota touhua katsoo. Olis kiva tietää äänestäjien keski-ikä, veikkaan että 14-17v ovat antaneet 80% äänistä. Eikä sillä, ääni se on protestiäänikin.
      Siinä mielessä ymmärrän, koska Euroviisut on aika puppua.

      • Äiti ja tytär

        Tyttäreni kommentoi Lordin nähdessään, että "Äiti, tää on paras, ja hiffas heti, että oli kyseessä performanssi. Hän tykkäsi mukaansatempaavasta melodiasta ja hirviöistä (tiesi ilman sanomistakin, että oli maskit) ja on nyt pikkiriikkinen fani bändille. Enkä minäkään ole koskaan kuunnellut heviä hänen kuultensa, vaikka hevistä pidänkin, itse kuuntelen kaikkea (jopa klassista, et silleen)..

        Olen 30v. ja rakas tyttäreni on 5v., joten voit olla aika lähellä kuuntelijoiden keski-ikää, meidän kodissa se on 17,5 v. LOL


    • tule

      suomelle voittoa.Turhaan lähteä mukaan.On suomelta vaikka kuinka hyvä edustaja paikan päällä, niin aina sieltä voittaa joku pikkuvaltio, vaikka hyräillen koko kappaleen.

      • pääasia on että LORDI on si...

        Suomelle kunnon mainosta! Yeah!


    • koko touhu

      tämä on vain suomen tapa pistää vielä huonommin mitä tähän asti..kun kuitenkaa ei voita ni pistetään lööperiks...ja ainakin tän jälkee muistetaa maailmal mikä oli suomen euroviisukappale! HÄVETÄ SAA! kuinka kertakaikkia tällasta päästetään tapahtumaan!? suomessa kun on paljo hyviä laulajia ja hienoja biisejä tehdään..ni miks?ei ymmärrä...

      • suski

        Jos kerran paljon hyviä,niin missä ne on??!!
        Eikös ne kaikki jo ole siellä yrittänyt huonolla menestyksellä!?
        Ja viisut on jonkin verran muuttunu Anneli Saariston ajoista....Ennen kuultiin humpaa ja pumppaa,nykyään suunta jo aivan toinen!
        Viisut menee etenpäin,menkää hyvät ihmiset tekin!
        Lordi on jeeeeeessss!!Hallelujah


      • lila64

        kyllä jos tollainen sinne laitettiin niin täytyy sanoa et hävettää olla suomalainen ..luulis itse ylhäisyyskin tietävän minkä häpeän suomelle aiheuttaa..perääntyis ihan itse niin jäis yksi häpee kokematta..


      • LibDibDib
        lila64 kirjoitti:

        kyllä jos tollainen sinne laitettiin niin täytyy sanoa et hävettää olla suomalainen ..luulis itse ylhäisyyskin tietävän minkä häpeän suomelle aiheuttaa..perääntyis ihan itse niin jäis yksi häpee kokematta..

        ...koko euroviisu idea...joka vuosi kiertää sama samat Abba kloonit, humpun-pumputukset. Ja suomessa todella on osaavia muusikoita, mutta ovat onneksi sen verta viisaita etteivät pistä nokkaansa näin musiikillisesti aliarvoiseen tapahtumaan. Homma jää paljolti iskelmä tähdille ja B luokan pelleille.

        Nightwishillä olisi ollut kyllä saumaa Sleeping Sun -kappaleellaan aikanaan...


      • M vm.60

        Sinä kuulut tuohon häviäjien leiriin! Ei tälläkertaa mitään rikimarttiini kopioo. Tai muuta nykäsen tasoista matti ja mervi touhua. Eikö jo aikaisempi viisu menestys näille itkiöille riitä näytöksi heidän maustaan? Pitääkö se rautalangasta vääntää? Jos ei tänävuonna hävettäis niin paljoa kuin aikaisempina vuosina. Viimevuosi nyt oli kaikista kauhein...


      • M vm.60
        lila64 kirjoitti:

        kyllä jos tollainen sinne laitettiin niin täytyy sanoa et hävettää olla suomalainen ..luulis itse ylhäisyyskin tietävän minkä häpeän suomelle aiheuttaa..perääntyis ihan itse niin jäis yksi häpee kokematta..

        Sinun olisi järkevintä silloin kerätä kamppeet ja muuttaa maahan jota ei tarvitse hävetä? Vaikka venäjälle? Tanttakuoroko sen ois pitänyt olla? Meitinkylän kanttorikin olisi ollu ihan jees! MUTTA KUN MAAILMA MUUTTUU JOTEN MUUTU SINÄKIN!! Eihän kaikkia tiukkiksia voi ikiknä miellyttää. Pistähän toinen peukku pe*seeseen ja toinen suuhun ja kun alkaa hävettään niin vaihdat peukkuja ja kas ei hävetä enään yhtään niin paljon...


    • Upeeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Nyt on kerrankin suomesta kunnon edustaja mukana!!!!! Kuinka monta kertaa siellä on yritetty jollain rauhallisemmalla laululla ja mitään ei ole tullut!!!!

      • ShyydiSonja

        Jos SUomi ei menesty korruptiolla, ei se menesty Lordillakaan. Janen tytöt olisivat antaneet pesää raadin herroille, jotka olisivat taas vaikuttaneet kansakuntien äänestäjiin, niin suomella olis ollu edes jotain mahkuja?


      • Kopsik
        ShyydiSonja kirjoitti:

        Jos SUomi ei menesty korruptiolla, ei se menesty Lordillakaan. Janen tytöt olisivat antaneet pesää raadin herroille, jotka olisivat taas vaikuttaneet kansakuntien äänestäjiin, niin suomella olis ollu edes jotain mahkuja?

        ...ettei Lordi niille antaisi yhtälailla....


    • meikä mies

      euroviisut on sieltä syvältä ja tää suomen edustaja on ihan omiaan sinne.oli suomella mikä biisi tahansa ei sieltä voittoa tuu koskaan.suomi on out aina euroopassa. ei me kuuluta euroopan yhteisöön.Muut maat hylkii liikaa meitii joten on hyvä että lordi menee sinne ja näkee miten me arvostamme euroviisuja.

    • Hasime

      En ole mikään Lordi fani,mutta onhan tämä edustaja parempi kuin edellinen..Tai kuin jonkin tilapäisen mielenhäiriön takia lähetettiin Jari Sillanpää(jonka homo uutinen ei juurikaan ollut edes uutinen..) ja hänen "Lavaesityksensä" "Edustamaan meitä".

      Muut ehdokkaat oli tass jotakin purkka poppia ja sitä keskinkertaista musaa,jota kuulee liikaa.

      Tosin Lordikaan ei mahdollisesti voita,mutta Suomen mahdollisuuden voittaa ovat muutenkibn hyvin pienet..joten revitettään taas ihan täysillä ja hävitään arvokkaasti.

      ..Ja JOS Lordi jostakin syystä voittaa,Niin te kaikki Tanhu/purkka poppi musan kuuntelijat:

      Hah hah haa!!!! LORDI voitti,EIKÄ mikään JARI SILLANPÄÄ!!!

    • ei tsiisus siis jotain Vitun kirkkomusaako sinne ois sitte pitänny äänestää? taitavat vaan pelätä et suomi tulee ja vie euroviisu voiton.

    • minä

      ihan järkyttävää ei euroviisuihin maan alle joutaavat.

    • minä

      ihan järkyttävää ei euroviisuihin maan alle joutaavat.

      • Pikkupoeka

        Tässä on hyvä esimerkki siitä, että Suomessa on alaikäisillä kakaroilla liikaa kännyköitä! Aikuiset ei tuota kuvatusta sinne valinneet, vaan pikkupennut!


      • Pikkupoeka kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki siitä, että Suomessa on alaikäisillä kakaroilla liikaa kännyköitä! Aikuiset ei tuota kuvatusta sinne valinneet, vaan pikkupennut!

        Heh.. minä osallistuin ensimmäistä kertaa elämässäni puhelinäänestykseen. Tämä oli ensimmäinen kerta kun katsoin sen sen arvoiseksi. Äänestin Lordia ja olen 34 vuotias pikkukakara =)
        Nyt vaan on niin, että Suomessa on todella suuri heavy-sukupolvi, jotka ovat syntyneet 60- ja 70-luvuilla... ehkä meitä on muitakin kalkkiksia, jotka ekaa kertaa näppäilivät kännyköitään äänestäkseen.


      • nimetön146
        Pikkupoeka kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki siitä, että Suomessa on alaikäisillä kakaroilla liikaa kännyköitä! Aikuiset ei tuota kuvatusta sinne valinneet, vaan pikkupennut!

        olet varmaan kateellinen kun niillä pikkulapsilla on kännykä tai sulla ei ole varmaa varaa niihin kännyihin...


      • mikki
        nimetön146 kirjoitti:

        olet varmaan kateellinen kun niillä pikkulapsilla on kännykä tai sulla ei ole varmaa varaa niihin kännyihin...

        kannanotto on kyllä lapsen suusta.


    • kamikaze 33

      Polttakaa Lordi koko se roska siellä Ateenassa niin loppuu tää euroviisuskeidailu

      • Niiih

        Kun siinä touhussa on kyse showsta ja musiikista eikä mistään pahantekemisestä.

        Hyvä vaan, että nostetaan kissa pöydälle, eli on ainakin saatu aikaan keskustelua ja on päästy anonyymisti mielipiteitämme esittämään. Jokaisella on omansa ja kritiikkiä saa varmasti esittää, mutta muistakaahan, että kyseessä on vain oma mielipiteemme.


    • Danny&Liisa

      Tällänen musiikki ja esitys on naapurissa nyt todella "IN".....joten pisteitä ropisee sieltä täydet, tuutintäydeltä;-)) tsekkaa myös naapurin kuumimmat http://www.sport24.fi

    • niin se vaan on

      Enemmistö äännesti Lordia, joten on täysin oikeutettua että se lähtee kisoihin. Sitä paitsi Lordi oli ehdokkaista paras..kerranki Suomesta lähtee jotain sykähdyttävää eikä vaa mitään kuivia purkkapopin tai iskelmän vetäjiä..Ja muuten en ole mikään hevi tai Lordi fani..mielestäni vaan on korkea aika, että Suomi tekee euroviisuissa jotain mikä herättää huomiota..

    • Riivaja

      Minusta Lordi sopii siinä missä takavuosina suuresti menestynyt CatCat tuntuu siltä että heti kun on valittu joku jolla edes mahdollisuus menestyä ni ruvetaan poraamaan on tää ihme maa monet naiset pillittävät miksi ei meidän Tomppaa ku se on ni komee ja osaa lauloo osaa laulaa on kaunis mies osaa kieliä en sitä sano alallaan varmaan todella pätevä mutta eikö toi ole nähty ei siel tollaisel menesty herätkää ihmiset lopettakaa valitus kannustetaan Lordi voittoon ja se iltapäivälehtien tämänpäiväinen kansi hei HALOO eiko media muuta keksi ku vetää kaikki lokaa jotka menestyy ni nykäsen , kimin nyt lordin suomen viihde lehdistö ei näemmä siedä suomaisten menestystä

    • Laard

      Hallelujaa kajahtelee jo toisen kerran peräkkäin (viime viisuissa "Siltsu"), mutta tänä vuonna hieman erisävyisenä. Lordi ottaa parhaat pisteet aikoihin. Suomalainen heavy myy tällä hetkellä paremmin ulkomailla kuin mikään muu kotimainen ikinä ja se tulee varmasti näkymään pisteissä. Eipä tuo kappale ole mikään erikoinen, mutta jo ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen se soi päässä vielä seuraavana päivänä.

      Jos käy kuitenkin niin, että homma kurahtaa oikein kunnolla, niin ainakin jatkossa suomalaiset tullaan muistamaan.

      Kyllä noita Metsäketoja on nähty - eikä niistä mitään ole aikaisemminkaan tullut.

    • 1234567890

      Tää on nykyaikaa!

    • markusmennander

      Lordi pääsee varmasti ateenaan ja pärjää siellä lordi on tosi siisti yhtye toivon että joku vastaa tähän viestii Hard rock hallelujah!!!! ?????

    • ronja

      Järkyttävää mainosta suomelle ja esimerkiksi nuorille. lailla pitäisi kieltää tällaiset rääkyvä hirviöt!!!

      • Ärtynyt herra

        Nuorten mainostaminen viittaa ihmiskauppaan!


      • Melkein kuuskymppinen

        Hard Rock Halleluja oli ehdottomasti paras viisufinaalissa. Paikan päällä Turussa show oli vielä mahtavampi miltä se TV:ssä näytti. Todella hyvä ja erlainen edustuskappale, joka sai tällaisen melkein kuuskymppisenkin hienoon fiilikseen.


      • häpeäpilkku

        Samaa mieltä! Ei siinä kyllä ainakaan mitään hyviä esikuvia saa kukaan, eihän noita viitsi katsoa aikuinenkaan. Lapset noita örkkymörkkejä suorastaan pelkää! Rumaa, eikä edes musiikkikaan ole kaunista. Kyllä siinä jotain laulutaitoakin pitäisi olla, että viitsisi itsensä julkisesti mokata koko maailman nähden. Tekis mieli ryömiä suomalaisena pöydän alle.


      • Sensuuri

        Täysi sensuuri kaikkialle. Varsinkin kaikki massasta poikkeava tulisi kieltää.

        Suomessa suurin osa ihmisistä on ylipainoisia, joten kaikki laihat tulisi karkottaa maasta.

        Suomessa on poliitikkoja, jotka eivät pärjänneet pressan vaaleissa, ne kaikki siirrettävä Siperiaan.

        Ne, joilla on paljon rahaa on vähemmistö Suomessa ja maailmalla, joten kaikilta rikkailta vietävä housutkin jalasta.

        Kaikki kauniit ja rumat karkotettava maasta (vaikka kuuhun) tai naamat on muutettava, koska keskivertokansalaiset niin Suomessa kuin muuallakin maailmalla on todella keskivertoa.

        Ym. ym. ym. ym.

        Kaikki keskiverto ja enemmistö jätetään olemaan ja kaikki poikkeava hävitetään?

        Hei hallelujah vaan sullekin! =)


      • Antti

        Taitaa olla niin, että tämä järkyttää enemmän ns. humppasukupolvea, kuin nuoria. Eiköhän lapset ole esitysaikaan jo nukkumassa, tai jos ei ole, niin vanhemmilla on muutenkin moraalinen vastuu. Näkyyhän kyseisissä kisoissa puolipukeisia naisia ja homoja, jos se vanhoillisesta moraalista on kiinni.


      • Ansku

        Oma mielipiteeni oli että joko Lordi tai sit Tomi Metsäketo edustamaan Suomea. Metsäkedon kappale oli kaunis, ja nythän on muutenkin tää "Il divo" trendi meneillään että ois ollu ihan hyvä edustamaan ( vaikka joku jossain sanoikin Metsäketoa köyhän miehen Pavarottiks..;P). Lordin biisi taas oli mielestäni hyvä, vähän sellasta vanhaa meininkiä (Poison..)ja esitys muutenkin häpeilemätön, ei tarvinnut nolostua kuten näitä jotain ex-tangoprinsessojen tönkköjä seksikkyysyrityksiä katsellessa. Olin kyllä ilonen kun Lordi voitti, tuli mieleen et oispa jo kisat niin näkis kun se pistää kunnon shown:n pystyyn. Noh, Metsäketo ois ollu semmonen turvallinen kaunista katsottavaa ja Lordi taas aivan vastakohta. Ainut mitä miettii, on et onko esitys liian raju noin ulkonäöllisesti, yhdistetäänkö se johonkin pahaan- ja vetävätkö uskonnolliset maat herneen nenäänsä halleluja-sanan käytöstä tässä yhteydessä..Jos suomessakin puolet kansasta sitä mieltä niin luultavasti jakautuu myös ulkomailla. Mielestäni siinä ei ole mitään vikaa, mutta uskon että voi monille olla liikaa jo näittenkin keskustelujen perusteella. Toivotaan nyt ettei ne vielä vedä Lordia pois sieltä kun nyt juttua lietsotaan, alkaa mennä maku..Oma mielipiteeni kuitenkin on Lordin puolesta ja mielestäni on melko kaksinaismoralistista tuomita Lordin esitys, kun muistelee viime vuosina siellä nähtyjä esityksiä-lähinnä on tullut mieleen että onko kyseessä enemminkin itsensäpaljastelu (kuka vilauttaa eniten tissiä ja reittä), kun laulukilpailu.


      • äiti
        häpeäpilkku kirjoitti:

        Samaa mieltä! Ei siinä kyllä ainakaan mitään hyviä esikuvia saa kukaan, eihän noita viitsi katsoa aikuinenkaan. Lapset noita örkkymörkkejä suorastaan pelkää! Rumaa, eikä edes musiikkikaan ole kaunista. Kyllä siinä jotain laulutaitoakin pitäisi olla, että viitsisi itsensä julkisesti mokata koko maailman nähden. Tekis mieli ryömiä suomalaisena pöydän alle.

        meidän muksu, 3 v tyttö ja 6 v poika diggasivat kovasti Lordin esityksestä, pelosta ei tietoakaan.

        Musiikki oli melodisesti paras mitä europliisuihin oli Suomesta ehdolla, ja laulutaitoa löytyy kyllä.

        Kauneus on katsojan silmissä, itselläni alkaa silmiä kirvellä kun joku laulutaidoton ylimeikattu tyttönen kiemurtelee lavalla bikineissä.

        Tais häpeäpilkulla itsellään lirahtaa lusikallinen housuihin? Pidä hauskaa siellä pöydän alla ;)


    • EI USKO

      Hehhehehehe!!!!!!!!!
      No olipas tuokin uutinen, täyttä sontaa ,,,,,,,,,,,,,Ja miks pitäis ollakkaan tuollaisii vaarallisii tulinäytöksii,,,,
      Ilmankin pärjääää,,,,,,,,,,Jhuu

    • Avohoito.

      Ei muuten mitään vikaa Lordissa, hienoahan se on
      että lähtevät rohkeasti erottumaan jostain
      Tapani Kansasta ja tuovat tyyliään esille.

      Mutta ikävä puoli on se, että Lordin uusin levy
      on minun mielestäni huono, ja varsinkin tuo
      Viisubiisi.

      Kaksi ekaa levyä ovat kyllä loistavia.

    • Freia73

      Jos joku pisti ihmetyttämään, niin väitteet että Lordi liittyisi jotenkin saatananpalvontaan????!!
      Itse seurustelen black metalisti miehen kanssa, eikä edes hän harrasta mitään moiseen liittyvää toimintaa vaikka tuon musaskenen ja oman bändin laulunaiheet ovat aika synkkiä. Siis HALOOOOOOOOOO????!
      Jokaisen varmaan pitää käyttää omaa harkintaa...ei kukaan ole niin herkkä että jostain Lordin kaltaisista 'menninkäisistä' pistää yöunensa pilalle..huumorintajua ihmiset, huumorintajua, sitä me suomalaiset välillä vähän kaivattaisiin!! Lordille lycka till!!

    • voi menestyä

      Demoni pellet pilaa Suomen maineen lopulliseti.

      Parempi jäädä pois, jos asiat on näin huonosti Suomessa musiikkipuolellakin.

    • Pallo

      Mitäs menitte äänetään ( tai paremminki jätitte äänestämättä ) jos ei nyt kelpaakaan. Eikös se ole ihan sama kuka siellä lavalla heiluu kun ei me pärjätä kummiskaan!! Vois taas keksiä jotain parempaa puhuttavaa..

    • TEITIT

      JA PISTÄÄ TEIDÄN VANHUSTEN JA HINTTAREIDEN ARVOT JÄRJESTYKSEEN. TULETTE HUOMAAMAAN ETTÄ KUMPI PAREMPI? SILLANPÄÄ VAI LORDI? EI PÄRJÄNNYT PUPPELIPOJU NIIN ANTAKAAHAN MEIDÄN NÄYTTÄÄ MALLIA! TAI OIKEASTI TAIDATTE TIETÄÄ SEN JO ITSEKKIN KUMMALLA VOITTO IRTOAA(

    • Mac

      =örveltää ilman että menettää kasvojaan

    • Rammstein/Hilfmir

      Hävettää suomi kuvan puolesta ! Kovat "äijät" eivät kuutele moista lapsellista mölinää. Ajattele nyt aikuiset miehet ja mitkä "releet" päällä... Jäänyt vissiin tarusormusten harrasta örkki vaihde päälle ??? No seuraavaksi hobotti vai Vit... lieneekään bändi ja sitten keijukais bändi, kääpiö yms.... Ja mikä ikävintä musikaalinen puoli on niin köyhää niin köyhää ... !

    • muncca

      sanoo vanha papparainen. Onneksi ei mitään Paula Koivuniemeä tai Frediä. Tai miten kävisi Tapani Kansa. HahHahHaa siinäpä nauratte. Ihan huvin vuoksi olipa Italian kolmen viikon loma ihan jebujebu. Nyt pappa on takaisin ja aukoo turpaansa. Ja Yrmiö siellä Espoossa ihan hiljaa tai tavataan Kannussa. Onneksi et tunne minua. Varo sinua vahtii koko Espoo ja kaikki Espoon poliisit

    • SUOMELLE

      Kukaan ei pian voi ottaa Suomea vakavasti, Halosen aikakausi on ollut monella alalla pohjanoteeraus Suomelle.

      Täällä ei osata kohta tehdä mitään kaunista ei edes musiikkia. Kansakin on menettänyt todellisuuden tajunsa, jotkut vielä luulee, että
      tälläisessä "Demoni sonnassa" on jotakin hyvää.

      Hävettää olla suomalainen taas kerran.

    • yököttää koko lauma

      Kantaisivat mieluummin vaikka Nykäsen Matin sammuneena sinne lavalle, olisi fiksumpi veto sekin. Olisi ainakin kansalla hauskaa.
      Vaan tuo sateen raiskaama lehmänpaska porukka, ei ikinä.

    • H H

      ei yhtään kunnon kappale menee euroviisut
      ihan pilalle jos tämä pääsee läpi

    • aikuinen ihminen

      vaikka olenkin vielä nuori ja tykkään joskus kuunnella rokkia jne mutta kohtuus kaikessa, lordi ei minusta ole "pätevä" edustamaan suomea ulkomailla. tomi metsäketokin olisi parempi, enkä puhu hänen puolestaan siksi että olisi muka komea niinkuin jotkut väittävät....

      vaan siksi ett jos verrattaan tunnettavuutta jo ennestään ulkomailla niin tomi tunnetaan monissa maissa arvostettuna laulajana jolla on hyvä ulos anta, selvä laulu, hyvä ääni ja monipuolinen laulaja etenkin kielten osalta, osaa monia kieliä.
      hän on edustava, näyttävä mies henkilö jota arvostetaan laajasti ulkomailla. mutta lordi on nyhin pienen edustus ryhmän edustaja, vain nuoren ja he eivät ateemassa päätä mitään. ulkoisestikin lordi on jo paheksuttavaa herättävä ilmestys, koska tuomaristossa on monen maalaisia ja jopa uskonto ryhmistä.... on lordi heille liikaa todellakin. jos uomi todella lähettää lordin edustamaan maatamme atenaan voin vannoa ettei suomea ihan äkkiä otetta enää mukaan tai sitten sieltä tulee selkeät ohjeet millaisia laulajia saa vain lähettää...

      mutta siinäpä sitten suomi näkee ettei teini tyttöjen mielen mukaan aina pitäisi tehdä.

      • Toinen aikuinen

        Eikös se euroviisuedustus ole ihan se ja sama Suomelle? Koskaan ei ole voitettu, eikä siellä naapurimaa- ja missikisassa Suomi tule koskaan voittamaankaan. Antaa Lordin vaan mennä sinne esiintymään, niin pääsevät missit ja naapurirakkaat pissimään housuihinsa.


    • pasander

      Asiahan on niin,että euroviisuissa ei suinkaan koskaan voita se "paras kappale",vaan se biisi ja maa voittaa yleensä kellä on paras show ja kaikki hepeneet ja hienoimmat pommit.Eli siinä mielessä Lordi on hyvä vaihtoehto kisoihin ja uskon,että pärjää ihan hyvin!Mutta joka tapauksesa oli kuka tahansa suomen edustaja niin ei tulla koskaan saamaan voittoa :D.Mutta Lordi on hyvä valinta.Vaikka onkin järkyttävää musaa :D

      • Palaute

        ...se maa, jolla on eniten naapurimaita ja kaikennäköisiä tukimaita tukijoukkoina, voittaa. Vai miten luulet viime vuonna sen huorannäköisen ämmän voittaneen viisut? Ei ainakaan sillä mauttomalla kappaleellaan, tusinashowllaan tai huoralookillaan. Tai sitten juuri sillä huoramaisuudellaan. Mutta oli esitys millainen tahansa, nämä etelän maat antavat pisteensä lähes poikkeuksetta naapureilleen jne. Siinä voiton salaisuus. Siirretään Suomikin tuonna Italian, Kreikan ja sellaisten maiden viereen, niin johan alkaa naapurit jakelemaan tervetuliaispisteitä.


    • Äkäinen

      Jos LORDI on valittu sen on myös päästävä sinne esiintymään!!! Mahtava show!

    • hah

      on se nyt aika ihme yhtä lailla suomi on munannut conanin kanssa... suomi saattaa jopa voittaa tällä kertaa oudolla esiintymisellään ja ainakin suomi huomataan tällä kertaa euroviisuissa useempina vuosina suomi ei ole edes saanut pisteitä siellä ja jos tää maa osaa jotain tuottaa niin hevi musiikkia siinä tämä maa on paras...olkaa tyytyväisiä siihen mitä tuli turha menneistä on enää nillittää ja voivotella et metsäketo ei päässytkään sinne p*skaa sattuu... LORDI ON PARAS!!!!!!!!!!!

    • kalkkis?

      Mua ainakin hävettää,kun hirviölauma lähetetään edustamaan Suomea. Miksi meillä mennään aina äärilaidasta toiseen?

      • kuin Sillanpää

        että silleen


      • Ei kalkkis

        Koska me olemme äärilaitakansaa.


    • wembula.m29

      lordi...kerrankin on suomella kunnon edustaja niissä
      viisuissa....saattaa jopa suomi saada muitakin risteitä kuin 0

    • Jasmin könönen

      Sopii edustamaan suomea hyvin. Suomi on euroopan takapajula, ihmiset on eläimiä ja möyrii paskassa. Suomalaiset yritykset riistää maailmalla.

      Kuvastaa suomalaista takapajuista ja väkivaltaista menttaliteettia hyvin. Todella hyvä valinta.

      • --------

        se liimojen haistelu...


    • Johan ny....

      Viisu on ymmärtääkseni melodiapitoista laulua ja tausta musiikkia vaikkapa vain yksin kitaralla tulkittua. Lordi on jotain muuta, kaukana hienoista tulkinnoista musiikin todellisesta maailmasta! Johan ny....

    • sickgirl

      Ei varmaan olisi mikään suomalainen perusjuttukaan menestynyt. Onhan toi nähty jo muutaman kerran. Eikö se ole ihan sama ketä sinne laittaa ja minkälainen on lavashow. Kuitenkin on tosiasia, että suomalaiset pärjää maailmalla samantyylisellä musiikilla, mutta ilman showta. Lordi on samaan kastiin, kuin Kiss ja eipä ne maailmalla arvostele heidänkään pukeutumistaan ja maskeja. Yleisö on äännestänyt Lordin puolesta ja se on vain meidän muiden nieltävä, oli se kuinka katkeraa nieltävää tahansa. Koettakaa kastoa asioita uudella kannalla. Niin ja oliko Laura Voutilaisenkaan asu sen parempi. Vesirajan juuri ja juuri peittävä.. Ei minun mielestäni. Mutta kaikki ei voi tykätä samasta.

    • krisu

      kyllä kenenkään muun biisi ei ollu mitään Lordiin verrattuna. ne muut oli sellasia tavallisia euroviisurallatuksia jotka on nähty ja tehty jo. vaikka Lordi ei voittais ni ei tarvi ainakaan hävetä et kuka lähetettiin esiintymään. kenelläkään muulla ei yksinkertasesti oo niin munaa ku Lordi jengillä!Lordissa on vaan eniten potentiaalia, hyvä show ja hyvä biisi ja erottuu joukosta. Piste. ja puheet jostain saatananpalvonnasta on täyttä paskaa! Tutustukoot ihmiset eka bändiin ja soittajiin ennen ku puhuu... Lordi jyrää!!!!

    • ...

      Voi ääliö. Jos sitä showta rajoitetaan, ei se tarkoita, että koko bändin tulo kielletään. Pyrot jää pois yms. En kyllä ymmärrä miksi, mitä pelottavaa pyroissa?

    • parkkipak

      Onpas porukka villinä täällä! 8D
      RAUHOITTUKAA.. se on vaan yksi biisi.

      Lordi nyt vaa voitti, ja voisitte vähän kannustaa -_-

    • ollut kiva

      jos Laura Voutilainen kappaleellaan:"Kosketa mua" olis edustanu Suomee tänä vuonna (2007), kun se paras kappale, muut on oikeesti huonoja..

    • Anonyymi

      Looordi on ihan viiiiiitun passka bändi...ja Euroviisut viiiiitun pelleillyä...hehehehhehe

      • Anonyymi

        Täysin totta. Looordi on sysipaska bändi.


    • Anonyymi

      reyreyreyhghdhf

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe